مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

آشنایی با این فریم ورک


کادر ورک الکترون یکی از بهترین فریم ورک های دسکتاپ می‌باشد، ما در این مقاله قصد داریم به استیناف کادر ورک الکترون و مزایا و معایب آن بپردازیم.
در شرایطی‌که شما هم میخواهید از لهجه نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت برای ایجاد کرد یک اپلیکیشن دسکتاپ استعمال نمائید احتمالا یک کدام از گزینه هایی که به آن تفکر کرده اید قاب ورک الکترون است. الکترون که در سال 2013 به وسیله گیت هاب برای ویرایشگر اتم تولید شده بود امروزه توسط بسیاری از شرکت ها بزرگ مانند مایکروسافت، دیسکورد و اسلک نیز آیتم استعمال قرار می‌گیرد. ما در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم یک نمای کلی از کادر ورک الکترون را به یاروهمدم مزایا و دلایل استعمال از آن به شما ارائه دهیم که بی‌شک تحقیق آن برای اشخاصی که قصد کار کردن با این فریم ورک را دارا‌هستند موثر و کاربردی خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

تاریخچه کادر ورک الکترون
در سال 2013 گیت هاب در کوشش بود تا یک ویرایشگر تازه به نام اتم را ایجاد کرد کند. آن ها قصد داشتند از فناوری های زیر وب برای تشکیل داد و ایجاد کرد این ویرایشگر استفاده کنند. متاسفانه در آن فرصت ابزارهای مناسبی برای ایجاد کرد نرم افزار با استعمال از فناوری های وب وجود نداشت. در واقع در آن فرصت راهکارهای بسیار پاره ای برای جاسازی مرورگر وجود داشتند که اکثر آن ها نیز به طور مناسبی طراحی نشده بودند. در نهایت گیت هاب تصمیم گرفت تا ابزار منحصربه‌فرد به خود را برای این کار بسازد که در ادامه آن را Atom-Shell نامید. حتی زمانی که ویرایشگر اتم توسط ویژوال استودیو کد ضربه سختی خورد این ابزار همچنان چیره شد با گاز پرورش کند. بعد ها این ابزار به فریم ورک الکترون تغییر و تحول نام پیدا کرد و موقتی نیز با همین نام شناخته میگردد.


آشنایی با این فریم ورک
فریم ورک الکترون در واقع Chromium هست که به هم پا Node.js در یک پکیج به صورت اپلیکیشن دسکتاپ قرار گرفته می باشد. Chromium در واقع ابزاری میباشد که مرورگر کروم را تقویت می کند و Node.js نیز دوست داستنی ترین موتور جاوا اسکریپت در سمت سرور است. هر دوی این پروژه ها به نه حفظ شده اند و بالغ می باشند و به همین علت نیز ابزارهای بهینه و قابل اعتمادی به شمار می آیند.

فریم ورک الکترون به شما اجازه میدهد تا از جاوا اسکریپت در قسمت فرانت اند درست مانند یک وبسایت بی آلایش استعمال فرمائید. خلال این به شما اجازه می دهد تا از Node.js برای دسترسی به پوشه ها و سایر عملیات های مربوط به سیستم استعمال نمائید. از آنجایی که این کادر ورک به شما اجازه میدهد تا از جاوا اسکریپت برای جاری ساختن تک تک کارهای خود استعمال فرمائید به عنوان راهی برای ایجاد کرد نرم افزار های دسکتاپ با استعمال از گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت شناخته می گردد.

با این در حال حاضر می بایست دقت داشته باشید از آنجایی که کادر ورک الکترون آحاد مرورگر و Node.js را باندل می کند معمولا نرم افزار هایی با اندازه گرانقدر را ایجاد می کند.
 

  • ۰۲/۰۲/۱۸
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی