مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ایراد بیلد کردن نرم افزار
پیش از این ما در نوشته‌ی علمی ی ایجاد کرد حساب دولوپری در گوگل پلی به طور بدون نقص به  طراحی اپلیکیشن در مشهد توضیحاتی در ارتباط با
محدودیت های تکثیر نرم افزار درون گوگل پلی حرف کرده ایم.
البته همانگونه که در نوشته ی علمی ی فرمت AAB نیز گفتیم ، گوگل برای ارتقاء واحد سنجش امنیت اندروید تصمیماتی را
به شغل گرفته میباشد که خویش امضا دار همه نرم افزار ها و بازی ها باشد.
اخیرا مشکلی با بیلد کردن نرم افزار ها و بازی ها اتفاق افتاده میباشد که از تحریم های نو گوگل برمیخیزد.

(خواسته از بیلد کردن خروجی تصاحب کردن پایانی از نرم افزار است.)

مشکلی که به وجود آمده میباشد این است که گوگل جدیدا با به کارگیری از الگوریتم هایی متوجه ی به کار گیری ایرانیان از غربال شکن نیز می‌گردد ؛ البته این به چه معناست ؟

راهکار قدیمی برای بیلد کردن نرم افزار
همانگونه که می‌دانید تحریم های دربین المللی سالیان متعددی میباشد که با ما یار است و تا قبل از این در دور و اطراف اندروید استادیو هنگامی که مبادرت به بیلد کردن نرم افزار می کردیم از VPN به کارگیری می کردیم و VPN با به کارگیری از تغییر‌و تحول آی پی که اجرا می بخشید عملیات بیلد به نیکی ایفا می‌شد و مشکلی از این بابت صورت نمی اعطا کرد.

البته اکنون مشکلی برای کل پروژه های اندروید اتفاق افتاده میباشد به اینصورتکه
گوگل همگی سرورهای vpn کشور ایران رو شناسایی کرده و خواهد بست و عملا شما قوی به به کارگیری از VPN نیز نیستید.
ولی از قبلی نیز مجموع خدمت‌های مرتبط با نرم‌افزار‌نویس‌ها درون کشور‌ایران و چندکشور دیگه تحریم کرده بود که با vpn دو زده می شدند.
البته فعلا vpn ‌ها رو هم شناسایی کرده و هنگامی که درخواست بیلد می زنیم خطای 403 می زند که خطای forbidden است.

تحریم‌های تکنولوژی و مقررات اوفک
\"ما شاهد این بودیم که یوزرها اهل ایران در سال‌های اخیر کمپین‌های زیادی در اعتراض به تحریم‌های تکنولوژی علیه یوزرها برگزار کرده‌اند. در برخی از مورد ها این اعتراضات به سود رسیده مثلا جدیدا و بعداز آنکه گیت‌هاب ذکر کرد ممنوعیت دسترسی یوزرها اهل ایران را بعد از دریافت کردن مجوزهای موردنیاز برمی‌داراست ومشخص شد که اعتراضات پاسخگو بوده میباشد. جدیدا نیز طی یک بیاینیه آنلاین در اعتراض به دو کمپانی گوگل و اپل بوسیله یوزرها منتشر شد که از این دو کمپانی میخواهد به محدودیت علیه یوزرها معمولی در خدمت‌های خویش نقطه پایان دهند. حتی جدیدا در خدمت کلاب‌هاوس گفت و گو و اظهار کرد‌وگو به بعضا کارگر اهل ایران کمپانی گوگل هم کشیده شد و تنی چند از آن‌ها قسم داده‌اند مشاجره تحریم‌های یوزرها اهل ایران را از باطن گوگل هم پیگیری می‌نمایند. ولی متاسفاته زمینه ی ریشه ای که وجود داراست این میباشد که گفت و گو اساسی تحریم‌ها به موضوعات سیاسی گره خورده ولی بعضی ارگان های موءثر در مسیر تحریم‌های تکنولوژی وجود داراست. یکی مهم ترین نهادهایی که نقش مهمی در تحریم‌های ایرانیان دارااست دفتر کار در دست گرفتن سرمایه‌های فرنگی از زیرمجموعه‌های وزارت بانک‌داری آمریکاست که مجوزهای کمپانی‌ها برای استثنا شدن از تحریم‌ها را صادر می‌نماید. کم مسیرهای ارتباطی کمپانی‌های فرنگی با یوزرها اهل ایران با تایید صلاحیت این بنیان میسر شد‌ه‌است. بعضا از کارشناسان معتقدند اعتراض به کمپانی‌های فناوری به تنهایی کفایت نمیکند چراکه این موسسه‌ها مطابق قانون ها داخلی و ضوابط اوفک تحریم‌های خویش را ایفا می‌نمایند و به همین برهان می بایست خویش این بنیان گزینه خطاب قرار گیرد. \"

خبرگذاری
چاره
حتما سوالی که الان به شدت ذهنیت شما را مشغول نموده است این است که راهکار این خلل چه بوده و به چه شکل می اقتدار آن راه‌حل کرد ما در پی ارشاد های مایحتاج را به شما خوا هیم کرد.

چاره های جانور به تفصیل پایین میباشد :

(قابل ذکر میباشد بعضی از راه‌حل های مذکور ممکن میباشد پاسخگو نباشد و تنها درحد فرضیه میباشد و شما برای رفع اختلال بایستی کلیه راه و روش ها را آزمون کرده و ملاحظه کنید که کدام خط مش ایراد شمارا رفع خواهد کرد.)

1- تغییر تحول VPN :
اکثریت کاربرانی که در دسترسی به خدمت های گوگل مبتلا اختلال گردیده اند ؛
ممکن میباشد در اکنون استعمال از فیترشکن های بدون پول و بی چگونگی باشند که احتمالا به
برهان اینکه اینگونه خدمت هایی پتانسیل ip leak شدن بالایی دارا هستند، منجر رو شدن شرایط
اساسی استفاده کننده گردیده و گوگل آن ها را شناسایی می نماید.

به این ترتیب ممکن میباشد با تغییر دادن فیلترشکن با یک فیلترشکن عالی این خلل رفع بشود.


2- استعمال از سرور سوا کشور‌ایران :
یکی‌از چاره های دیگر و مطمئن تری که وجود داراست به کار گیری از سرورهای سوا کشور‌ایران است.
ولی متاسفانه موردی که وجود داراست این میباشد که خویش این مجموعه‌ها نیز به آی ‌پی کشور‌ایران سرویس ها ارائه نمی دهند.
که برای این نقص‌ نیز می بایست یک زنجیره دوتایی از vps ساخت و ساز کنیم که نهایتا مارا کلاینت دیجیتال‌اوشن یا این که هتزنر تشخیص بده تا بتونیم نرم افزار رو بیلد کنیم.

(به صورت کلی می اقتدار اذعان کرد که با هر vps ی که از کشور ایران تنظیم نشده باشد و بشود به آن متصل شد، این ایراد قابل حل میباشد.)
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی