مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

علی رغم عملکرد های خلاقانه، اپ نویسی زمینه ایست که بیشتر بر روی تعمیر کردن تمرکز طراحی اپلیکیشن در مشهد دارااست تا بر روی ساختن و خوی کردن چیزی جدید. در حالی که سایر اپ نویس های ایده پرداز در درحال حاضر تعمیر و فیکس کردن یک روند میباشند (همچون کد نویسانی که در هم اکنون تجدید لحاظ بر روی نویشته های قبلی خویش می‌باشند) نرم‌افزار نویسی یک شغل بسیار تک و مخصوص میباشد که در آن بیشتر بر اساس مشکلاتی میباشد که به طور ناگهانی ظواهر میشوند و بیشتر بر مبنا خطاهای منطقی میباشند.

این تعمیر کردن مراحل ها که به اسم دی باگ کردن شناخته می گردد در واقع قلب اپ نویسی است. آیا شما برای حل معماها ها و جورچین های منطقی به وجد می‌آیید؟ آیا شما به طور ذاتی و قلبا می‌خواهید چیزی که حاد و از عمل افتاده میباشد را صحیح نمائید. و به علاوه، آیا شما طبیعتا کنجکاو و  پی جو برای شغل های داخلی و اتفاقاتی که داخل شی ءها صورت می‌دهد می باشید؟ شما بایستی توانا باشید تا به مجموع پرسش هایی که مطرح شد جواب آری بدهید.

بیشتر دست آورد های نرم افزار نویسی از بر طرف کردن و اصلاح کردن باگ های نرم‌افزار میاید. هر چه باگ مربوطه بغرنج خیس باشد بیشتر نیز دارای اهمیت برای حل شدن واقع می‌شود. در صورتیکه شما هیچ احساس رضایتمندی را در‌این مورد پیدا نمی‌کنید پس اپلیکیشن نویسی برای شما صرفا یک فن از باخت ها و درماندگی های بی نقطه نهایی را به یار و همدم خواهد داشت.

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی