مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


دکان ساز روی موبایل
تکنولوژی اپ موبایل در اکنون انقلاب می‌باشد و ما هر چه زودتر بتوانیم از این تکنولوژی در جهت ارتباط بهتر با مشتریان استفاده کنیم، بهره و فروش شرکت نیز بیشتر شود. پس چنانچه به فکر گسترش در حوزه کاری خودتون می باشید و اکثر اوقات راه اصلی و گم می‌کنید، بهتره با از طریق این نوشته ی علمی همراه باشید.
آیا میتوان به سرمایه گزاری روی برنامه در کشور‌ایران متکی بودن کرد؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد
معمولا کشور‌ایران از توسعه و گسترش بازار جهانی مقداری عقب است البته دراین باره بخصوص به دلیل وجود گونه های برندها و سیستم ادله های موبایل، ما توانسته ایم پابه پا بیزنس جهانی قدم برداریم و از این بازار پر سود به نفع خودمان استفاده ببریم.
حتی چنانچه یک لحظه فکر کنید از جمعیت 86 میلیونی ایران فقط نصف آن ها دارای تلفن های یاروهمدم هوشمند می‌باشند و هر یک صرفا 2 ساعت در روز را صرف گوشی های تلفن همراه کنند، پس به طبع با طیف وسیعی از کاربران مواجه خواهید بود.
البته قبل از ورود به دنیا نرم‌افزار ها بدانید که این مسیر تنها با کسب تجربه جذاب تر و طبیعتا پرسود تر شود. شما با داشتن اپ می‌توانید با محدوده وسیعی از افراد راجع‌به باشید.
مزایا داشتن اپلیکیشن برای هر فروشگاه اینترنتی
امروزه برای هر کاری یک اپلیکیشنی وجود دارد، در حقیقت شما میتوانید تمامی طرح ریزی های روزمره وحتی مهاجرت خودتان را از طریق برنامه برنامه ریزی کنید.
مزایا داشتن اپ فروشگاهی 
1- تبلیغات توسط نرم‌افزار
برای تبلیغات دیگر نیازی نیست که به طبع از بنرهای دیجیتالی استفاده کنید. صرفا کافیست با طراحی بنر ، آن را در اپ قرار دهید.
حتی میتوانید برای هر تیم از محصولاتتان یک بنر طراحی کنید و هر بنر را به دسته بندی مربوطه لینک و پیوند دهی نمایید.
در بالای صفحه اپ شما می‌توانید تعدادی اسلایدر قرار دهید.
2- ارتقا فروش از طریق نرم‌افزار
داشتن اپ، یکی راه هایی که کاربر شما در هر شرایطی و بی واسطه میتواند از تارنما شما خرید کند.
در شرایطی که استفاده کننده شما قصد خرید محصولی را از سایت شما داشته باشد، خیلی برایش راحتتر هست که به جای وارد کردن آدرس دکان ساز در مرورگر و بعد از آن یافتن متاع مورد نظر بلافاصله وارد صفحه برنامه خواهد شد و مال مورد نظر را خریداری کند.
 فراموش نکنید خیلی از وبسایت ها با تکیه بر اعتقادوباور \\\" بعد از ظهر نرم‌افزار \\\" توانسته اند به جایی برسند که بیشتر از بروزرسانی وبسایت، برنامه خود را کاربرپسندتر میکنند.
3- اپ برای استحصال و کارمن مناسب است
ما در خصوصی پست های نمونه کارها به یکسری بار تکرار کردیم که برای داشتن وبسایت و فروشگاه اینترنتی نیازی نیست قطعا تارنما فروش اسباب دیجیتال داشته باشید.
بلکه داشتن شغل خودتان بهترین مورد برای داشتن فروشگاه اینترنتی میباشد. و چه بهتر که برای هر فروشگاه اینترنتی نرم‌افزار آن را نیز داشته باشید.
4- تصویری جذاب از برند شما
علاوه بر اینکه شما میتوانید از رقبا خود سبقت بگیرید فراموش نکنید که تصویری جذاب را از برند خود به کاربران نمایش میدهید. زیرا داشتن یک اپلیکیشن، نماد آپ دیت بودن و احترام به مشتری است.
5- ارتباط دائمی و موثرتر با مشتری
زمانی یک اپلیکیشنی به نام شما در تلفن های یاور کاربران قرار داشته باشد، نام برند شما همیشه به کاربر گوشزد می‌گردد.

کاربر می‌تواند هر لحظه و در هر جا از اپلیکیشن علاوه بر خرید از اپ  با شما ارتباطی مستقیم داشته باشد.

نکته بسیار اصلی درباره ی با داشتن برنامه:
حتما شما بعد از درک عنایت استفاده از ابزار فروشگاه ساز بدین بهره رسیده اید که دکان شما بایستی بر روی تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها به صورت تک تک و کمال و بدون نقص ایفا شود و به راحتی قابل دسترسی باشد. در واقع می توان ذکر کرد:

اجراشدن فروشگاه شما بر روی موبایل بسیار حیاتی تر از اجرا شدن آن بر روی کامپیوتر های شخصی می‌باشد.
 

ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی 
1- نرم‌افزار فارغ از نیاز به سایت
اصلیترین ویژگی اپلیکیشن فروشگاهی این می‌باشد که بدون داشتن وبسایت می توانید نرم‌افزار داشته باشید. بدین ترتیب جهت درج محصول ها در وب سایت به شیت تنظیمات برنامه میروید و پس از درج تولید ها و نوشتن جزیئات هر فرآورده آره ذخیره کرده و در اپلیکیشن ببینید.

2- ارسال اپ برای دیگر کاربران
شما میتوانید امکانی را قرار دهید که هر مخاطب با ارسال اپ برای سایرافراد، از تخفیف یا مزایایی منتفع شود.

3- سفارش نوشتاری
برخی اوقات ممکن می باشد مخاطب قصد خریدمحصولی از اپلیکیشن داشته باشد ولی کالا مورد نظر در نرم‌افزار موجود نباشد. دراین‌صورت کاربر با درخواست متاع، شما را سریعا از ناموجود بودن محصول مطلع میکند.

4- با من تماس بگیر
در این قسمت، ممکن می‌باشد کاربر به مشکلی برخورد کرده است و احتیاج به یاری دارد. درین‌موقعیت‌ ادمین با دریافت شماره ای از کاربر، درصدد رفع نقص‌ برمی آید.

5- پروفایل کاربری
یکی کاملترین پروفایل های کابری می باشد که کلیه اطلاعاتی که موردنیاز دارید در چنگ کاربر قرا میدهد. این اطلاعات شامل:
 

  • ۰۲/۰۱/۱۹
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی