مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

نرم افزار گوشی


موبایل های موبایل مدتهاست که وارد معاش ما گردیده اند و نقش مهمی در معاش ما بر عهده دارا هستند. از آغاز گوشی ها صرفا اقتدار برقراری تماس صوتی و پیامک را داشت و به گذر زمان مجال و بسط چشمگیر صنعت تلفن همراه تجهیزات فراوانی به آن اضافه شد و امروزه با ظهور تلفن همراه های هوشمند دیگر می توانید از در دست گرفتن فشار خون و ضربان قلب تا صادر کردن نشانی اینترنتی و شبکه‌های‌عمومی را با  طراحی اپلیکیشن در مشهد  تلفن همراه خویش ایفا دهید.

دیگر نیازی وجود ندارد که هزینه تماس و پیامک (sms) بپردازید زمانی می‌توانید بصورت مجانی با نرم افزار های پیام رسان فعالیت فرمایید. نرم افزار ها از سالها پیش وجود داشتند. مثلا می اقتدار بازی مار Snake که اکثریت با آن آشنا میباشید را اسم پیروزی که حتی‌در تلفن همراه های مقام ذیل نوکیا نصب بود و سا‌عتها اشخاص را درگیر میکرد.

نرم افزار‌ تلفن همراه عبارتست از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بی واسطه با پردازنده‎های سیستم دلیل تلفن همراه یاور دارا هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را جاری ساختن میدهند. نرم افزار ها در تلفن همراه به طور بدون واسطه دستوری را اعمال می دهند که تماماً برای یوزرها ملموس و قابل رؤیت میباشد. در صورتی بخواهیم درباره ی نرم افزار گوشی مثالی را بزنیم بایستی بگوئیم به تمامی قابل انعطاف افزارهای موبایل که استفاده کننده به وسیله آنان به اجرای فرمانی در موبایل میپردازد نرم افزار اسم دارااست. به عنوان مثال شما ممکن میباشد برای عمل های مالی بسته به اکانت بانکی خویش ممکن میباشد از نرم افزار تلفن همراه خزانه ملی، نرم افزار تلفن همراه خزانه سامان، نرم افزار گوشی خزانه ملت، نرم افزار گوشی خزانه پاسارگاد، نرم افزار تلفن همراه خزانه اقتصاد نوین، نرم افزار گوشی خزانه سپه و یا این که غیره استعمال فرمائید؛ و یا این که ممکن میباشد شما در زمان روز به به کار گیری از ابزارهای دیگری در موبایل هم پا خویش بپردازید. از جمله ممکن میباشد برای تعقیب کردن رویدادهای ورزشی از نرم افزار تلفن همراه کانال سه به کار گیری نمائید و یا این که برای تعقیب کردن اپ های تلویزیونی ممکن میباشد از نرم افزار اندروید پخش زنده به کارگیری نمایید. همینطور برخی یوزرها که از روش فروشگاه آنلاین به خرید میپردازند ممکن میباشد از نرم افزار تارنما های مانند نرم افزار تلفن همراه بامیلو و یا این که نرم افزار گوشی دیجی محصول و یا این که نرم افزار تلفن همراه هایپر فون به کار گیری کنند. همینطور مثلا ممکن میباشد نرم افزار بازی خاصی هم برای PC ارائه گردد و هم به طور نرم افزار تلفن همراه ارائه خواهد شد که در‌این‌صورت‌ پیشرفت دهنده نرم‌افزار کارایی میکند این بازی را بر مبنا دستگاه های دیجیتال ایجاد کند. به عنوان مثال نرم افزار گوشی clash of clans از مواقعی میباشد که برای جاری ساختن بازی نرم افزار نویسی شد‌ه‌است. یا این که بازی angry birds یکی‌از دیگر از مفاد نرم افزار گوشی است.


نرم افزار گوشی

همگی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار تلفن همراه اسم دارا هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم دلیل یک موبایل یار و همدم، برای جاری ساختن مستلزم بستر و سیستم استدلال موردنیاز و مرتبط با خویش باشند. یک نرم افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر شالوده سیستم ادله اندروید باشد که به دراین‌صورت بدین اپلیکیشن اصطلاحاً نرم افزار اندروید می‌گویند؛ یا این که ممکن میباشد سیستم عاملی که‌این اپ را رئیس میکند برپایه IOS باشد که در‌این‌صورت به آن نرم افزار IOS یا این که نرم افزار اپل می‌گویند. برای دیگر سیستم عوامل همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم دلیل پیاده سازی و طراحی گردیده است. توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار تلفن همراه، همان گونه که تلاش کرده اند براساس دستگاه های گوناگون نسخه های متفاوتی از اپ را ارائه دهند، برای سیستم برهان های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به شغل رود نیز تلاش میکنند به ایجاد کرد و پیاده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار تلفن همراه بپردازند.
گسترش دهندگان اپلیکیشنها این هدف را دنبال می کنند که یک نرم‌افزار را طوری طراحی کنند که برای گونه های سیستم دست اندرکاران و دستگاههای متعدد دیجیتال کاربردی باشد. از جمله برنامه کروم که یک برنامه مرور اینترنت است هم بر روی PC، هم برای استفاده روی تبلت پیاده سازی شده است و هم می توانید از این نرم‌افزار بر روی موبایل استعمال کنید.

اما نکته دیدنی ماجرا اینجاست که اپلیکیشن ها تنوع بسیار زیادی دارا‌هستند، بسته به اینکه کاربر چه نیازی داراست فقط محدود به برنامه موبایل ها و تبلتها نمیشوند و در اکثری از اسباب دیگر نیز استفاده می­شوند. برای مثال تلویزیون­ هایی تشکیل داد می­شوند که تحت سیستم استدلال اندروید بوده و از برنامه ­های نوشته شده برای اندروید پیاده سازی نرم افزار در مشهد استفاده می­کنند، یا بخش اعظمی دیگر از اسباب و اثاث منزل مانند فریزر و جامه­شوئی و پیاله­شوئی و … اپ خاص خود را دارا‌هستند.
حتی امکان کنترل رفت آمدهای خانه و محل کار، یا تهیه روشنایی و دمای دور و اطراف با استفاده از نرم‌افزار­ها هم فراهم آمده می‌باشد.

یک مثال جالب دیگر طراحی اپلیکیشنی به وسیله شرکت اپل هست ، تحت عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب شده و حرکات طفل را پایین نظر می‌گیرد؛ با بیدار شدن او به مادر اطلاع میدهد و بنابر تشخیص و تهیه و تنظیم آن ،می‌تواند موسیقی پخش کند و یا امکان کلام والدین با فرزند را بوجود آورد.

همچنین یکی از‌از سایر از ویژگیهای برنامه اینست که برای استفاده از یک اپ احتیاجی به وصل بودن به اینترنت نیست و میتوان در موقعیت آفلاین نیز از آن بهره برد.

تا اینجا با مضمون‌ و معنی برنامه آشنا شدیم .درپی میخواهیم با مفهوم کلی تر برنامه موبایل یا همان نرم‌افزار تلفن همراه آشنا شویم .پس با ما همپا شوید.

اپلیکیشن موبایل یا اپلیکیشن موبایل


نرم‌افزار‌ موبایل عبارت‌می‌باشد از از نرم افزارهایی که ارتباط مستقیم با پردازنده‎های سیستم برهان گوشی همدم دارا هستند و مستقیماً درخواست‎های کاربران را اجرا می دهند.

اپ ها در تلفن همراه به صورت بدون واسطه دستوری را جاری ساختن می دهند که کاملاً برای کاربران قابل رؤیت می باشد. به عنوان مثال شما برای شغل های مالی بسته به حساب بانکی خود ممکن هست از برنامه تلفن همراه بانک استعمال نمائید و یا ممکن می باشد برای دنبال کردن رویدادهای ورزشی از اپ پخش زنده استعمال فرمایید. همچنین برخی کاربران که از طریق فروشگاه اینترنتی به خرید میپردازند ممکن می باشد از برنامه وبسایت های فروشگاهی مانند اپلیکیشن دیجی فرآورده و یاآجیلانه استعمال نمایند.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی