مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

همان گونه که بالا توضیح دادم ، همه ابزارهایی که در دسترس شما قرار گرفته اند طراحی اپلیکیشن در مشهد اسم دارا هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم دلیل یک موبایل همدم، برای ایفا مستلزم بستر و سیستم دلیل موردنیاز خویش باشند . یک نرم افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر اساس سیستم برهان اندروید باشد که به در‌این‌صورت‌ به‌این نرم‌افزار اصطلاحاً نرم افزار اندروید میگویند. یا این که ممکن میباشد سیستم عالی که‌این اپلیکیشن را مدیر میکند برپایه IOS باشد که در‌این‌حالت‌ به آن نرم افزار IOS یا این که نرم افزار اپل می‌گویند. برای دیگر سیستم عوامل همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم دلیل پباده سازی گردیده است.

بسط دهندگان نرم افزار تلفن همراه، همان طور که کوشش کرده اند براساس دستگاه های متفاوت نسخه های متفاوتی از نرم‌افزار را ارائه دهند، برای سیستم استدلال های مختلفی که ممکن میباشد بر روی تلفن همراه به عمل رود نیز همت میکنند به ایجاد کرد و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار تلفن همراه بپردازند.
تاریخچه اندرویدو IOS
سیستم استدلال اندروید

در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵ گوگل کمپانی اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. کمپانی کوچک اندروید که بوسیله اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت اساس‌گذاری گردیده بود، در موضوع ساخت و ساز نرم افزار و اپلیکیشن‌های کاربردی برای تلفن همراه عمل می کرد. اندی روبین رئیس ارشد اجرایی این مجموعه بعد از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌جایگاه رئیس مهندسی این مجموعه و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.

پسیستم ادله اندروید در واقع می‌اقتدار روبین را مبنا‌گذار اندروید دانست. به این دلیل که او علاوه بر اینکه ایده ایجاد اندروید را در کمپانی کوچک خویش رشد بخشید، در جهت رئیس این پروژه در کمپانی گوگل توانست ایده خویش را پیاده‌سازی نماید و سیستم استدلال اندروید را با اسم کمپانی کوچک گذشته خویش روانه بازار کند. گروه اندروید به رهبری روبین عمل خویش را برای ایجاد پلتفرم گوشی مبنی بر کرنل لینوکس استارت کردند.

اندروید همچون لینوکس اوپن سورس بود و توسعه و گسترش دهندگان بیشماری بر روی آن عمل می نمایند. Android به گویش معمولی سیستم عاملی میباشد برای دستگاه های تلفن همراه و موبایل های هوشمند که بوسیله بیش تر از ۳۰ شرکت دارای اسم و رسم پشتیبانی میگردد.در واقع اندروید بستری را مهیا می نماید تا برنامه نویس ها نرم افزار اندروید بتوانند هرچه سریعتر و بهتر نرم‌افزار هایی بسازند که از آحاد خصوصیت های یک موبایل هوشمند به کار گیری نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی