مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


React Native و React JS، دو بازوی یک بدن!
با رسیدگی مطالب فوق می‌قدرت فهمید این اپ‌ها به جهت امکان‌هایی که دارا‌هستند، طیف وسیعی از یوزرها را به سمت خویش جذب کرده‌اند؛ ولی این محبوبیت، بهره‌های متعددی برای این اپلیکیشن‌ها و یوزرها دیگر آن داشته میباشد. نرم افزار‌نویسانی که به کدنویسی مسلط بودند، در حین این سالیان به باگ‌ها و نواقص این کتابخانه‌ها پی بردند و به رفع آن  طراحی اپلیکیشن در مشهد  پرداختند.

با وجود تفاوت react js و react native، هر دو بعداز سپری شد تعدادی سال به همت باصرفه رسیده‌اند و می توانند انتظارات را برآورده نمایند.
سئو نرم افزار استور چیست؟
قبل از هر چیزی آغاز عالی میباشد به طور مختصر معنا seo نرم‌افزار استور را برای شما گزینه رسیدگی در اختیار بگذاریم؛ سئو برنامه استور یا این که App Store Optimization را با مخفف ASO می شناسند که با به کارگیری از آن میتوانید تعداد یوزرها بیشتری را به نصب نرم افزار خویش ترغیب نمائید و بنابراین واحد سنجش درآمد خویش را نیز ارتقاء دهید.

برهان التفات seo برنامه استور چیست؟
در واقع seo نرم‌افزار استور یا این که ASO را می‌قدرت نوعی بازاریابی نرم افزار به‌اکانت آورد که با استعمال از آن می توانید یوزرها غرض خویش را پیدا نمائید تا دقت بیشتری به نرم افزار شما جلب گردد.

چه گونه یوزرها را به نصب نرم افزار ترغیب کنیم؟
برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی یک کدام از شیوه‌هایی میباشد که منجر ترغیب یوزرها به نصب نرم افزار میگردد؛ اما درنظر داشته باشید که‌این شیوه مستلزم صرف هزینه نسبتاً متعددی میباشد؛ براین اساس استعمال از طریق‌هایی نظیر سئو نرم‌افزار استور تعداد متعددی از یوزرها را به نصب نرم افزار ترغیب می‌نماید؛ در‌پی شما‌را با طریق‌های سئو نرم افزار استور آشنا میکنیم.
نحوه‌های seo نرم افزار استور On-Metadata
درین نصیب، طرز‌های سئو نرم‌افزار استور را به شما عزیزان معرفی می کنیم؛ همانطور که اشاره کردیم، به کارگیری از این طرز‌ها سبب میگردد که نرم افزار شما به تعداد متعددی از یوزرها اکران داده گردد؛ پس پژوهش این بخش را از دست ندهید.

تعیین شایسته ترین استراتژی

اولی گام برای سئو نرم افزار استور این میباشد که مشتریان خویش را به طور بدون نقص بشناسید و فهم نمائید؛ این قضیه منجر می‌گردد که در حین پیاده سازی نرم افزار ذوق و سلیقه و نیاز مشتریان را در آن پیاده‌سازی فرمایید.

جاری ساختن پژوهش ها لغت ها کلیدی

هنگامیکه تمایل به گزینش لغات کلیدی برای نرم افزار خویش را دارید، می بایست سوال ها تحت را نیز در ذهن خویش پژوهش نمائید:

» امکان‌های ویژه نرم افزار شما چه چیزهایی میباشد؟

» مجموعه‌بندی نرم افزار شما به چه‌‌ شکل میباشد؟

» برای تعریف امکان‌های نرم افزار خویش به چه عبارات مترادفی نیاز دارید؟

»‌ رقبا نرم افزار خویش را با چه اسم‌های منتشر کردند؟

» یوزرها برای به کارگیری از مجموعه‌بندی‌های نرم افزار شما از چه کلماتی به کارگیری می‌نمایند؟
تعیین اسم مطلوب برای نرم افزار

گزینش اسم، یک کدام از مهمترین بخش‌های پیاده سازی نرم افزار میباشد که در سئو نرم‌افزار استور نیز اثر گذار واقع میگردد؛ چراکه یوزرها آغاز با اسم نرم افزار شما مواجه می گردند؛ براین اساس اسم نرم افزار خویش را می بایست به‌سیرتکامل‌ای گزینش نمایید که با مورد نرم افزار مرتبط باشد؛ علاوه‌ بر آن در ذهن استفاده کننده نیز به یادماندنی خواهد شد؛ به‌همین ادله سفارش میکنیم اسم نرم افزار خویش را کوتاه، مختصر و دیدنی تعیین نمایید؛ اعتنا داشته باشید که برای نشر نرم افزار ios بایستی اسم نرم افزار نزدیک به 30 کاراکتر باشد.‌
تعیین آیکون نرم افزار

لوگو یا این که آیکون نرم افزار یکی‌از نصیب‌هایی میباشد که سبب ساز جلب اعتنا یوزرها به نرم افزار شما می‌گردد؛ بدین ترتیب چنانچه آیکون قابل قبولی را برای نرم افزار خویش گزینش نمائید، بدون‌شک تعداد متعددی از یوزرها از نرم افزار شما استعمال می‌نمایند؛ اعتنا داشته باشید که آیکون نرم افزار می بایست با زمینه آن هماهنگی داشته باشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی