مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


چرا برای تارنما خویش به نرم افزار نیاز داریم؟
قبل از آن که بخواهیم به پژوهش مزایای داشتن نرم افزار برای تارنما بپردازیم، یک داده های عددی اساسی را رسیدگی می‌کنیم. شاید برایتان دیدنی میباشد که بدانید نسبتاًً یک سوم استحصال و امور از نرم افزار گوشی برای تارنما خویش استعمال می نمایند. البته چه دلیلی وجود دارااست که از نرم افزار به کارگیری نمائید؟ مسلماً مزایای متعددی در پیاده سازی نرم افزار برای تارنما وجود داراست که استخراج و امور ترجیح می‌دهند از آن به کار گیری نمایند. البته این مزایا چیست و چرا بایستی از آن استعمال نمائید؟ درین نصیب از نوشته ی علمی به رسیدگی 7 آیتم از مهمترین مزایای داشتن نرم افزار برای وب سایت می‌پردازیم تا شل خیس بتوانید تصمیم بگیرید:

سهل وآسان‌خیس شدن دسترسی به تارنما
او‌لین دلیلی که برای پیاده سازی نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد برای وب سایت وجود داراست، این میباشد که منجر میشود دسترسی شما به وبسایت ریلکس خیس خواهد شد. در واقع زمانی که یوزرها نرم افزار وب سایت شمارا بر روی تلفن همراه خویش نصب می نمایند، در هر لحظه که تلفن همراه دستشان باشد به راحتی میتوانند وارد تارنما شما شوند. تعامل با بیزنس شما از روش نرم افزار بسیار ریلکس خیس از دسترسی به وبسایت از روش مرورگر میباشد. در بنا شده در اینگونه قوانینی استفاده کننده فقط به نرم افزار شما نیاز دارااست و دیگر نیازی وجود ندارد که وبسایت شما‌را بر روی مرورگر گشوده نماید.

کلیه چیز درباره طراحی وب فردی
حالا درصورتی که وبسایت شما ریسپانسیو نباشد، دسترسی مخاطب بسیار طاقت فرسا خیس میباشد و می بایست از کامپیوتر خویش به کار گیری نماید. مبنی بر داده های عددی، یوزرها 83 درصد فرصت خویش را در نرم افزار ها و صرفا 17 درصد از زمانشان را در مرورگر صرف می نمایند. اما موضوع نصب کردن نرم افزار بوسیله یوزرها هم وجود داراست که می بایست غیر وابسته سنجیده شود.

با صرفه‌سازی تارنما برای موتورهای کاوش
داشتن یک نرم افزار تلفن همراه بدین مضمون‌ میباشد که استفاده کننده از وبسایت شما هم بازدید می نماید! در واقع مخاطب در هم اکنون فراخوانی داده ها از روی وبسایت در نرم افزار خویش میباشد. این موضوع سبب می‌شود تا گوگل اخلاق و رفتار این یوزرها را هم در حیث بگیرد! از طرف دیگر، یوزرها فرصت متعددی را در نرم افزار شما میگذرانند و این سیگنال برای گوگل ارسال می گردد که وبسایت شما تجارب کاربری نیکی دارااست.

مقصود گوگل هم این میباشد که شایسته ترین جواب ممکن را به یوزرها ارائه نماید و وقتی که ببیند مخاطب کردار نیکی در وبسایت شما نشانه میدهد، تارنما شمارا در نصیب شایسته ترین نتیجه ها کاوش گوگل اکران میدهد. به این ترتیب داشتن نرم افزار برای وبسایت به پرورش شما در موتورهای کاوش هم یاری می نماید.

رابط کاربری برخورد‌گرا و گوشی فرندلی
یکی‌از مسائلی که منجر می‌شود تا یوزرها از یک تجارت رضایت کافی داشته باشند، این میباشد که هنگام عمل با آن تجربیات رضایت بخشی داشته باشند. از جمله در‌صورتی‌که کاربری وارد وب سایت شما گردد و ببیند که وب سایت شما رابط کاربری قابل قبولی دارااست، شم رضایت از شما خواهد داشت. وقتی که شما یک نرم افزار برای تارنما خویش پیاده سازی می‌کنید، آن نرم افزار به طور کاملً برای تلفن همراه یوزرها با صرفه گردیده‌است و همین قضیه تجارب کاربری بهتر ساخت می نماید.

به همین برهان میباشد که پیاده سازی نرم افزار برای وب سایت منجر می‌گردد تا تجارب کاربری دستیابی و کارتان برای یوزرها تلفن همراه عالی باشد و شم رضایت بیشتری داشته باشند.

قابلیت و امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن برای یوزرها
یکی از دیگر از امکان هایی که پیاده سازی نرم افزار برای وبسایت در دست شما قرار می‌دهد، قابلیت ارسال پوش نوتیفیکیشن میباشد. فکر کنید یک خبر نو برای یوزرها دارید و میخواهید آن را به تعداد متعددی از یوزرها وب سایت خویش اعلام فرمایید. از طرف دیگر، فکر کنید که تعداد متعددی از یوزرها استخراج و کارتان از روش نرم افزار شمارا دنبال می نمایند.

در نرم افزار با ارسال پوش نوتیفیکیشن به راحتی می‌توانید اکثر یوزرها خویش را با خبر نمائید. از این امکان به راحتی می‌توانید در قسمت بازاریابی خویش هم به کار گیری نمائید! پوش نوتیفیکیشن به اندازه ای میتواند در بازاریابی شما اثرگذار باشد که بخواهید برای مدام از آن به کارگیری فرمائید. اما بایستی اصول آن را خاطر بگیرید تا یوزرها را اذیت نکنید.

قابلیت و امکان به کار گیری از امکان‌های گوشی در نرم افزار
این مورد به طور کاملً بدیهی میباشد که امکان های نرم افزار گوشی نسبت به مرورگر بیشتر می‌باشند! همین قضیه منجر میگردد تا شما با پیاده سازی نرم افزار برای تارنما به راحتی بتوانید از کل امکان های گوشی به کار گیری نمائید. برای هر حصول و کاری اساسی میباشد که بتواند سرویس ها خویش را به شایسته ترین صورت ممکن در مشت یوزرها قرار دهد. برای مثال در صورتیکه تارنما شما در حوزه توریسم فعالیت دارد و خدماتی را مطابق لوکیشن یوزرها ارائه می‌کنید، به راحتی میتوانید با قابلیت و امکان GPS موبایل لوکیشن استفاده کننده را به طور خود کار تشخیص دهید. این مفاد، تجارب کاربری بسیار دیدنی و ارزشمندی برای یوزرها ساخت و ساز می نمایند.

قابلیت به کارگیری از قابلیت و امکان چندین لمسی
راجع به خصوصیت های یک‌سری لمسی چیزی می‌دانید؟ یک‌سری لمسی بدین معنا میباشد که یوزرها به راحتی می‌تواند به طور به طور همزمان تعدادی لمس را به طور همزمان جاری ساختن نماید. در مرورگر اینگونه قابلیتی نیست و کارهایی که در تارنما جاری ساختن می دهید، به طور تک لمسی میباشد. در حالی که در نرم افزار گوشی شما به راحتی می‌توانید امکان یک سری لمسی را در مشت یوزرها قرار دهید. این مورد برای بهبود تعامل یوزرها با استحصال و کارتان بسیار خوب خواهد بود. برای مثال شما می‌توانید از گیمیفیکیشن در نرم افزار خویش به کار گیری نمائید که نیاز به قابلیت و امکان یکسری لمسی دارااست! این زمینه هم تجربیات کاربری بسیار جذابی برای یوزرها ساخت‌و‌ساز می نماید.

قابلیت دسترسی فارغ از نیاز به وب
بعضی اوقات یوزرها ممکن میباشد به وب دسترسی نداشته باشند یا این که دسترسی آنان ضعیف باشد. با وجود آن که یک وب سایت برای دسترسی یوزرها مدام به وب نیاز داراست، برخی نرم افزار ها به طور آفلاین هم در چنگ یوزرها می‌باشند. به این ترتیب در‌صورتی‌که نرم افزار شما به گونه ای میباشد که یوزرها به طور آفلاین هم میتوانند از آن به کارگیری نمایند، مخاطب برای دسترسی به آن نیاز به دسترسی مستمر به وب ندارد. برای ادراک خوب این مورد، نرم افزار گوگل داک را در حیث بگیرید! درین نرم افزار یوزرها فولدر های خویش را ذخیره می نمایند و فارغ از دسترسی به وب، میتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

دو ادله بی آلایش و اساسی در ساخت وب سایت
در نرم افزار شما هم قادر است اینگونه اتفاقی شکل بگیرد و یوزرها سوای دسترسی به وب، به محتوای شما دسترسی داشته باشند. ولی بعضی وقتها هم نرم افزار به گونه ای میباشد که می بایست به طبعً به وب دسترسی داشته باشد تا بتواند سرویس ها خویش را به یوزرها ارائه نمائید.

اینک که با مهم‌ترین مزایای داشتن نرم افزار برای تارنما خویش آشنا شدید، قصد به پیاده سازی آن گرفته اید؟ پیرو به رسیدگی شیوه های پیاده سازی نرم افزار برای وبسایت و سوالاتی که قبل از اجرا هر کاری بایستی بدانید، جواب می‌دهیم.
 

  • ۰۲/۰۱/۲۴
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی