مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

کامل شدن داده ها


قدم پنجم – کامل شدن داده ها
این مرحله در روند تکثیر نرم‌افزار در گوگل پلی، مرتبط با کامل شدن داده ها مرتبط با طرز اکران نرم افزار شما در گوگل پلی میباشد. درین قسمت، همگی بخش های الزامی با نماد * در کنارشان معین گردیده اند. داده ها این قسمت به بخش های متفاوت طراحی اپلیکیشن در مشهد  ذیل تقسیم می گردند:

نصیب داده ها فرآورده (Product Details):
درین قسمت اطلاعاتی نظیر اسم (Title)، توضیحات کوتاه (Short Description) و توضیحات بدون نقص (Full Description) را وارد می‌کنیم. می بایست دقت داشت که حداکثر اندازه اسم نرم افزار 50 کاراکتر، برای توضیحات کوتاه 80 کاراکتر و توضیحات بی نقص تا حداکثر 4000 کاراکتر میباشد. همینطور دقت نمایید که بیشتراز اندازه از واژه کلیدی مد حیث خویش در‌این توضیحات استعمال نکنید تا از حیث بهینه سازی نیز بتوانید اپلیکیشنی مطلوب را در گوگل پلی منتشر فرمایید.
نصیب اسکرین شات ها (Screenshots):
درین نصیب شما میتوانید تصاویری را از اطراف نرم افزار خویش آپلود فرمایید تا به یوزرها اکران داده گردد. درین قسمت شما می‌توانید دربین 2 تا 8 اسکرین شات را برای نرم افزار خویش استعمال نمائید. نیازمندهای گوگل پلی برای این اسکرین شات به طور ذیل میباشد:

فرمت عکس های بایستی JPEG و یا این که 24-bit PNG باشد
رزولوشن عکس های از 320 تا 3840 پیکسل متناسب با دستگاه های متفاوت میباشد
نسبت نصیب برتر عکس به نصیب کوتاه خیس آن نباید بیشتر از 2 باشد
نصیب آیکون (Icon):
درین قسمت آیکون نرم افزار خویش برای اکران در گوگل پلی را آپلود میکنید. اعتنا داشته باشید که آیکون شما می بایست وضعیت پایین را داشته باشد:

فرمت آن 32-bit PNG باشد
سایز آن 512 در 512 پیکسل باشد
حداکثر سایز آن نیز 1 مگابایت میباشد
نصیب Feature Graphic:
این نصیب یک قسمت از روی میل میباشد که اما برای سئو در گوگل پلی نیاز میباشد. در‌این نصیب شما تصویری را برای دعوا تبلیغات در گوگل پلی و بخش های متفاوت نظیر Homepage آن آپلود خواهید کرد. برای تصویب نرم افزار در گوگل پلی نیاز میباشد تا بخش Feature Graphic آن حالت پایین را داشته باشد:

فرمت آن JPEG یا این که 24-bit PNG باشد
سایز آن 1024 در 500 پیکسل باشد
نصیب ویدئو معرفی (Promo Video):
در صورتی‌که شما ویدئو جهت معرفی نرم افزار خویش نظیر نشانی آن در یوتیوب را دارید، میتوانید نشانی آن را در‌این قسمت وارد فرمایید. اعتنا داشته باشید که ویدئو معرفی نرم افزار شما پیش از اسکرین شات ها اکران داده گردد.

نصیب تگ ها (Tags):
درین نصیب می‌توانید لیستی از تگ ها و عبارات کلیدی مرتبط با نرم افزار خویش را قبل از تکثیر برنامه در گوگل پلی تعیین نمائید تا به seo بیشتر آن امداد فرمایید.
نصیب مستقر سازی (Localization):
در شرایطی‌که اپلیکیشنی که میخواهید در گوگل پلی منتشر فرمایید، از یک سری لهجه به طور هم‌زمان مدد می نماید، می‌توانید درین نصیب همگی آن لهجه ها را اضافه فرمائید تا داده ها نرم افزار شما به طور خودکار برای یوزرها آن منطقه و مملکت ترجمه خواهد شد. توصیه می شود تا اسکرین شات ها و تصاویر خویش را نیز متناسب با هر لهجه گوناگون، درین قسمت بازنویسی فرمائید.

نصیب تیم بندی و نوع نرم افزار (Application Type and Categorization):
درین قسمت می بایست نوع و تیم بندی نرم افزار خویش را تعیین فرمایید. در بالا از منوی Drop-Down درنظرگرفته شده، نوع نرم‌افزار را از فی مابین بازی (Game) و یا این که نرم افزار (App) تعیین نمایید. آنگاه تیم بندی ای (Category) که نرم افزار شما در آن مکان میگیرید را گزینش نمائید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی