مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 

شما روزمره در موبایل همپا خویش با نرم افزار های متفاوتی عمل میکنید و طراحی اپلیکیشن در مشهد سرکار و دارید . نرم افزار ها اشکال متفاوتی داراست که می شود به اپلیکشن های معمول ، پایین اینترنت و ترکیبی اشاره نمود . دراین نوشته‌ی‌علمی سعی ما بر این است که شمارا با این سه نوع از نرم افزار و تفاوت فی مابین آنان آشنا کنیم .

معرفی و نظارت اشکال نرم افزار


معرفی نرم افزار های بی آلایش :
پباده سازی نرم افزار های بی آلایش نرم افزار هایی می باشند که فقط برای سیستم ادله یک نرم افزار برای مثال تنها تلفن همراه یاور اپ نویسی می‌شوند . به عنوان مثال در موبایل یاور این نرم افزار ها بوسیله آیکون هایی در شیت نخستین اکران داده میگردند. این نرم افزار ها را در Google play یا این که Apple ap store جان دار هستند و میتوانید به راحتی نصب فرمائید . نرم افزار های بی آلایش در موبایل همپا می‌توانند به طور آفلاین فعالیت نمایند و دردسترس باشند . از این نرم افزار ها می اقتدار برای اپ هایی مانند عجله سنج ، gps و ... مصرف شود.
معرفی نرم افزار های ذیل اینترنت :
در واقعیت نرم افزار های ذیل اینترنت ،اینترنت سایتهایی می باشند که در برخی مواقع مانند نرم افزار به لحاظ می رسند . این نرم افزار ها به وسیله HTML5 اپ نویسی میگردند . شما برای دسترسی به‌این نرم افزار ها بایستی مانند دسترسی به وب سایت کار فرمایید به‌این شکل که URL متبوع خویش را در موتور کاوش وارد نمائید و بعداز کاوش آن را نصب نمایید .
معرفی نرم افزار های ترکیبی :
نرم افزار های ترکیبی خصوصیت هر دو نرم افزار بی آلایش و زیر اینترنت را دارا می‌باشند . این نرم افزار هابا استعمال از گویش HTML5 نوشته میگردند که به خاطرداشتن این خصوصیت شما می‌توانید آنان را در مرور گر کاوش و اکران دهید . همینطور این نرم افزار ها در App store جانور میباشند .
اینک بیش خیس موسسات از این نوع نرم افزار ها برای اکران صفحه های سایت به کارگیری می نمایند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی