مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


استعمال از طریق innerHTML
روش دیگری که برای تایپ کردن محتوای جاوا اسکریپت وجود دارد به کار گیری از innerHTML است. این خصوصیت در واقع محتوای یک عنصر جان دار در کاغذ اینترنت را آپدیت رسانی می نماید. به عنوان مثال در حالتی که شما یک جمله در سایت خویش دارید می‌توانید از innerHTML به کار گیری کنید تا محتوای موجود در آن پاراگراف را به راحتی هرچه مجموع تغییر تحول دهید.
در این طریق نیز دقیقا مانند طرز document.write از دو فایل طراحی اپلیکیشن در مشهد به کارگیری کردیم. نخستین دفعه فولدر جاوا اسکریپت که دربرگیرنده محتوایی بود که در شیت اینترنت قرار داشت به وسیله گوگل خزیده شد.
پوشه آزمایشی دوم محتوای جاوا اسکریپت در باطن یک فایل فرنگی قرار گرفت.
فیض به کار گیری از این‌شیوه نیز دقیقا شبیه طرز document.write بود. وقتی که محتوای جاوا اسکریپت در درون برگه اینترنت بود گوگل آن محتوا را سوای نقص‌ ایندکس کرد. هنگامی که محتوا در داخل یک پوشه فرنگی قرار گرفت گوگل با وجود ایندکس کردن صفحه اینترنت آن محتوا را ایندکس نکرد.
تب ها و عملکردشان برای دسترسی گوگل به محتوای جاوا اسکریپت
آن گاه که یکسری نمونه بی آلایش را آیتم استیناف قرار دادیم اذن دهید تا با جزئیات بیشتری درباره این زمینه کلام کنیم. همان طور که می دانید یکی مهمترین کاربردهای جاوا اسکریپت تشکیل داد محتوای تب دار(tabbed content) میباشد. تب ها میتوانند یک تجربه کاربری فوق العاده را ساخت نمایند و به شکستن صفحه ها اینترنت وقت گیر یاری شایانی نمایند. طریق های متعددی برای قرار دادن تب ها در ورقه اینترنت شما وجود دارااست. ما برای این فعالیت از دو اسکریپت متفاوت به کار گیری می‌کنیم که اولین تب های jQuery و دومین تب های AJAX می‌باشند.
تفحص دو روش مختلف برای ساخت تب ها در جاوا اسکریپت
هنگامی که اسکریپت ها در داخل مرورگر مشاهده می گردند کردار یکسانی را از خویش نماد میدهند که‌این کردار در واقع به عبارتی تقسیم کردن محتوا به یک سری تب متعدد می‌باشد. با این موقتی شاید برای شما جذاب باشد که بدانید اسکریپت jQuery کل محتوا را در درون یک صفحه قرار داد. در ادامه براساس تبی که شما روی آن کلیک می کنید این اسکریپت محتوای مورد نیاز را اکران داده یا این که پنهان می نماید. در قبال اسکریپت مرتبط با تب های AJAX حتی اگر به حیث رسد که محتوا در درون یک فولدر در مرورگر دیده میشود آن را به فایل های مختلفی تقسیم بندی می نماید.


نکاتی درباره به کارگیری از تب ها برای دسترسی گوگل به محتوای جاوا اسکریپت
از آنجایی که راه تب jQuery محتوا را در یک صفحه نگه می‌دارد گوگل میتواند که مجموع آن محتوا را به راحتی ایندکس کرده و به محتوای جاوا اسکریپت دسترسی بدون نقص داشته باشد. اصلی خیس از آن این میباشد که گوگل مجموع آن محتوا را به ورقه اساسی مرتبط می نماید. به این ترتیب شما می توانید برای سئو سایت خویش به آن محتوا توکل نمایید.

هنگامی که از تب های AJAX استعمال می کنیم گوگل فایل های فرنگی را به طور غیر وابسته ایندکس می نماید. براین اساس گوگل محتوای شمارا به طور یک سری صفحه منقطع ایندکس خواهد کرد. همین عامل نیز منجر میگردد تا محتوای باطن تب ها به یک ورقه خاص مرتبط نشوند. به عبارت دیگر می اقتدار اعلام‌کرد که گوگل نمی تواند متوجه خواهد شد که همگی تب های AJAX باید به یک کاغذ خاص مرتبط شوند.


سخن نهایی
آری گوگل میتواند برای یافتن محتوای جاوا اسکریپت پاره ای از کدهای آن را اعمال نماید البته بایستی اعتنا داشته باشید که گوگل محدودیت هایی را درباره ی این که دقیقا چه کاری میتواند اعمال دهد و چه چیزی را می‌تواند متوجه خواهد شد دارااست. شایسته ترین روشی که برای دسترسی گوگل به محتوای شما وجود دارد این است که محتوای خویش را به راحتی باطن HTML قرار دهید. برای مثال شما میتوانید به مکان به کارگیری از تب های AJAX که محتوا را در چند فایل متفاوت پخش می نماید از تب های جی کوئری برای قرار دادن محتوا در درون یک فولدر به کارگیری نمائید. به صورت کلی با این طریق ها شما می توانید دسترسی گوگل به محتوایی که در صفحه های سایتتان دارید را معمولی خیس نمایید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی