مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


PWA (اینترنت نرم افزار های پیش رونده) چیست ؟و چرا بایستی از آن به کار گیری نمایید؟

در یک‌سری سال پیشین رویش رو به بالا در تعداد یوزرها گوشی مشاهده گردیده‌است به گونه ای که امروزه تلفن های یار بیشتراز 60٪ از مجموع به کار گیری از وب را به خویش تخصیص داده اند و میتوان دلایل محبوبیت ان را قابلیت و امکان حمل ، hardware ارزان ، دسترسی سهل وآسان به وب و ارتقاء تعداد سرویس ها در وب دانست. با افرایش تعداد یوزرها بیشتر در موبایل ، seo تجارب کاربری در تلفن ضروری میباشد. برای شرکت ها کوچکتر که غالباً به جهت محدودیت هزینه یا این که فرصت ، اپلیکیشن های ساکن ندارند ، اپلیکیشن اینترنت فرصتی کلیدی میباشد که در آن می‌توانند با ارائه شایسته ترین تجارب ممکن مشتریان را به خویش جلب نمایند.به طور تقریبً 25 سال پیش که سایت نوآوری شد ، مقصود آن بیشتر به اشتراک گذاری داده ها بود ولی امروزه انتظارات و درخواست های ما از تارنما ها بسیار زیاد شد‌ه‌است و همین فرمان باعث تولید تارنما های مختلف مانند تارنما فروشگاهی ، شبکه‌های‌اجتماعی ، محل گپ زدن، سایت در جستجوی منزل ها و غیره تبدیل شد‌ه‌است و حتی سایت هایی که تمامی خصوصیت های پاور پوینت و اکسل طراحی اپلیکیشن در مشهد  را ارائه می‌دهد.

rogressive Web App (PWA) (اینترنت نرم افزار های پیش رونده) یک تکنولوژی جدیدی برای ساخت و ساز اینترنت نرم افزار ها است که درین تکنولوژی یک کدام از ازآپشن هایی که داراست این میباشد داده ها بارگیری گردیده را کش کرده تا مخاطب برای توشه دوم به راحتی به آن دسترسی داشته باشد، دیگرقابلیت بارز آن این میباشد که مخاطب سوای نگرانی برای نصب برنامه و برنامه بر روی دستگاه و حتی نوع سیستم ادله خویش تنها با داشتن وب می‌تواند از pwa استعمال نماید.یک کدام از شایسته ترین و قادر ترین زبانهای اپلیکیشن نویسی سمت سرور برای pwa لهجه node.js میباشد.

بیایید نمونه واتساپ را از روش تلفن خویش بیاوریم. زمانی که هیچ کانال ای نیست ، هنوز میتوانید نرم افزار را گشوده نمائید ، پیام های پیشین را نظارت فرمائید و حتی به کسی جواب دهید. با برقراری اتصال به وب ، پیام ها به طور خود کار در دور‌نما ارسال میشوند. این به عبارتی کاری میباشد که PWA در اپ های اینترنت ارائه میدهد به نحوی که نرم افزار ها را قدرتمند می سازد در شکل نبود کانال ، همگام سازی در دور نما بارگیری شوند و در حالی که یک تجارب ساکن مانند را برای یوزرها خویش آماده می نمایند ، یک پارچه شوند.

چرا ما به PWA نیاز داریم و خصوصیت های آن ها چیست؟

1.سرعت

این نرم‌افزار می بایست هنگام بارگیری سریع شغل نماید، PWA به لطف فناوری خدمت کارگران سریعتر از وبسایت های ساده بارگیری می‌گردد. این بارگیری در توشه اولیه سریع و حتی سریعتر در بارهای دوم به آنگاه میباشد چون همگی محتویات را ذخیره کرده و در شکل نیاز آنان‌را ذخیره می نماید.وهمچنین در شکل خلا کانال یا این که کانال نسبتاً لبریز سرعت مانند 2G ، بایستی گشوده خواهد شد. گوگل اخذ که 53٪ از یوزرها در صورتی‌که این شیت بیشتراز 3 ثانیه ارتفاع بکشد وبسایت را رها می نمایند.

2.امکان فعالیت آفلاین

چه طور دقیقاً نرم افزار های اینترنت فارغ از وب گشوده می گردند؟همگی ما می‌دانیم که اپلیکیشن های مستقر میتوانند فارغ از اتصال به وب گشوده شوند چون هنگامی آنها‌را بارگیری و نصب می‌کنیم ، منابع حساس مانند مؤلفه های UI و برخی از اطلاعات در دستگاه ذخیره می گردند این دقیقاً اتفاقی میباشد که در PWA نیز صورت می دهدPWA فایلهای HTML ، پرونده ها و تصاویر CSS را در یاد نهان مرورگر ذخیره می نماید و بسط دهندگان می‌توانند تماس کانال را کاملا در اختیار گرفتن نمایند. تمامی اینها به وسیله کارگران سرویس ها نتایج میگردد.اینترنت نرم افزار های پیش رونده خیر صرفا اپلیکیشن های فوق سریع میباشند ، آن‌ها همینطور می‌توانند به شغل خویش ادامه دهند حتی درصورتی که استفاده کننده آفلاین باشد یا این که اتصال اینترنتی غیرقابل پشت گرمی یا این که نماید داشته باشد. نیروی کار خدمت – فناوری مسئول آن خصوصیت – به اپ اذن می‌دهد تا چیزهایی را به طور آفلاین ذخیره نماید و درخواست های کانال را برای بازیابی آن ها از خاطر مخفی محلی رئیس نماید. این مستقیماً به مزیت دیگری منتهی میشود که به دستکم رساندن مقدار داده ای که برای اجرای اپلیکیشن نیاز داریم استعمال کنیم.

3.به کارگیری از خصوصیت های تلفن

PWA تجهیزات متعددی برای دسترسی به خصوصیت های دستگاه در اندروید و یکسری آیتم کمتر در iOS داراست. استعمال از اسکنرهای دوربین ، GPS یا این که تاثیر انگشت به روشی مانند نرم‌افزار ، تجربیات مخاطب را بی نیاز خیس می نماید. و همینطور قابلیت و امکان اضافه کردن به شیت اساسی این همت سبب ساز می‌گردد تا یوزرها گوشی بتوانند PWA را نصب نمایند. بعداز اینکه مخاطب اعلان را قبول کرد ، PWA به برگه اساسی موبایل خویش اضافه میگردد ، و مانند بقیه نرم افزار های نصب گردیده جاری ساختن می گردد.

4.بروزرسانی های اتوماتیک

فعال‌سازی ورژن تازه یک اپ موبایل می‌تواند کابوسی برای باشد و با داشتن PWA ، دیگر نیازی به انتظار برای تایید اپل یا این که گوگل وجود ندارد و در شکل بروزرسانی یوزرها می‌توانند آن را بارگیری نمایند. فقط کاری که بایستی ایفا دهیم این میباشد که پرونده های نو را روی سرور خویش بار گذاری کنیم. PWA به یوزرها اذن میدهد تا فورا تکه های را ایفا نمایند ، مثلا این قابلیت را به آن ها میدهد تا در اختیار گرفتن بی نقص محتوا را محافظت نمایند.

5.عدم تحریم

یکی‌از قابلیت و امکان های بهتر pwa برای شرکت های بخصوص شرکت ها اهل ایران این میباشد که سوای اینکه نیاز به تشکیل داد قابل انعطاف افزارها و نرم افزار های اندروید و ios داشته باشند، می توانند با ایجاد کرد pwa امکان های قابل انعطاف افزاری خویش را برای مشتریان خویش برروی بستر وب اراعه دهند که با اعتنا به تحریم های جانور در کشور ایران و عدم اذن قرار دادن نرم افزار های ios در اپلیکیشن استور ،این مسئله بسیار قابل عنایت میباشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی