مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

مزایای react native


مزایای react native
در‌این نصیب خوب میباشد سراغ رسیدگی مزایای این قاب ورک برویم. این قاب‌ورک با اکثر طرز‌های پیشرفت اپلیکیشن‌های یک‌سری پلتفرمی نظیر Cordova و یا این که Ionic مختلف میباشد بدین خیال و خاطر که با استعمال از API های استاندارد مرتبط با پلتفرم هاست خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد ، ترجمه می گردد.

پیاده سازی نرم افزار‌ به ترکیبی از گویش‌های جاوا اسکریپت، HTML و CSS نیاز داراست و با اشکالاتی نیز هم پا میباشد؛ افزون بر آن، این ادغام معمولاً به المان‌های UI نیتیو مرتبط با پلتفرم‌هاست دسترسی ندارد، در حالی که‌این خصوصیت در قاب‌ورک react native به طور مشابه‌سازی المان‌های UI نیتیو وجود دارااست و از این رو، جزئیاتی نظیر برنامه خردسالان‌ها در نرم‌افزار متبوع با سرعت و توجه بیشتری پیاده‌ سازی میشوند.
معایب react native
یکی‌از معایب react native این میباشد که بعضی از خصوصیت‌های اندروید و ios را هنوز امان نمی‌نماید. از آنجایی‌که react native لایه دیگری را به پروژه اضافه می‌نماید، ممکن میباشد انواع‌ زدایی آن را دشوارتر سازد؛ به ویژه هنگامی که بین کادر‌ ورک React و پلتفرم هاست از نگاه تبادل داده ها، محدودیت‌هایی وجود داشته باشد.

قاب‌ ورک react native یک الگوی نوظهور بوده و هنوز به مرحله تکامل نرسیده میباشد. با این وجود، مزایای آن نسبت به معایب بالقوه، بیشتر میباشد و از این رو، می تواند جایگزین قابل قبولی برای بقیه کادر‌ ورک‌های گزینه به کارگیری در پیاده سازی نرم افزار‌های تلفن همراه باشد.
مثال‌هایی از نرم‌افزار‌های پیاده سازی گردیده با react native
🔹 چهره‌بوک

چهره‌بوک یکی دوستداشتنی‌ترین نرم افزار‌هایی میباشد که به وسیله react native ساخته شده است و این مورد چندان تعجب‌ برانگیز وجود ندارد چرا که محل تولد این گویش اپلیکیشن‌نویسی، خویش چهره‌بوک میباشد.

🔹 اسکایپ

اسکایپ نیز مثال‌ای دیگر از برنامه‌های تلفن همراه مبنی بر react native میباشد. در سال 2017، اسکایپ بیان کرد که نرم‌افزار تازه و جامعی را مبنی بر react native پیاده سازی کرده و اشتباهات مرتبط با ورژن‌های گذشته را در آن از در میان برده میباشد.

Walmart

اپلیکیشن Walmart برای اندروید و ios، مثال‌ای دیگر از نرم افزار‌های مبنی بر react native میباشد.
Pinterest

پینترست، قبلا توسطGestaltپشتیبانی می شد. از آنجایی که هم Gestalt و هم React Native هر دو بوسیله React حفاظت میشوند، مهندسین Pinterest این دو را برای ورژن‌های نو برنامه Pinterest ترکیب کردند تا از امکان‌های هر دو قاب ورک به کارگیری نمایند.
تبلیغات در نرم افزار‌های گوشی
تبلیغات باطن اپلیکیشن‌ای، یکی‌از شایسته ترین استراتژی‌های درآمدزایی از نرم افزار برای گسترش‌دهندگان اپ‌ها و نرم افزار‌های گوشی میباشد؛ به سیرتکامل‌ای که‌این اشخاص در قبال اخذ پول، یک مارک یا این که متاع خاص را در نرم افزار خویش تبلیغ می‌نمایند. این ایده چندان هم تازه وجود ندارد!

یک سری ده سال قبلی، خبرنامه‌ها که مخاطبان متعددی داشتند، برای پوشش بخشی از هزینه‌های خویش، به تبلیغات روی آوردند. امروزه این مخاطبان بیشتر جذب فضای مجازی گردیده‌اند و همان گونه که می دانید، نرم افزار‌های گوشی یکی نصیب‌هایی میباشد که مخاطبان متعددی دارااست. یکی پلتفرم‌های جالب برای تبلیغات در نرم افزار تلفن همراه، Admob میباشد که آیین نامه‌های بی آلایش و دقیقی داراست و در مقایسه با بقیه پلتفرم‌ها، هزینه بیشتری نیز بابت تبلیغات می گیرد.

چهره‌بوک در سکو دوم پلتفرم‌هاست و عامل این مورد، ارتباط کاربری نسبتاً غامض آن برای درج تبلیغات میباشد؛ ولی هزینه آن نسبت به Admob سنجیده‌خیس میباشد. بستر تبلیغاتی دیگری که دراین مورد کاربرد داراست، StartApp میباشد که مبلغ پرداختی آن برای پیاده سازی نرم افزار، منطقی‌خیس میباشد.

گونه های تبلیغات در نرم افزار‌های گوشی
دو نوع مهم تبلیغات در نرم‌افزار‌های گوشی وجود دارااست:

تبلیغ بنری در نرم افزار یا این که Banner Ad
در تبلیغات بنر، یک فریم مستطیلی در صدر یا این که تحت برگه تلفن همراه ظواهر میگردد که محتوای تبلیغات را در خویش مکان داده میباشد. تبلیغات بنری در نرم افزار به سیرتکامل‌ای میباشد که در طی اسکرول کردن شیت، قاب تبلیغاتی روی شیت باقی میماند. این شیوه برای تبلیغات کننده‌های نو‌عمل مطلوب میباشد.

تبلیغات بینابینی یا این که Interstitial Ad
در تبلیغات بینابینی، یک برگه تبلیغاتی بی نقص روی کاغذ اکران گوشی مشاهده میشود. این تبلیغات با بستن کاغذ، حذف شود ولی تاهنگامیکه بوسیله استفاده کننده بسته نشوند، روی کاغذ باقی خواهند ماند.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی