مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


عدم حمایت از فضا های تیمی در صفحه های وسیع
Fuehne در‌پی حرف های خویش درباره صفحه ها عظیم میگوید: این صفحه ها از دور و اطراف های تیمی که چند نفر در آن ها شغل دارا هستند و به روزرسانی ها و تغییرات متعددی را روی اطلاعات ایفا می نمایند مدد نمی‌کنند و معمولا اشتباهات بسیار متعددی را در این مورد به وجود می‌آورند. مخلوط این عامل ها بدین معناست که استحصال و کارهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد که از این صفحه های به کارگیری می نمایند خیر صرفا با ریسک های درآمدی بلکه با مخارج بالای عملیاتی نیز مواجه میگردند که یک بحران بسیار دور از شوخی برای آنان به حساب می آید.


احتمال ارتقاء عده ای از اطلاعات با به کار گیری از spreadsheet ها
یک کدام از دیگر از خطاها مهمی که به کارگیری از صفحه های کبیر قادر است به یاروهمدم داشته باشد ارتقاء احتمال جمع ای از اطلاعات میباشد. وقتی که تحلیلگران به منابع داده متصل میشوند، مبادرت به دانلود کردن اطلاعات کرده یا این که فرمول ها، محورها و بقیه عملیات های مطابق داده را ایفا میدهند در واقع به صورت اثرگذار یک منبع داده ایزوله و مشتق گردیده میسازند. اعتنا داشته باشید که‌این شغل سوای اقداماتی در راستای تصویب روند پردازش داده و متمرکز کردن داده های مشتق گردیده شکل میگیرد که بعید میباشد سایرافراد در سازمان از این منبع داده اگاهی پیدا نمایند. این چرخه میتواند تداوم داشته باشد و ضربه های دور از شوخی را به یک سازمان و تجارت وارد نماید.

ولی اشتباهات شما هنگامی دور از شوخی خیس می گردد که کارگر spreadsheet ها را با مشتریان و شرکایی که به کانال های شرکتی و سازمانی دسترسی ندارند نیز به اشتراک بگذارند. در بخش اعظمی از مواقع این اشخاص پوشه ها را از روش آدرس اینترنتی ارسال می نمایند و همین دلیل نیز سبب ساز میگردد تا مراقبت از داده های حساس به یک فعالیت بسیار طاقت فرسا و معضل برانگیز تبدیل خواهد شد.

تیم داده های تعالی اکثر اوقات تلاش خیر و خوبی در spreadsheet ها ندارند

تا یکسری وقت پیش اکسل صرفا از 65000 سطر امان می‌کرد و وقتی که داده های شما ارتقاء پیدا می‌کرد قابلیت و امکان به کار گیری از آن برای شما وجود نداشت. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید حتی امروز هم مایکروسافت صفحه های عظیم را با مواقعی مانند 1 میلیون ستون، 16000 ردیف، سلول هایی با پهنا سلول 255 کاراکتری و بخش اعظمی از کارداران دیگر محصور می نماید. بخش اعظمی از تحلیلگران با تیم داده های گرانقدر درحد گیگابایت یا این که ترابایت شغل می نمایند و همین برهان نیز سبب ساز می‌شود تا قابلیت تجزیه و چک آنان با به کارگیری از spreadsheetها وجود نداشته باشد. Fuehne درباره این قضیه میگوید: این یک نگرانی گران قدر برای بیشتر سازمان ها و استحصال و امور میباشد به این دلیل که این صفحه ها مقیاس پذیر نیستند. محاسبات غامض ای که به داده های بازار با وسعت قابل توجهی از داده های تراکنشی متکی می باشند دیر آپدیت می گردند و اکثر وقت ها در صفحه های کلان با ایرادات متعددی درین خصوص مواجه می شویم.


نکات نهایی درباره ایرادات صفحه ها وسیع برای حصول و امور
شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید حتی تیم داده های با اندازه میانگین معضل اصلی تری بالاتر از مسائل عملکردی در صفحه های پهناور تولید می نمایند. با وجود ابزارهای بصری سازی داده و قابلیت و امکان های یادگیری ماشین مو جود راهکارهای کارآمدتر و هوشمندتر برای تجزیه و چک دسته داده های والا وجود داراست که می‌توانید از آن‌ها به کارگیری نمائید.

براین اساس در شرایطی‌که چه spreadsheetها کلیه کاره میباشند و در مورد ها متعدد قابل استعمال میباشند اما مدیر اطلاعات، بصری سازی اطلاعات و بخش اعظمی از مورد ها دیگر را برای استخراج و امور و ارگانهای مدرن دشوار خیس کرده و حتی میتوانند سبب هلاکت یک بیزنس شوند.
 

  • ۰۲/۰۲/۲۳
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی