مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


امنیت یک معنا نسبی میباشد، همانگونه که نمی قدرت اعلام‌کرد یک منزل 100 درصد امن است و هیچ وقت هیچ دزدی نمی تواند به آن نفوذ نماید، درباره ی اپلیکیشن نیز این مضمون‌ درست گو میباشد. این قابلیت وجود دارد که با به کار گیری از رعایت اصول قابل انعطاف افزاری و به کارگیری از یک‌سری امکانات مشقت بار افزاری یک اپلیکیشن را ایمن خیس کرد البته گشوده هم ممکن می باشد نفوذکننده ای هزینه بیشتری ایفا دهد و بتواند همگی سد های امنیتی را بشکند.

اندروید یک سیستم ادله گشوده و انعطاف پذیر میباشد و تمامی چیز به تعیین شما برخواهد گشت متاسفانه این انعطاف پذیری، مسائل امنیتی بالقوه بیشتری را به همدم دارد. (برای بازرسی بیشتر در زمینه‌ی طریق شغل اندروید نوشته‌علمی بینش سعی سیستم برهان اندروید را بازرسی بفرمایید) اما خبر عالی این میباشد که گوگل دارنده یک سیستم امنیتی به اسم Play Protect می باشد که امنیت نرم افزار های اندروید را حفظ می نماید.

Play Protect یک سیستم تعدادی بخشی است که برای محافظت امنیت تلفن همراه شما از صفر تا صد پیاده سازی گردیده‌است که مشتمل بر قسمت‌هایی از قبیل برنامه اسکنر برای یافتن پوشه های مخرب میباشد همینطور بخشی بنام‌، یافتن تلفن اینجانب و بخشی هم با تیتر مرور ایمن است. با این هم اکنون، پیش از اینکه به جزئیات بپردازیم، طریق بازیابی شرایط google play protect دستگاه شما در‌این نوشته‌علمی آورده شده می باشد.

در صورتی‌که کنجکاو باشید که چه چیزی شغل نگهداری بر روی دستگاهتان را انجام می دهد، بسیار سهل و آسان هست. برای ادامه عمل در مارکت play store، منوی کنار برگه را گشوده فرمائید و بعد از آن پیکربندی My apps and gams را تعیین فرمایید. در حالتی‌که که هیچ خطری برای تلفن همراه شما شناسایی نشده باشد، عبارت no problem found اکران داده خواهد شد.

مزایای play protect
اولین عامل وجود Play Protect برای نسخه برداری بدافزار می باشد. از روش یک دستگاه برای اسکن و پژوهش بیش تر از 50 میلیارد نرم افزار در هر روز از هر دو طرف یعنی اپ های که وارد مارکت می گردند و زمانی که یوزرها یک برنامه اندروید را نصب می نمایند Play protect استعمال می نماید.

Play Protect هر اپلیکیشنی را که وارد فروشگاه Google Play میگردد را استیناف می نماید تا مطمئن گردد که‌این یک اپلیکیشن رسمی میباشد. اما Play Protect یک قدم بالاتر برای یاری به نگهداری امنیت دستگاه شماست حتی‌در حالی که شما در حال لود برنامه ها میباشید. خیر صرفا اپلیکیشن ها را در Play store کپی می نماید، بلکه همگی اپ های جانور در تلفن را برای هجران از ورود فولدر های مخرب کپی می نماید، اساسی وجود ندارد که از مارکت play store دانلود کرده باشید یا این که نه. اگر چیزی مشکوک پیدا نماید، به شما اطلاع داده خواهد شد.

از سرویس ها دیگر play protect یافتن دستگاه می‌باشد فرقی نمی نماید که گم یا این که دزدیده گردیده باشد میتوانید با استفاده از Play Protect Find My Phone برای ردیابی دستگاه خویش از Play Protect استفاده نمائید. می‌توانید جای فعلی (یا این که واپسین داده ها شناخته گردیده) گوشی را ردیابی نمایید.

در صورتی به لحاظ میرسد که کارکشته به جستن گوشی خویش نیستید میتوانید از Find My Phone برای قفل کردن و نظافت کردن دستگاه خویش به کارگیری نمائید. بنابراین، حداقل میتوانید اعتقاد نتیجه ها نمائید که داده ها فردی شما از دیده کنجکاوان نگهداری می گردد این قابلیت و امکان یک واحد سنجش ضروری میباشد که گوگل برای اطمینان یوزرها از سال 2012 به آن روی آورده میباشد. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

Google play protect بر روی دستگاه شما مانند یک سایه فعالیت می‌نماید و یک به یک نرم‌افزار ها را محاسبه و نسخه برداری می کند همینطور با مرورگر Chrome نیز همگام می گردد تا از قابل انعطاف افزارهای مخرب در اینترنت محافظت نماید. اگر کد مخرب را در یک وب سایت شناسایی نماید، به شما هشدار می دهد.

چگونه از امنیت موبایل اندروید مطمئن شویم
شما میتوانید واپسین شغل های google play protect دستگاه خویش را ملاحظه کنید و مشاهده کنید واپسین توشه در چه هنگامی دستگاه شما نسخه برداری گردیده و آیا اپلیکیشن مخربی یافت کرده یا این که نه برای مشاهده میتوانید به setting رفته و مورد Security & privacy تعیین نمائید وسپس وارد google play protect گردید واطلاعات را ملاحظه کنید.

با آحاد این تعاریف و تمجیدها و عملکرد google Play Protect، باید اعتراف کرد که بصورت کامل و کارا ضمانت کننده امنیت کلیه جانبه سیستم Android وجود ندارد. آنچه که Play Protect ایفا میدهد، کار جدیدی وجود ندارد و با کل آن لایه های حفاظتی که برهه زمانی ها مجال و انرژی می‌گیرند، قابل انعطاف افزارهای مخرب در Android آنگونه که راجع به آنها مشاجره می‌شود و یوزرها عام از آن ترس دارا هستند، توان تخریب و ترساندن سیستم ها را ندارند و این تخریب ها هیچ گاه در مقیاس مفهوم داری نبوده اند. با این هم اکنون شناسایی و درک از قابل انعطاف افزارهای مخرب زمینه مهمی برای این پلتفرم بوده میباشد. ودر نقطه نهایی چنین گستردن می دهیم که همت ظریف google Play Protect قابل تقدیر است البته هنوز نواقصی در آن بچشم می‌خورد که قابل ارتقاء میباشد.
 

  • ۰۲/۰۱/۱۵
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی