مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

لهجه های نرم‌افزار نویسی گونه های مختلفی داشته که هر یک تشابه ها و تفاوت هایی طراحی اپلیکیشن در مشهد با یکدیگر دارا‌هستند. تفاوت لهجه نرم افزار نویسی جاوا و جاوا اسکریپت در‌این متن کاملا آیتم تحقیق قرار میگیرد. به انگیزه شبیه بودن اسم این 2 گویش نرم افزار نویسی اکثری از اشخاص به خطا فکر‌می کنند که هر دوی آن ها یکسان می باشند و یا این که تفاوت آن ها ناچیز میباشد. درین متن به تفاوت گویش نرم افزار نویسی جاوا و جاوا اسکریپت خوا‌هیم پرداخت تا این 2 گویش اپلیکیشن نویسی جاوا و جاوا اسکریپت را با یکدیگر خطا نگیرید و داده ها موردنیاز را اخذ فرمایید.

جاوا اسکریپت

بخش اعظمی از اشخاص که اما در قضیه نرم افزار نویسی حرفه‌ای نیستند فکر‌می کنند که گویش اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت ورژن برگرفته گردیده از جاوا است و در واقعیت یک مرحله توسعه یافته خیس از آن میباشد؛ ولی در واقعیت این معیار تفاوت گویش اپلیکیشن نویسی جاوا و جاوا اسکریپت بسیار بیشتر از این اندازه میباشد. گویش اپ نویسی جاوا اسکریپت در صفحه ها اچ تی ام ال به شغل می رود و امکان ها و خصوصیت های آن سبب گردیده‌است تا محبوبیت و مقام قابل قبولی در جهان استحصال نماید. برای مثال این مشخصات می شود به در دست گرفتن کردن صفحه های، بیشتر کردن چگونگی صفحه ارایی ها و... اشاره نمود. کدهایی که در لهجه نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت وجود دارااست و به فعالیت گرفته میگردد تشابه متعددی به گویش سی دارا‌هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی