مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


برای یادگرفتن نرم افزار نویسی نرم افزار بایستی چه فعالیت کنیم؟
برای اینکه شما بتوانید یادگرفتن اپلیکیشن نویسی نرم افزار را ملاحظه کنید بایستی روند مختلفی را طی نمایید. ما به‌دنبال برایتان از قدم هایی که با تدبیر بدون نقص می بایست درین مسیر برداشته گردد خوا هیم طراحی اپلیکیشن در مشهد اعلام کرد.
قدم اولیه : مشخص و معلوم بودن پلتفرم
ملاحظه کنید برای اینکه شما برای نرم افزار نویسی یک نرم افزار مبادرت فرمایید، نیاز میباشد که پلتفرم های جان دار در بازار را تماما بشناسید و با آنان شناخت پیدا فرمایید. Android , iOS , windows ,blackberry و symbian و …دارای شهرت ترین پلتفروهایی میباشند که برای یادگرفتن اپ نویسی نرم افزار معرفی میگردند. ولی که از احاطه دو پلتفرم دارای اسم و رسم و پرطرفدار Android و iOS بر بقیه پلتفرمها نمی قدرت سپری شد.

اشراف بر روی هر مورد از این پلتفرم ها میتواند برای شما درآمد نیکی داشته باشه باشد ولی از آنجایی که هر مورد از این ها استراتژی محتوا اختصاصی به خویش را دارا‌هستند، طبیعی میباشد که برای یک شخص مبتدی، یادگرفتن اپلیکیشن نویسی نرم افزار در هر دو پلتفرم، سفارش می شود. ولی این جمله‌ها بدین مفهوم وجود ندارد که از جمله شما نمی توانید ویندوز را برای یادگیری گزینش نمائید؛ خیر! مشاجره مشاجرهِ درآمد بیشتر و آپ تو دیت بودن میباشد.
قدم دوم : یادگیری مهارت های محور ای دورنما
تعدادی دقیقه طاقت فرمائید! همین هم اکنون که میخواهید یادگرفتن اپ نویسی نرم افزار را خاطر بگیرید، کجای این مسیر ایستاده اید؟ چه می‌دانید و احتیاج دارید چه چیزهای دیگری را نیز حافظه بگیرید؟؛ آری همه این سوال ها اصلی میباشد زیرا جواب هر مورد از این سوال ها می‌تواند آرم دهد که مهارت اساس ای بگراند ی شما چقدر میباشد. مگر غیر این میباشد که شما خلال اینکه بی واسطه وارد دنیای نرم‌افزار نویسی گردید بایستی دانش کافی در باب توسعه و گسترش ی اشکال اپلیکیشن را داشته باشید؟

احتمال ها متعددی در مورد جواب هایی که قرار میباشد به‌این سوالهای داده گردد وجود دارااست؛ بیایید تا با هم این فرض ها را رسیدگی کنیم.

احتمال نخستین: علم شما در ارتباط دانش اپلیکیشن نویسی در توان صفر میباشد و هیچ درکی از کیفیت این دانش ندارید. هیچ ایرادی ندارد ولی خوب میباشد پیش از اینکه در جهت یادگرفتن نرم‌افزار نویسی نرم افزار مبادرت فرمائید، آغاز عصر ی آموزشی مبانی نرم‌افزار نویسی و کامپیوتر را برای استارت گزینش کنید و بعد از آن بروید سراغ موردها دیگر.
احتمال دوم : شما نرم افزار نویس می باشید؛ البته نرم افزار نویس اینترنت تصوری از نرم افزار نویسی نرم افزار ندارید. گشوده هم ایرادی ندارد. Appcelerator Titanium یکی‌از شایسته ترین پلتفرم ها برای آغاز نرم‌افزار نویسی نرم افزار برای کسانی مانند شما به حساب آورده می شود.
احتمال سوم : شما با چندین مفاهیم اول راجع به شی گرایی شناخت دارید ولی کد نویسی بلد نیستید؛ اینجا هم مشکلی نیست، در این‌حالت خوب میباشد که شما آغاز خاطر بگیرید که چه‌طور یک نرم‌افزار گوشی را پیشرفت دهید و آن گاه به سراغ کدنویسی بروید.
قدم سوم : احاطه بر مهارت های اپ نویسی تلفن همراه
هم اکنون که مشخص و معلوم شد کجای مسیر می‌باشید و دوست دارید چه پلتفرمی را حافظه بگیرید می بایست با مفاهیم مهم نرم افزار نویسی و گویش ما یحتاج برای اینکه بتوانید یک نرم افزار ساخت و ساز نمایید، آشنا گردید.

نظارت کیفیت تشکیل داد نرم افزار برای IOS
گویش های اپلیکیشن نویسی Objective-C و Swift گویش هایی می باشند که برای ایجاد کرد نرم افزار IOS شما می بایست با آنان شناخت داشته باشید. ولی خیر هردو و با دقت به چندین پارامترها شما می بایست یک کدام از این دو را برای یادگیری تعیین فرمائید. درحال حاضر این پارامترها چه ها می‌باشند. این پارامترها به‌این بستگی داراست که آیا شما می‌خواهید نرم افزار فردی خودتان را داشته باشید یا این که می‌خواهید برای شغل در شرکت ها والا و خرد اپ نویسی فراگیری نرم افزار نویسی نرم افزار مشاهده کنید. چنانچه مورد ی شغل گزینه نظرتان عمل به طور فردی میباشد، swift و درصورتی که گرایش دارید در شرکتهای فعالیت فرمایید، Objective-C راب رای یادگیری تعیین فرمائید.
نظارت کیفیت ایجاد کرد نرم افزار برای اندروید
Java یا این که Kotlin دو لهجه نرم‌افزار نویسی مطلوب برای اشخاصی میباشد که گرایش دارا هستند در ارتباط ایجاد کرد نرم افزار اندروید شغل داشته باشند. اما در شرایطی که دی هیچ سیرتکامل شناخت با نرم‌افزار نویسی ندارد عالی میباشد که آغاز زمان ی مرتبط با اپ نویسی جاوا برای اندروید را سپری کند. اندروید یک سیستم اپن سورس میباشد و خیلی از گوشی های هوشمند گونه های مارک ها ، تبلت های گوناگون و در غایت دستگاه ها و اندروید جعبه های و حتی تلویزیون های خانگی هم از اندروید برای سیستم استدلال خویش استعمال می نمایند. پس می بایست حواستان باشد که با یک بازار کلان و فعال در مورد اندروید مواجه می باشید.

قدم چهارم : استعمال از اپلیکیشن های بسط یا این که به عبارتی IDE ها
این نرم‌افزار های پیشرفت دهنده بسیار عالی می‌باشند و در واقع ضروری با یکسری مثال کدها ، ابزارهای کمکی ، قسمت های گرافیکی ، افزونه ها و … به سراغ نرم‌افزار نویس میایند. Android Studio، eclipse دو گوشه و کنار بسیار پر استفاده برای توسعه و گسترش ی گونه های نرم افزار های اندرویدی هستند. ولی دور و بر های مطلوب برای نرم افزار های IOS، XCode میباشد که به وسیله خویش کمپانی اپل ارائه گردیده و هیچ کدام از گوشه و کنار های دیگر به اندازه ی XCode برای بسط ی نرم‌افزار مطلوب نیستند.
قدم پنجم : تمرین دائمی مهارت های نرم افزار نویسی تلفن همراه
حال که معین شد می‌خواهید چه فعالیت نمایید و تا حدودی گویش نرم‌افزار نویسی را خاطر گرفته اید خوب میباشد بدانید که جدید نصف مسیر را آمده اید. می بایست تمرین فرمایید و در‌این عمل حرفه‌ای گردید تا بتوانید بعدی ی شغلی تان را بیمه نمایید. برای تمرین و تجربیات کافیست از مهارت های تحت یاری بگیرید :

در جامعه کاوش نمائید و ملاحظه کنید نیاز جامعه در چه قضیه ای به نرم افزار هنوز اشباع نشده و بر اساس به عبارتی نیاز ایده پردازی فرمائید و آغاز فرمایید به کد نویسی! مشاهده کنید برای اینکه یک اپلیکیشن نویس چیره باشید تنها یادگرفتن اپ نویسی نرم افزار و احاطه بر آن وجود ندارد به شما یاری می نماید و ذهنیت شما نیز می بایست خلق کننده باشد و در جستن ایده شغل داشته باشد. به زبانی بی آلایش خیس چنانچه بخواهیم بگوییم، کد زدن های ماهر برای یک ایده ی سوخته، تنها و تنها وقت و مخارج شمارا به باد خواهد بخشید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی