مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


تعریف مطلوب نرم افزار

» تعریف کوتاه

تعیین تعریف مطلوب درباره نرم افزار سبب میگردد که یوزرها به طور خلاصه با خصوصیت‌های نرم افزار شما آشنا شوند؛ ناگفته نماند که‌این تعریف علاوه‌بر باخبر‌سازی یوزرها، سبب سازش عالی نرم افزار با الگوریتم‌های اپلیکیشن استور میگردد؛ اما درنظر داشته باشید که شما نمی‌توانید به طور به طور همزمان از همگی کلمه ها کلیدی خویش تحت عنوان تعریف به کار گیری نمایید، بلکه بایستی مهم‌ترین عبارات کلیدی را به فعالیت ببرید؛ دقت داشته باشید که ارتفاع کاراکتر طراحی اپلیکیشن در مشهد  حداکثر 80 میباشد.

» تعریف بلند

برای توصیفات بلند قابلیت و امکان به کارگیری از 4000 کاراکتر وجود داراست؛ براین اساس توصیه میکنیم از امرها کد HTML برای Bold کردن و از ایموجی برای جذب یوزرها به کارگیری فرمائید.

درج اسم گسترش دهنده

در واقع درج اسم توسعه و گسترش دهنده با استعمال از کلمه ها کلیدی سبب ساز seo اپلیکیشن استور می‌گردد؛ به این ترتیب این نصیب را نادیده نگیرید.

تنظیم ویدئو و اسکرین شات از نرم افزار

تهیه و تنظیم اسکرین شات و کلیپ نیز یکی از دیگر از طریق‌هایی میباشد که نقش پررنگی را در سئو نرم‌افزار استور برعهده دارااست؛ در واقع همه ویدیوها و اسکرین شات‌ها عنایت نرم افزار شمارا به یوزرها نشانه می دهد و به نوعی سبب ساز برقرار تعامل یوزرها با نرم افزار می گردد؛ بدین ترتیب این بخش می بایست از جذابیت بصری بیشتری بهره مند باشد تا یوزرها در به عبارتی اولِ دیدن این تصاویر و ویدیوها، نرم افزار شما‌را برای دانلود و نصب تعیین نمایند.

در به عبارتی اولِ نشر نرم افزار شما بایستی تصمیم بگیرید که تصاویر و ویدیوها به طور عمودی یا این که افقی در دست یوزرها قرار گیرند؛ توصیه میکنیم اسکرین شات‌های نرم افزار را به طوری گزینش فرمائید که ذکر‌گر یک قصه کوتاه جالب برای یوزرها باشد تا به به کارگیری از نرم افزار ترغیب شوند.

تعیین بنر گرافیکی نرم افزار

گرافیک فیچر یا این که بنر گرافیکی به نوعی معرف نرم افزار شماست؛ هنگامیکه ویدیویی را در نرم افزار قرار می‌دهید، بایستی از یک بنر گرافیکی تحت عنوان بنر ویدئو استعمال نمایید.

خطاهای نرم افزار

نرم افزار‌هایی که در گیر باگ می باشند، بی شک یوزرها خویش را از دست می دهند؛ یعنی یوزرها بعداز مشاهده این باگ‌ها نرم افزار را از تلفن همراه خویش منزه می‌نمایند؛ این قضیه سبب می شود که نرم‌افزار استور اعتباری را به نرم افزار شما تخصیص ندهد.
به‌روزرسانی نرم افزار
توصیه می کنیم هر تعدادی وقت یکبار نرم افزار خویش را در اپلیکیشن استور بروزرسانی نمایید.

اجرا لیست‌بندی و محلی سازی نرم افزار

در‌این بخش می بایست محلی سازی یا این که ASO میان‌المللی را اعمال دهید؛ شاید در نگاه اولیه فکر کنید که بیشتر یوزرها با گویش انگلیسی از نرم افزار شما استعمال می‌نمایند؛ ولی این تصور صحیح وجود ندارد! درواقع شما با محلی‌سازی نرم افزار تعداد مخاطبین غرض خویش را ارتقاء می‌دهید و یوزرها فرنگی گویش دیگر نیز می توانند از نرم افزار شما به کار گیری نمایند.
شناخت با Off-Metadata در سئو برنامه استور
درواقع Off-Metadata مشتمل بر مواقعی میباشد که در طول فرصت می تواند سبب ساز seo برنامه استور خواهد شد که پیرو به شما معرفی می کنیم.

تصویب نظرها یوزرها

یوزرها می بایست قابلیت و امکان تصویب ایده ها خویش را برای نرم افزار داشته باشند؛ این گزینه علاوه‌ بر اینکه سبب ترغیب یوزرها به دانلود نرم افزار شما می‌گردد؛ تأثیر بسیار نیکی در ارتقا رنک نرم افزار داراست.

تعامل یوزرها با نرم افزار

تعامل یوزرها با نرم افزار یک کدام از فاکتورهایی میباشد که سبب ساز اعتباردهی اپلیکیشن استور به نرم افزار شما می گردد؛ به صورت نمونه زمان مجال استعمال از نرم افزار سبب می گردد اسم نرم افزار شما در بخش TOP CHART قرار ‌گیرد که‌این آیتم سبب ترغیب یوزرها به نصب نرم افزار میگردد.

واحد سنجش نصب نرم افزار

درحقیقت می‌قدرت بیان کرد که اعتبار یک نرم افزار به تعداد نصب آن بستگی دارااست؛ به صورت نمونه اپلیکیشنی با 3 میلیون نصب، اعتبار بیشتری به نسبت اپلیکیشنی با 4000 نصب دارااست؛ به بیانی دیگر هر چه تعداد نصب یک نرم افزار بیشتر باشد، یوزرها به نصب کردن آن نرم افزار بیشتر ترغیب می گردند.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی