مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


آیا از قدم های آغاز اپ نویسی اندروید آگاه میباشید؟ امروزه کلیه جا سخن از برنامه های اندروید میباشد و بازار نرم افزار ها بسیار داغ است. بارها چشم گردیده‌است که یک شخص در ذهن خویش یک ایده ناب دارد ولی نمی داند چطور آغاز نماید، به این ترتیب عالی است زود دست به کار گردید و در هنگامی معدود بتوانید ایده خویش را به مرحله فعالیت برسانید. درین نوشته‌علمی قصد داریم 5 طریق استارت اپ نویسی اندروید را یادگرفتن دهیم با ما هم پا گردید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

شروع نرم افزار نویسی اندروید با یادگیری مهارت ها

روی هم رفته وقتی سخن از اندروید می گردد یعنی سیستم عاملی داریم که در آن تیم ای از لهجه ها و ابزارها وجود دارااست که‌این ابزارها می بایست با هم در تعامل باشند و بتوانند به صورت دقیقتر همیاری کنند. درصورتی که میتوانید به صورت ظریف آغاز نرم‌افزار نویسی اندروید داشته باشید می بایست بتوانید با موارد پایین روبرو گردید. در بالا بایستی منطق اپلیکیشن نویسی را بدانید در آستانه اپلیکیشن نویسی اندروید منطق به کار رفته لهجه جاوا می باشد. براین اساس اگر می‌خواهید میانبر نرم افزار نویسی اندروید را بدانید باید بتوانید با جاوا رابطه بگیرید! آنقدرها هم دشوار وجود ندارد عالی می باشد با جاوا دوست باشیم.

گزینه آجل یک استارت نرم افزار نویسی اندروید طوفانی اجزای رابط کاربری میباشد، در واقع xml از آیتم های مهمی میباشد که بایستی به آن دقت کرد. بخش آجل از مهارت های آغاز اپلیکیشن نویسی اندروید اختصاصی به ذخیره سازی داده می‌باشد که باید بتوانید HTTP و SQLite را به صدق بشناسید. اتصال به وب و در غایت کامپایل از دسته موردها اساسی آغاز نرم افزار نویسی اندروید به حساب آورده می شود.
شروع نرم افزار نویسی اندروید با شناسایی تجهیزات
می دانیم که امروزه اندروید یک پلتفرم کامل و جامع میباشد، در‌این پلتفرم تجهیزات متعددی در دسترس اشخاص قرار می‌گیرد که منجر می گردد توسعه دهندگان بتوانند در وقتی سریع خیس به آنچه نیاز دارا‌هستند دست یابند. با وجود این تجهیزات هنوز هم بسیاری از برنامه نویس ها و حتی توسعه دهندگان هنوز هم نمی دانند که چطور می توان از این تجهیزات بهره برد و حتی از آن خبر ندارند!

در لیست ضوابط شروع برنامه نویسی اندروید تاکید متعددی بر روی قطعه کدهای آماده گردیده است، در واقع اشاره گردیده که بهتر میباشد برای یادگیری خوب برنامه نویسی شغل کردن بر روی قطعه کد مهیا را به صورت ظریف اعمال دهیم. در حالتی‌که که شما هیچ شناخت بر روی گویش برنامه نویسی مربوطه ندارید و همچنین علایم و نشانه های آن را نمی شناسید خوب میباشد که در ابتدا یک گویش نرم افزار نویسی را به صورت ظریف خاطر بگیرید.

شما میتوانید برای استارت از دربین قابل انعطاف افزارهای گسترش اپلیکیشن های اندرویدی، اندروید استودیو را تعیین نمایید، این آیتم منجر میشود که کار شما بسیار سهل وآسان طی شود، در‌حالتی که دوست داشته باشید نرم‌افزار اکلیپس هم قادر است مورد نه باشد البته این آیتم یه خرده غامض خیس از آیتم گذشته می باشد.
آغاز نرم‌افزار نویسی اندروید با یادگیری کاوش
در سیستم اپ نویسی کاوش کردن و همچنین کشف کردن داده ها موردنیاز یک گزینه بسیار بهتر و اساسی میباشد. بهتر است خیال بگیرید که چطور می توانید شایسته ترین پاسخ برای سوالات خویش را از روش کاوش بدست آورید. با یادگیری این نصیب می توانید منش لبریز پیچ‌و‌تاب اپ نویسی را تا حد اکثری برای خویش هموارتر سازید. در حیث داشته باشید که گاهی بلد نبودن نحوه درست کاوش باعث می‌گردد که برنامه نویسی مشقت بار به نظر رسد.

استارت اپلیکیشن نویسی اندروید با پیوندها

خوب می‌باشد بیشتر اجتماعی باشیم، نیاز میباشد که بتوانیم در گروه ها و انجمن های نرم‌افزار نویسی و همچنین در شبکه‌های‌عمومی عضو باشیم، در این‌شیوه خواهیم توانست از جدیدترین داده ها و مطالب روز نیز داده ها استحصال کنیم. خوب می باشد بدانیم که مجموعه های متعددی هستند که به ما کمک می نمایند تا جواب به سوالاتمان را در آنان پیدا کنیم.

در صورتیکه که دوست دارید یک اپلیکیشن نویس حرفه‌ای باشید می بایست بتوانید شغل های تیمی و گروهی را به صورت ظریف خیال بگیرید. در نظر داشته باشید که یک طراح گرافیکی و یا این که حتی یک شخص که تحت عنوان بازاریاب هم کار کند نیاز می‌باشد که بتواند فعالیت گروهی را به صورت ظریف بلد باشد. در بنا شده در این مسیر به اشتراک گذاری کدها را به آسانی دنبال فرمائید، پروژه هایی که به طور کد گشوده میباشند شایسته ترین مورد برای شغل های گروهی محسوب میگردند.
آغاز نرم افزار نویسی اندروید فارغ از پروژه نویسی قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد

شما می بایست بتوانید در پروژه های متعددی دست داشته باشید. هیچ علت ای عالی از داشتن یک هدف چهت نیل وجود ندارد، طرز یادگیری وقتگیر فرصت سوای داشتن یک پروژه عالی به طبعً برای شما ناامیدکننده خواهد بود و به زودی شم ناکامی میکنید. در نظر داشته باشید که شغل های ماهر باید به طور پروژه ای پیش برود تا بتوانید بهره کوشش خویش را مراقبت نمایید.

اینطور که معین شده است اجرا پروژه های خرد نیز در این مسیر می تواند بسیار بهتر به لحاظ رسد، برای استارت نرم‌افزار نویسی اندروید یادگیری برنامه نویسی شی گرایی نیز قادر است به شما یاری دهد سریع خیس به هدف خویش دست یابید. در حیث داشته باشید که هیچگاه برای استارت دیگر وجود ندارد
 

  • ۰۲/۰۲/۱۶
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی