مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اینطوری هم به خیلی از پدر و مادرها کمک کردیم و هم به اون بچه ی کوچولو. طراحی اپلیکیشن در مشهد جالبی میتونه باشه، خیلی از پدر و مادرها هم بهش نیاز دارند. میتونید از پزشک ها برای پیاده سازی اپلیکیشن این ایده کمک بگیرید.

 

    ایده ساخت اپلیکیشن حرفه ای پیش بینی مسابقات فوتبال

فوتبال پرطرفدارترین رشته ورزشی در سراسر دنیا است. ایده ساخت یک اپلیکیشن پیش بینی مسابقات فوتبال که افراد مختلف در آن نتایج مسابقات فوتبال را پیش بینی کنند. ایده جدیدی نیست، اما در ایران هنوز شانس زیادی برای موفقیت این ایده با توجه به محبوبیت فوتبال و علاقه مخاطبان به پیش بینی وجود دارد.

ایده ناب ساخت اپلیکیشن جدید پیش بینی مسابقات فوتبال

نکته: قبل از پیاده سازی فیسبوک، ایده شبکه های اجتماعی مطرح شده بود حتی شبکه اجتماعی MySpace پیاده سازی شده بود اما فیسبوک این ایده را بهتر پیاده سازی و ارائه کرد و اکنون میلیاردها دلار از این ایده درآمد دارد.

 

    ایده ساخت اپلیکیشن ناب و پردرآمد کتاب های ترجمه شده ایرانی برای بازار جهانی

خوشبختانه ایران که از منظر فرهنگ و تمدن پیشنه غنی داره و صدها کتاب از بزرگان ما وجود دارد که مردم زیادی از سراسر کشورها خواستار اون ها هستند. کار ترجمه، چاپ و ارسال این کتاب ها هزینه های زیادی داره، پس این یک فرصت فوق العاده برای توسعه دهندگان جهت ساخت یک اپلیکشین پردرآمد هست. یک بازار بزرگ جهانی در انتظار این اپلیکیشن هست. برای اینکه بهتر با این بازار آشنا بشید و با انگیزه بیشتر این اپلیکیشن رو بسازید، پیشنهاد میکنم «چرا باید برنامه نویسی اندروید را یاد بگیریم» رو مطالعه کنید.

ایده ناب ساخت اپلیکیشن جدید ترجمه کتاب های فارسی برای بازار جهانی

این ایده رو جدی بگیرید. کتاب های پر طرفدار رو شناسایی کنید، ببینید تو کدوم کشورها خواستار زیاد دارند. به کمک یک مترجم اپلیکیشن رو بسازید و بفروشید. مثال میزنم: کشور مالزی مسلمانان زیادی داره، میتونید دعاها و مناجات ها رو به زبان مالزیایی ترجمه کنید و یک اپلیکیشن خوب از آن بسازید. کمی جستجو کنید. این ایده ناب ایرانی رو بسط بدید، قطعا چیزهای خوبی به ذهنتون می رسه.

 

    ایده ساخت اپلیکیشن یافتن ایده ها و هم تیمی

این ایده کمکی متفاوت است اما دقت کردید شما برای چی اینجا هستید؟ قطعا پیدا کردن ایده. جالبه بدونید افرادی زیادی مثل شما دنبال پیدا کردن یک ایده خوب برای پیاده سازی یک اپلیکیشن هستند. فکر میکنید تعداد افرادی که ایده دارند کم هستند؟ نه، افراد زیادی هم هستند ایده های خوبی دارند اما توانایی پیاده سازی اون رو ندارند. فکر کنید یک اپلیکیشن باشه که افراد بتونند ایده هاشون رو در اون به اشتراک بگذارند. کسایی هم که توانایی پیاده سازی این ایده ها رو دارند خودشون رو معرفی کنند. اینطوری میشه یک تیم تشکیل داد و اپلیکیشن های فوق العاده ای رو به وجود آورد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی