مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نرم افزار های کراس پلتفرم
در صورتی بخواهید اپلیکیشنی برای اندروید پیاده سازی فرمائید می بایست با گویش جاوا این فعالیت را اجرا دهید ؛ درحال حاضر درصورتی که بخواهید به عبارتی نرم افزار را در دسترس یوزرها آی وی اس قرار دهید ، می بایست با لهجه سوئیف عمل فرمایید.کراس پلترفم به معنی قابلیت و امکان جاری ساختن شدن اپ بر روی یک سری پلتفرم میباشد ؛
در واقع کراس پلترفم این قابلیت و امکان را به شما می دهد تا طرحی پیاده سازی نمائید که بر روی بیشتر سیستم دست اندرکاران نصب طراحی اپلیکیشن در مشهد  خواهد شد.
اپ نویس با یک توشه کد نویسی کردن می‌تواند خروجی قابل نصب برای هر سیستم استدلال را در مارکت های گوناگون منتشر نماید.

اپ نویسی کراس پلتفرم مزیت ها و معایبی دارااست:

صرفه جویی فرصت : اپلیکیشن نویسی برای هر سیستم دلیل به صورت غیروابسته فرصت بسیار بیشتری نسبت به اپ نویسی برای تمامی پلتفرم ها می‌برد.

مقرون به صرفه بودن : زمانی برنامه نویس ها کمتری برای پیاده سازی نرم افزار ها به شغل گرفته شوند ؛ هزینه ها کمتر گردیده و سرعت پیشرفت نرم افزار ها زیاد می گردد.

بیشینه منفعت :با ارائه نرم افزار خویش به مارکت های متفاوت بهره قابل توجهی از فروش این عمل قسمت بسط دهندگان می‌گردد.

آپدیت رسانی آسوده : آپدیت رسانی ها قادر است به طور هم‌زمان بر روی تعدادی پلتفرم صورت بپذیرد.

کاهش سرعت اعمال : نرم افزار های کراس پلتفرم نمیتوانند مستقیماً با پلتفرم دستگاه آیتم استعمال یکدست شوند ؛ در سود به انگیزه عدم دسترسی به hardware دستگاه هنگ میکند.

عدم یکدست شدن با دستگاه مخاطب : این نوع نرم افزار ها با تنظیماتی که مخاطب بر روی دستگاهش ایفا داده ، نمیتواند یک پارچه خواهد شد ، در غایت مخاطب نمیتواند از کلیه تجهیزات نرم افزار به کار گیری نماید و این شغل موجب جراحت رساندن به یوآی و یوایکس می‌شود.

او‌لین گام برای پیشرفت نرم افزار های کراس پلتفرم گزینش ابزار مطلوب برای این عمل میباشد.مورد ها ذیل مثال هایی از این ابزارها و تکنولوژی های گزینه به کارگیری برای نرم افزار های کراس پلتفرم میباشد :

Appcelerator:

ابزاری برای سرعت بخشیدن به توسعه و گسترش نرم افزار ها میباشد که اپلیکیشن نویس با صرف مجال کمتری برای کد نویسی ، می‌تواند نرم افزار های متنوعی ساخت نماید.
این ابزار با لهجه های Php,Python,Javascript,Html,Ruby سازش دارااست.

یکی مزیت های این ابزار شناسایی باگ ها ، کرش ها و ایرادات نرم‌افزار در گوشی و رفع آن هاست.
همگی ی توسعه و گسترش دهندگان Appcelerator به صورت بدون پول به Hyperloop که یکی شایسته ترین و قادر ترین Api های توسعه و گسترش کراس پلتفرم میباشد ، دسترسی دارا‌هستند.
Adobe PhoneGap:

این ابزار به وسیله کمپانی Adobe درست شده که قابلیت و امکان خروجی دادن نرم‌افزار متناسب با اکثریت سیستم دست اندرکاران مانند Android,ios,Windows,BlackBerry , iTouch داراست.
این ابزار بدون‌پول و متن گشوده میباشد و براساس Apache Cordova عمل میکند.
یادگیری شغل با این ابزار ریلکس میباشد چون اپلیکشن هایی که با این ابزار ایجاد میگردند با لهجه های Html5, CSS3 , Javascript می‌باشند.
فِریم وُرک این ابزار کتابخانه های زیادی داراست که یاری میکند در گسترش نرم افزار ها ، در حین خویش صرفه جویی فرمایید و به همت نرم افزار ها بهبود می‌بخشد.

Xamarin:

این ابزار مبتنی بر لهجه #C تشکیل‌شده و ذیل تشکیل داد دات نت دارااست.
Xamarin برای توسعه و گسترش نرم افزار های Android,ios,Windows کاربرد داراست و شرایط آفلاین را برای نرم افزار ها آماده میکند.
در Xamarin نیازی به صرف مجال متعددی برای کد نویسی ندارید ، پس با غلط و باگ های کمتری مواجه می‌شوید ؛
همینطور این ابزار از طیف وسیعی از دستگاه ها برای آزمایش و محاسبه اپلیکیشن های تشکیل شده به کارگیری میکند ، که‌این قضیه منجر بالا رفتن چگونگی و توان نرم افزار شما می‌گردد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی