مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن های اینترنت برای اینکه ایفا شوند در دستگاه مخاطب ذخیره نمیشوند. یک اپ اینترنت در مرورگرهایی مانند Chrome ، Safari یا این که Firefox دانلود میگردد و نیازی وجود ندارد آن را از برنامه استورها طراحی اپلیکیشن در مشهد دانلود فرمایید.

در شرایطی‌که مقصود شما ارائه محتوای مطلوب برای گوشی به طیف وسیعی از یوزرها میباشد، یک نرم‌افزار اینترنت ممکن میباشد ساختار نرم افزار قابل قبولی برای شما باشد. اپلیکیشن های اینترنت راهی مقرون به صرفه برای قرار دادن مال خویش در اختیار بخش اعظمی از یوزرها میباشد.

اما به خیال داشته باشید که یوزرها دوست دارا‌هستند تجربه کاربری نیکی را از گونه های نرم افزار هایی که با ان سروکار دارا‌هستند تجربه نمایند و دوست دارا هستند دست کم استانداردهای عملکردی را داشته باشد که نرم‌افزار های اینترنت بعضی وقت ها نمی توانند این مورد ها را به یوزرها ارائه دهند.

زیرا یوزرها زمانی از نرم‌افزار های اینترنت استعمال می نمایند ممکن میباشد از اشتباهات کوشش و قابلیت و امکان به کار گیری مانند فرصت بار گذاری زیاد، تصاویر کوچک و در دسترس نبودن کانال اذیت شوند و این تجربه کاربری نیکی را به آن ها منتقل نمی نماید.
مزایای نرم افزار های اینترنت

مراقبت اپلیکیشن های اینترنت نسبتاً راحت میباشد چون از یک کد مشترک در یک سری سیستم استدلال گوشی استعمال می نمایند.
اپ های اینترنت را می اقتدار برای کلیه سیستم کارداران تشکیل داد تازمانیکه بتوانند در یک مرورگر اینترنت مطلوب جاری ساختن شوند.
در مقایسه با اپ های نیتیو ، نرم‌افزار های اینترنت هزینه کمتری دارا‌هستند. یکی مزیت های این نوع نرم افزار ها این میباشد که به جهت اجرایی بودن در اشکال سیستم کارداران هزینه پیاده سازی آن زیر خیس از شرایط نرم‌افزار نویسی مستقر است.
اپلیکیشن های اینترنت به پروتکل های استاندارد سیستم استدلال پایبند نیستند و نیازی به تأیید اپلیکیشن استور ها ندارند. آنان میتوانند در هر فرصت و در هر قالب منتشر شوند.
به روزرسانی های اپلیکیشن های اینترنت نیازی به اپلیکیشن استور ندارد ، به‌این مضمون‌ که استفاده کننده ناچار وجود ندارد به طور دستی به روزرسانی ها را رئیس نماید. یعنی زمانی مخاطب یک نرم افزار اینترنت را گشوده می نماید ، بتواند جدیدترین ورژن را دانلود نماید.

معایب نرم‌افزار های اینترنت

نرم‌افزار های اینترنت هنگام استعمال از خصوصیت های دستگاه و hardware، دامنه بسیار کمتری دارا هستند.
برای اجرای یک نرم افزار اینترنت به یک مرورگر نیاز میباشد. یعنی یوزرها می بایست پروسه بیشتری را برای استعمال از یک نرم افزار اینترنت اعمال دهند، یا این که این ورقه را کاوش می نماید یا این که URL را تایپ می نماید. در هر شکل یک کارایی بیشتر برای دسترسی به نرم افزار تجربه کاربری استفاده کننده از نرم افزار را خدشه دار می نماید.
یوزرها با مرورگرهای اینترنت گوناگون رابطه برقرار می نمایند و در سود گردآوری الگوهای استعمال و معیارهای عملکردی که برای ساخت نقشه خط مش جنس به کارگیری می‌شود دشوارتر میباشد.
سرعت نرم افزار های اینترنت کندتر و کمتر از نرم افزار های native میباشد.
اپ های اینترنت در مقایسه با نرم افزار های native کمتر تعاملی و بصری می‌باشند.
با نرم افزار های اینترنت مجال های شغلی کمتری وجود داراست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی