مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


برتری اینترنت نرم افزار PWA در مقایسه با نرم افزار ساکن:
شاید در‌حالتی که بخواهیم کل برتری های این نرم افزار های پیش رونده را ذکر کنیم به یک نوشته ی علمی بسیار بلند نیاز میباشد ولی ما به اختصار به ذکر برتری های PWA در مقایسه با رقبای گرانقدر آن  طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌پردازیم:

۱- دسترسی سهل وآسان:
در نرم افزار های ساکن نیاز بود مخاطب در App Store ها در‌پی نرم افزار متبوع خویش بگردد و آن‌گاه داده ای را صرف دانلود کردن آن و آن‌گاه مبادرت به نصب و به کار گیری از نرم افزار متبوع نماید! عالی خیلی از یوزرها در اواسط رویکرد پشیمان می شدند و به هیچ عنوان اپلیکیشن را نصب نمی کردند اما در اینترنت نرم افزار پیش رونده استفاده کننده در مرورگر خویش به‌این نرم افزار دسترسی پیدا خواهد کرد سوای آن که نیاز به تحلیل کردن ورژن اندروید خویش یا این که ios خویش نماید که ایا این نرم افزار کار کشته به اعمال می باشد یا این که نه

۲- هزینه بسیار کمتر پیاده سازی:
جای این که شما یک نرم افزار را برای دو پلتفرم پیاده سازی فرمایید و هزینه جداازهم بپردازید می‌توانید با پیاده سازی یک نرم افزار پیش رونده هر دوی این ها را در یک پوسته به دست آورید و هزینه ی بسیار تحت تری داراست.
و از دردسرهای تفاهم نامه بستن با دو کمپانی پیاده سازی در مدد میمانید

۳- مدل شدن تلفن همراه:
همواره یوزرها نرم افزار های متعددی را در موبایل نصب می کردند که دور و اطراف و حافظه موقت بخش اعظمی را اشغال میکرد و مخاطب در مواجه با هنگفت شدن موبایل آغاز به حذف نرم افزار ها میکرد و این خویش یک نکته منفی بلندمرتبه به حساب می‌آید البته در‌این طراحی سایت نرم افزار های pwa زیرا پوشه نصبی نیست و مخاطب به راحتی به آن از روش مرورگر دسترسی داراست مشکلی از این بابت بوجود نخواهد آمد.

۴- رابط کاربری:
شاید با گفته های بالا تصور کنید در نرم افزار های پیش رونده آیکونی در تلفن همراه برای دسترسی سریع وجود نخواهد داشت البته یک نرم افزار پیش رونده در شیت مرورگر مرتبط با خویش دسترسی به آیکون را در موبایل یاور شما به ارمغان می‌آورد که سوای دسترس هایی میباشد که در یافت کردن , دانلود و نصب اپلیکیشن های مستقر وجود داراست.

فیض گیری:
با عواملی که بیان شد به راحتی می اقتدار سود گیری کرد این نرم افزار ها نقات قوت بسیار بیشتری نسبت به همتایان مستقر خویش دارااست و فعالیت را برای یوزرها بسیار معمولی می نمایند
به نترسی می قدرت بیان کرد PWA آتی میباشد.
بعدی ای که دیگر شاید نرم افزار های ساکن وجود یا این که قدرت رقابت با آن را نداشته باشند!
برهان بسط اینترنت نرم افزار ها چیست؟
یک کدام از محصول ها نو دنیای فناوری، اینترنت نرم افزار ها می‌باشند که در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم شمارا با این نوع نرم افزار ها آشنا سازیم تا شما هم بتوانید از تجهیزات فوق العاده ی آنها برخوردار گردید.

اینترنت نرم افزار چیست؟
به قابل انعطاف افزارهایی که با به کار گیری از مرورگر اینترنت و از روش وب آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد، اینترنت اپلیکیشین (Web Application) یا این که اپ ی زیر اینترنت گفته می گردد. این مجموعه از نرم افزار ها درواقع، اپ هایی می باشند که فقط از روش اینترنت دسترسی به آنها قابلیت پذیر میباشد. نرم افزار ها معمولا اپلیکیشن های پرمحتوایی نیستند چون محتوای آنان چندان عنایت ندارد و این طریق ی عملکردشان میباشد که اصلی میباشد.

یک مثال ی مشهور از اینترنت نرم افزار ها، خدمت جیمیل میباشد. داده ها بیزنس های متعدد را می اقتدار با به کار گیری از اینترنت نرم افزار ها در هر فرصت و هر مکانی به دست آورد. طراحی سایت نرم افزار ها، بعداز تجزیه و آنالیز و نظارت یک تیم و مشخص و معلوم نمودن ظریف نقش ها، عملکردها و… اعمال میگردد و در وب و کانال های داخلی ارائه میگردد.

تفاوت سایت ها با اینترنت نرم افزار ها
به فضایی از وب که چند شیت را مشمول می‌گردد، یک وبسایت گفته میگردد. وبسایت ها با اینترنت نرم افزار ها تفاوت دارا‌هستند و بارزترین تفاوت آن‌ها این میباشد که در تارنما ها بیشتر بر روی محتوا تمرکز می نمایند؛ البته در اینترنت نرم افزار ها، تمرکز بیشتر بر روی شیوه ی تلاش آنان میباشد.

تفاوت دیگر در میان آن‌ها، در طریق ی اکران مطالب میباشد که در سایت ها مطالب برای همگی به طور یکسان نشان داده می شود اما در اینترنت نرم افزار ها آغاز داده ها مبتنی بر تعاملاتی که استفاده کننده با نرم افزار داشته میباشد، پردازش میشوند و بعد از آن محتوا به طور منحصر به فرد به استفاده کننده نمایش داده میشود. به ذکر دیگر، در اینترنت نرم افزار ها، اکران محتوا برای یوزرها متفاوت متناسب با سن، عشق، جنسیت و… میباشد.

در اینترنت نرم افزار ها نیازی به اتصال همیشگی به وب وجود ندارد و با یکبار اتصال به وب می قدرت محتوای اپ را در دفعات آینده به طور آفلاین مشاده کرد. البته این امکان در وبسایت ها نیست و برای مشاهده ی محتوای سایت ها نیاز به اتصال دائمی به وب میباشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی