مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


زمانی که شما یک محتوای جذاب را در صفحه ها اجتماعی خود منتشر میکنید و مردم آن پست‌ها را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند، بازاریابی دهان‌به‌دهان واقعه می‌افتد پس میبینید که حضور و شغل مداوم افراد در فضای شبکه‌های اجتماعی مثل رخ‌بوک، اینستاگرام، توییتر و… چه پتانسیل قدرتمندی برای ترویج‌ی برند شما و ویژگی‌های آن دارد. کاربران معمولاً از اشتراک‌گذاری موفقیت‌ها و تجارب‌های لذت‌نصیب استعمال از یک مال و…در شبکه‌های اجتماعی استقبال می‌کنند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

شما می‌توانید از طریق تکثیر محتوای جالب و قابل اشتراک در پست‌های خود، برگزاری مسابقات اینستاگرامی که یکی بهترین طرز‌های در این حوزه‌ هست، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی با افراد تأثیرگذار برای برندسازی و ارتقاء کاربران نو تلاش نمائید.

مامان‌پز و دانرو به عنوان مثال برنامه‌هایی می باشند که از این راهکارها برای WOM خود به کار گیری کرده‌اند.

تشکیل داد انگیزه در کاربر (Incentivize Referrals)
دادن انگیزه به مردم برای حرف کردن درباره اپ شما و همچنین معرفی آن به دوستان و نزدیکان‎شان از طرق بسیار مؤثر در بازاریابی دهان به دهان می‌باشد. با قرار دادن دکمه «معرفی به دوستان» در اپ فعالیت معرفی را سهل کنید و برای تشویق کاربران برای انجام این کار، انگیزه‌هایی مانند دریافت سکه رایگان، امتیاز یا جان اضافی در بازی به ازای هر بار معرفی نرم‌افزار به دیگرافراد، ترفند بسیار خیر است. اپلیکیشن‌های اسنپ و تپسی از ترفند دادن اعتبار مهاجرت برای چنین مقصودی استفاده می‌کنند.

تمرکز بر کیفیت (Focus on Quality)
کیفیت بالای شما خودبه‌خود باعث میشود بازاریابی دهان‌ به دهان مثبت راجع به شما بین مشتریان پخش گردد. در‌حالتی که شما خدمات مطلوبی ارائه دهید و نسبت به خطاها کاربران به طور اثر گذار پاسخگو باشید آن ها خودبه‌خود شمارا به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند پس مسلما بیشترین تمرکز خود را بر بالا بردن کیفیت خدمات و امکانات خود بگذارید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی