مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


معایب پیشرفت نرم افزار ios
تفاوت‌های متعددی بین سیستم استدلال اندروید و سیستم استدلال ios وجود دارااست. این تفاوت‌ها، توسعه و گسترش نرم افزار را برای بعضا اشخاص سهل وآسان‌ و برای بعضی دیگر دشوارتر می‌نماید. مثلا دستگاه‌های ios به امکان گردآوری آشغال مجهز نیستند که سبب ساز میگردد رئیس یاد برای یوزرها اپل خلل باشد. اینجاست که التفات ارائه نرم افزار‌هایی با وسعت معدود طراحی اپلیکیشن در مشهد  آشکار می‌گردد.

مقررات پیشرفت نرم افزار ios
ios مقررات دشوار‌گیرانه‌ای برای نشر و پیشرفت نرم افزار‌ داراست؛ ولی این دشوار‌گیری، بیشتر به عایدی یوزرها میباشد. مثلا بعد از ضمانت چگونگی و پذیرش کارایی درست، نرم افزار بایستی گزینه پذیرش کارشناسان اپل هم قرار بگیرد. از طرفی دیگر در بعضا پروسه بسط نرم افزار‌های اپل، الزاما به رایانه مک نیاز میباشد. این مقررات و محدودیت‌های ایفا گردیده از سمت اپل، فعالیت را برای اکثری از بسط‌دهندگان مشقت بار می‌نماید.

تکثیر نرم افزار
تکثیر نرم افزار‌های ios در نرم افزار استور و پس از پذیرش متخصصان اپل اجرا میگردد. در بالا بایستی محتوای نرم افزار پیشرفته به اعتنا گزینه پژوهش قرار گیرد و فقط بعداز پذیرش، اذن‌ نشر نرم افزار داده می گردد. ولی اکثر زمان ها توسعه و گسترش‌دهندگان ios، نسبت به مالامال زحمت و مجال ‌بر بودن این پروسه گله‌مند میباشند.

سفارشی سازی
برخلاف اندروید، قابلیت و امکان سفارشی سازی در ios بسیار محصور میباشد. پلتفرم ios محدودیت‌های متعددی اجرا می‌نماید و اذن دسترسی و تغییر و تحول داده‌های سیستم ادله را به نرم افزار‌ها نمی‌دهد. برخلاف یوزرها اندروید که میتوانند صرفا با بارگیری یک نرم افزار، تم و فونت دستگاهشان را تماما تغییر و تحول دهند؛ قابلیت اینگونه تغییری برای یوزرها ios یک رویاست!

مقایسه پلتفرم اندروید و ios
در صورتی‌که قصد رقابت در دنیای بسط‌دهندگان نرم افزار را دارید، بایستی به خیر و خوبی با تفاوت بسط نرم افزار اندروید و ios آشنا باشید. به عنوان مثال اپل تمرکز خویش را روی امنیت متاع نهاده و از پیاده سازی غامض کاغذ اکران کاسته میباشد. اندروید برخلاف اپل امنیت کمتری داشته و قابلیت و امکان فردی سازی و تغییر و تحول ظواهر شیت اکران را مهیا نموده است.
منظره آجل
در نظر گرفتن منظره آجل برای پلتفرم‌های اندروید و ios، یکی سخت ترین شغل های ممکن میباشد. برای این عمل نمی‌قدرت به تنهایی به داده های عددی و ارقام اکتفا کرد. دستگاه‌های اندروید در حدود سه چهارم سهم فروش جهانی را در اختیار دارا هستند. با این درحال حاضر، پرورش کبیر و ارتقاء محبوبیت اپل رقابتی طاقت فرسا و غیرقابل پیش گویی فی مابین اندروید و اپل در بعدی‌ را علامت می دهد.
درآمد
آمارها آرم میدهد درآمد پیشرفت‌دهندگان از ارائه نرم افزار‌ها در اپلیکیشن استور بسیار بیشتر از درآمد توسعه و گسترش‌دهندگانی میباشد که نرم افزار خویش را در بازارهای نرم افزار اندروید ارائه می‌نمایند. به این دلیل‌که یوزرها دستگاه‌های اپل معمولا جوان‌خیس میباشند و تمایل بیشتری به خرید اپ و پرداخت‌های داخل نرم افزار‌ای دارا هستند.

مخاطبین غرض یا این که پرسونای کاربر
از تفاوت‌ فی مابین پلتفرم‌های اندروید و ios، می‌قدرت به جامعه آماری متفاوت این دو پلتفرم اشاره نمود. یوزرها اندروید اشخاص مسن‌خیس می‌باشند که همگام بودن با تکنولوژی برایشان عنایت کمتری دارااست؛ یا این که اشخاص خردسالی که برای هدف ها آموزشی از موبایل‌های فی مابین جایگاه با بها اقتصادی‌خیس استعمال می‌نمایند. پس در‌حالتی که قصد ایجاد کرد نرم افزار‌ای با دسته غرض خاص را دارید، مطلقا به‌این نکته اعتنا فرمائید و در هنگام تعیین پلتفرم مطلوب به تفاوت توسعه و گسترش نرم افزار اندروید و ios نگاه ویژه داشته باشید.

میزان دارایی و بازه مجال مایحتاج
بازه مجال مایحتاج برای گسترش یک نرم افزار، به طور بی واسطه به گویش اپ نویسی به شغل برده گردیده داراست. گویش اپلیکیشن نویسی گزینه به کار گیری برای پیشرفت نرم افزار‌های ios، سوییفت میباشد که شغل کد نویسی کمتری دارااست؛ به این ترتیب پیشرفت نرم افزار‌های اپل با سرعت بیشتر و در مقطع فرصت کمتری اعمال می‌گردد. ضمن این‌ها، هزینه نخستین و حقوق و دستمزد برای گسترش نرم‌افزار‌های اندروید به صورت معناداری بیشتر میباشد.

محافظت نرم افزار
یوزرها اندروید نسبت به یوزرها ios، میل کمتری به بروزرسانی و نصب ورژن‌های نو سیستم آرم میدهند. بروزرسانی نکردن سیستم سبب میگردد که در فرآیند جاری ساختن نرم افزار‌ها، خلل به وجود بیاید. به این ترتیب بسط‌دهندگان اندروید مجال و میزان دارایی بیشتری را صرف حفظ و آپ دیت ماندن نرم افزار می‌نمایند. این مشکل برای یوزرها اپل کمتر پیش میاید و پیشرفت‌دهندگان را از صرف هزینه‌های بیشتر بی‌نیاز می‌نماید.

امروز یکم بیشتر تفحص کن : امنیت نرم افزار

امنیت
همان طور که تا قبل از این اشاره کردیم، کلوز سورس بودن پلتفرم ios نقش موثری در ارتقا امنیت دستگاه‌های اپل جاری ساختن می‌نماید. عدم دسترسی آزاد به کدهای باطن اپلیکیشن‌ای سبب ساز می‌گردد که‌این دستگاه‌ها از تهاجم ها سایبری در حفاظت بمانند. بدون شک پلتفرم ios کلام نخستین را در حفظ ایمن از داده‌های مخاطب و داده ها فردی می زند.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی