مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


برای ساخت اپ به چه مواردی ما یحتاج می باشد؟
برای داشتن اپ مناسب و کاربردی مورد نیاز می باشد تا پایین ساخت یا پلتفرمی قادر در مشت داشته باشید؛ می‌توان پلتفرم را به سادگی یک سیستم عامل معرفی کرد که کل اپلیکیشن‌ها روی آن ایفا می شوند. سه نوع مهم از پلتفرم‌های برنامه به شرح ذیل میباشند:

الف) نرم‌افزار‌های پلتفرم دسکتاپ: نرم‌افزار‌های زیر ویندوزوی که بر روی سیستم عامل‌های دسکتاپ مانند مک، ویندوز، لینوکس و … نصب و انجام می‌شوند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

ب) اپلیکیشن‌های پلتفرم موبایل: اپلیکیشن تلفن همراه که روی سیستم استدلال گوشی یار مانند اندروید، iOS، بلکبری و … نصب شده و ایفا می گردند.

ج) اپلیکیشن‌های پلتفرم وابسته به وب: اپلیکیشن‌هایی می باشند که به صورت آنلاین انجام شده یا می‌توان گفت که این نرم افزار‌ها به صورت ابری نرم‌افزار نویسی شده‌اند.

طراحی اپلیکیشن را از کجا استارت کنیم؟
استارت بازار غرض خود را رسیدگی فرمایید، مجموعه سنی غرض خود را مشخص کنید؛ مثلاً چنانچه محصولی دارید که برای خردسال ها مناسب می‌باشد، بهتر هست والدین را جزو تیم غرض خود قرار دهید.

پلتفرم خود را مشخص فرمایید، چون اکثر اوقات کاربران از موبایل‌های اندرویدی استعمال می‌کنند، بهتر هست شروع از نسخه اندروید استارت فرمایید، بعد سراغ IOS بروید. (ولی این گزینه به تجارت و طرز بازاریابی شما وابسته می باشد.)

دست اندرکاران تاثیرگذار بر هزینه ساخت نرم‌افزار عبارت‌اند از:

» دست اندرکاران فنی و پیچیدگی آن

» تعداد سیستم عامل‌ها و دستگاه‌هایی که اپلیکیشن می بایست روی آن ایفا خواهد شد.

» UI و UX و گرافیک و برنامه کودک‌های طراحی شده

» روش اتصال اپلیکیشن به سرور

» مدل تجارت

» تلاش و قابلیت و امکان‌های نرم‌افزار
 

  • ۰۲/۰۳/۳۱
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی