مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


گویش اپ‌نویسی پایتون
تحت عنوان یک گویش متن گشوده (Open Source) شایسته ترین لهجه نرم افزار‌نویسی برای ساخت وب سایت میباشد! که در سال 1991 به خواسته معمولی‌خیس کردن مراحل اپ‌نویسی به وجود آمده و هواداران بی‌شماری داراست. لهجه پایتون یک لهجه چندمنظوره و شیء‌گرا به شمار می آید که برای توسعه و گسترش وبسایت، محاسبه داده‌ها، تایپ کردن اپ‌های دسکتاپ  طراحی اپلیکیشن در مشهد و موضوع یادگیری ماشینی و دانش گزینه به کار گیری قرار می گیرد. یادگیری گویش پایتون بسیار معمولی بوده و منابع بسیار متعددی برای یادگیری آن در دسترس قراردارد. یکی خصوصیت‌های اصلی این گویش‌ اپلیکیشن‌نویسی دارا بودن کتابخانه‌های زیاد میباشد که‌این قابلیت و امکان را مهیا مب‌نماید تا بتوانید بخش اعظمی از تجهیزات متبوع را با تعداد خطوط کمتری نوشته و پیاده‌سازی فرمائید. از این گویش برای مقر‌های داده گرانقدر به کار گیری میشود به گونه ای که در نرم افزار‌نویسی موتور جستجوی گوگل نیز از این گویش سود کرده‌اند.
ولی نکته منفی که درباره‌ی این لهجه اپ‌نویسی وجود دارااست این میباشد که سرعت اجرای کدها درین لهجه نسبت به بقیه لهجه‌ها کندتر میباشد. مفسری بودن و همینطور پویایی ذاتی که در گویش پایتون وجود داراست انگیزه اساسی این کندی به حساب میآید. گویش پایتون بین شایسته ترین گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی برای طراحی وب سایت در جهان جزو 10 لهجه رفیعتر بوده و در کشور‌ایران نیز میل متعددی به به کار گیری از آن برای اپلیکیشن‌نویسی طراحی وب وجود داراست.

 

گویش اپلیکیشن‌نویسی Ruby
روبی یک گویش نرم‌افزار‌نویسی برای ساخت سایت میباشد که متن گشوده بوده و تمرکز بر آسانی دارااست. این لهجه نرم افزار‌نویسی شیء‌گرا و پویا که در سال 1990 در ژاپن تاسیس شده است، در پیشرفت اینترنت بیشترین کاربرد را دارااست. لهجه روبی یک گویش قابل حمل میباشد که در سیستم دلیل لینوکس پیشرفته میباشد با این درحال حاضر در اکثر پلتفرم‌ها فعالیت می‌نماید. چیزی که سبب ساز گردیده‌است امروزه روبی میان شایسته ترین گویش‌های اپ‌نویسی سمت سرور قرار بگیرد، کادر‌ورک منبع‌ گشوده Ruby on Rails میباشد. کانال اجتماعی دوست داستنی توئیتر مثال‌ای از مهم ترین وبسایت‌هایی میباشد که با لهجه روبی پیشرفت داده گردیده‌است. از معایب این لهجه می‌اقتدار به دشواری زیاد آن برای یادگیری و در دسترس نبودن منابع گوناگون برای یادگیری آن اشاره نمود که همین فرمان سبب گردیده تقاضای مقداری برای استعمال از آن وجود داشته باشد.

 

گویش اپ‌نویسی php
اکثری از اشخاص این گویش اپلیکیشن‌نویسی را تحت عنوان شایسته ترین گویش اپلیکیشن‌نویسی طراحی وب سایت می شناسند که یک لهجه اسکریپتی و متن گشوده به حساب میآید. این گویش که ساختاری مشابه به لهجه C داراست در سال 1994 ساخت‌و‌ساز شد که غرض از ساخت آن برنامه ریزی‌های زیر اینترنت تیتر شد. به همین ادله این گویش یکی‌از دوستداشتنی‌ترین لهجه‌های نرم افزار‌نویسی در جهان میباشد. یکی خصوصیت‌های اساسی این لهجه این میباشد که بر روی همگی پلتفرم‌ها و سیستم‌های برهان ویندوز، لینوکس و مکینتاش قابلیت و امکان جاری ساختن داراست. سرعت اجرای کدها درین لهجه بالا بوده و یادگیری راحت آن، بدون پول بودن ابزار عمل با آن و در دسترس بودن منابع آموزشی فراوان از مزیت‌هایی می‌باشند که منجر محبوبیت بیشتراز پیش php شد‌ه‌است. مبتنی بر گزارش‌های جان دار در پیاده سازی بیشتراز 78 درصد اینترنت‌وب سایت‌های فعال در عالم از گویش php مستعمل میباشد که می‌اقتدار به رخ‌بوک و ویکی‌پدیا اشاره نمود.

 

گویش نرم‌افزار‌نویسی جاوا (Java)
بین شایسته ترین لهجه‌های نرم افزار‌نویسی برای ساخت سایت بی شک می‌اقتدار کنیه دوستداشتنی‌ترین لهجه را به جاوا اهدا کرد. در سال 1991 با شعار یک توشه بنویس و تمامی‌جا اعمال کن، گویش اپ‌نویسی جاوا به دنیا آمد. این شعار آرم میدهد که جاوا یک گویش نرم‌افزار‌نویسی قابل حمل میباشد بدین مضمون‌ که نرم افزار‌ای که با جاوا نوشته و کامپایل گردیده باشد به راحتی بر روی کامپیوترهای متعدد با دشوار‌افزارهای مختلف قابل انجام خواهد بود. جاوا نیز یک لهجه شیء‌گرا میباشد که از این حیث تشابه متعددی به لهجه C++ دارااست. نرم افزار‌های ذیل اینترنت، اپ‌های گوشی، نرم‌افزار‌های دسکتاپ، سیستم‌های تعبیه، اپلیکیشن‌نویسی ربات و … برای مثال مواقعی میباشند که می‌قدرت از جاوا برای تشکیل داد آن استفاد کرد.

 

گویش نرم افزار‌نویسیسی شارپ (C#)
یک گویش اپ‌نویسی برای طراحی وب میباشد که بوسیله کمپانی مایکروسافت ساخت و ساز گردیده و اساس آن لهجه C میباشد. سی‌شارپ سک لهجه کلیه‌خواسته و شیء‌گرا میباشد که همچون جاوا یکی شایسته ترین تعیین‌ها برای پروژه‌های بلندمرتبه و اقتصادی محسوب می‌شود. یکی مهمترین قابلیت و امکان‌های این گویش این میباشد که می‌قدرت با به کار گیری از آن برای اکثر پلتفرم‌ها مانند ویندوز، لینوکس، اندروید، iOS، اینترنت و … نرم افزار‌نویسی جاری ساختن بخشید. اساسی‌ترین کاربرد این گویش در اپ‌نویسی پایین ویندوز میباشد. در‌صورتی‌که بخواهیم برای نرم‌افزار‌نویسی پایین اینترنت نیز از این لهجه منفعت ببریم می بایست با تکنولوژی به اسم asp.net شناخت داشته باشیم و ذیل گویش C# از آن به کارگیری کنیم. تارنما MSN، مایکروسافت، دیجی‌جنس و ورزش 3 به عنوان مثال وبسایت‌های مطرح و شناخته گردیده در عالم و جمهوری اسلامی ایران می باشند که از گویش سی‌شارپ و فناوری asp.net سود کرده‌اند.
 

  • ۰۲/۰۳/۱۷
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی