مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


خصوصیت های رابط کاربری
 رابط کاربری، یک‌سری تجهیزات و سرویس ها را در چنگ شما و یوزرها قرار می دهد. از مهم‌ترین خصوصیت های رابط کاربری نرم افزار قادر خواهیم بود به مورد ها تحت اشاره کنیم:

با پیاده سازی رابط کاربری استاندارد برای نرم افزار میتوانید به راحتی کردار یوزرها را نظارت و تحقیق فرمایید.
رابط کاربری این قابلیت را برای یوزرها آماده می نماید تا بتوانند در سریع ترین فرصت ممکن به مناطق و تولیدات متبوع خویش دسترسی داشته باشند.
رابط کاربری به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا از نیازها طراحی اپلیکیشن در مشهد و منظور های مشتریان خویش باخبر گردیده و تصمیم گیری های خویش را مطابق همین نیازها اتخاذ فرمائید.
یک رابط کاربری استاندارد و جالب، تجربیات لذت بخشی را از شغل با نرم افزار برای یوزرها ساخت می نماید. به این ترتیب احتمال  اینکه یوزرها به مشتریان مستمر و بامسئولیت شما تبدیل شوند بسیار زیاد میباشد.
نکات اصلی در پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار
 در حالتی که می‌خواهید رابط کاربری نرم افزار شما دقیقاً به عبارتی چیزی باشد که انتظارش را دارید. موردنیاز میباشد در پیاده سازی آن نکات و اصولی را در لحاظ داشته باشید. در‌این قسمت با یک‌سری اصل اساسی درباره‌ی پیاده سازی رابط کاربری آشنا می شویم.

اعتنا به زیبایی بصری اولی نکته ای که بایستی آن را مد حیث داشته باشید. همانگونه که پیش از این اشاره کردیم مخاطبان آغاز جذب زیبایی و جلوه های بصری نرم افزار شما می‌شوند و آن‌گاه مبادرت به استیناف متن ها یا این که مشاهده گروه بندی محصولاتتان می نمایند. 
در گزینش نوع رنگ بندی، آلرژی متعددی به خرج دهید و مقداری خلاقانه شغل فرمائید. کارایی نمائید مطالعاتی در مورد رنگ های گوناگون و تکمیل کننده هرمورد از آن‌ها استخراج کرده و مبنی بر این داده ها شایسته ترین نوع رنگ بندی را متناسب با مورد کاری خویش برای نرم افزار گزینش فرمائید.
به آسانی رابط کاربری اعتنا داشته باشید. با نا مرتب کردن قسمت های متعدد نرم افزار، عمل با آن برای یوزرها مشقت بار و بغرنج میگردد. مخاطبان نباید در هنگام فعالیت با نرم افزار با بحران خاصی روبرو شوند. سرویس ها و محصول ها شما باید به آسانی در دسترس آنان قرار بگیرد. دسترس پذیری و آسانی دو نکته مهم و اصلی در پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار می باشند که باید به آنها دقت داشته باشید.
رابط کاربری می بایست به طور ریسپانسیو و واکنشگرا پیاده سازی گردد. در این باره طراحان حرفه‌ای می‌توانند به امداد دسته کدهای تخصصی، رابط کاربری نرم افزار شمارا به طور تماما ریسپانسیو پیاده سازی نمایند. این چنین نرم افزار شما متناسب با نمایشگرهای متفاوت به انجام درمی آید و یوزرها با موبایل های گوشی مختلف هیچ سیرتکامل مشکلی برای عمل با آن نخواهند داشت.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی