مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


طرز‌ ی پیاده سازی نرم افزار گوشی یکی سوال ها متداول دنیای امروز میباشد. تعداد یوزرها گوشی و برهه زمانی وقتی که اشخاص هر روز وقت خویش را با آن می‌گذرانند به طور افزایشی رو به رویش است. از این رو به کارگیری از نرم افزار برای تلفن همراه برای اکثر دستیابی و امور مورد نیاز میباشد، پس برای اینکه در رقابت با استحصال و شغل های حریف موفق باشید، بایستی این آیتم که تلفن همراه در معاش اشخاص نقش مهمی دارااست را فراموش نکنید. یک نرم افزار گوشی فوق العاده قادر است از راه‌های متفاوت به بیزینس شما یاری دهد. طراحی اپلیکیشن در مشهد

این امداد میتواند مشمول مواقعی که در‌پی به آن اشاره خوا هیم کرد، باشد؛ پیاده سازی نرم افزار می تواند درآمد شما‌را از روش بهبود فروش ارتقا دهد. با پیاده سازی نرم افزار می‌توانید یک دور و اطراف تعاملی با مخاطبان خویش داشته باشید. با داشتن یک نرم‌افزار اساسی داخلی رابطه دربین کارکنان را نیز بهبود می‌بخشد، همینطور دانایی اشخاص از مارک شما ارتقا می یابد. با اعتنا به آنچه گفته شد، داشتن نرم افزار برای گوشی خیلی اصلی میباشد. به دنبال بیشتر در امر شیوه پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه برای شما میگوییم.‌

 

گام نخستین در شیوه پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه
 او‌لین گام در روش پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه این میباشد که هدف ها خویش را با نرم افزار تمجید فرمائید. این به آن معنا میباشد که پیش از اینکه بخواهید طریق پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه را خاطر بگیرید، نیاز دارید که استدلال خویش را از ایجاد کرد نرم افزار در دفعه نخستین بدانید؛ اینکه چرا می‌خواهید نرم افزار داشته باشید. در‌صورتی‌که استدلال خویش را به طور بدیهی ندانید، طراحی برنامه شما بغرنج گردد. سود آخری شما بسیار به‌این مرحله بستگی داراست. هر چقدر با ذهنیت بدیهی خیس استارت نمائید، چیره‌خیس خواهید شد. اپلیکیشن‌ی شما بایستی دو غرض را برآورده نماید. یک غرض مرتبط با ایده‌آل یوزرها شما می شود و غرض دیگر مرتبط با مقصود بیزنس شما میباشد.

در بالا به یوزرها شما می پردازیم. یوزرها هنگامی با شبکه ها و روی هم رفته با هر کاغذ ی بیزینسی روبه رو میگردند، اولی سوالی که از خودشان می‌پرسند این میباشد که‌این کاغذ برای اینجانب چه چیزی داراست؟ در‌حالتی که آنها جوابی برای پرسش خویش پیدا نکنند سریع از آن می گذرند. یکی‌از هدف ها کسب و کار شما، توسعه آن حصول‌و عمل میباشد میباشد که به چیزهای متعددی بستگی دارااست.‌ یک نرم افزار گوشی قادر است از روش ساخت و ساز مشتری بامسئولیت، فایده وری بیشتر، کاهش هزینه‌ها به توسعه و گسترش یاری دهد. هم اکنون که اصل نخستین را متوجه شدیم عمیق‌خیس می‌شویم و به طرز‌ی پیاده سازی نرم افزار گوشی می ‌پردازیم.

 

پرسش‌هایی که بایستی از خویش بپرسید!

 بایستی با جواب به پرسش‌های پایین از خویش آغاز فرمایید:

۱. چه بخشی از بیزینس شما نیاز به بهبود داراست؟

۲. چه‌طور یک نرم افزار گوشی میتواند بر نقص‌ این نصیب اثر بگذارد؟

۳. فیض احتمالی چه چیزی میباشد؟

بقیه بخشها کلیدی مشتمل بر پژوهش در ارتباط رقیبان و بازار، میزان دارایی و کارداران دیگر میباشد که بعدا به آنها خوا هیم پرداخت.‌

گام دوم طریق پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه
در گام دوم می بایست تلاش و خصوصیت‌های نرم افزار خویش را چینش نمائید. زمانی مقصود خویش را مشخص و معلوم کردید، وقت آن می رسد که محدوده نرم افزار را تعریف‌و‌تمجید فرمائید. در‌این مجال می بایست با به کار گیری از ابتکار عمل و تایپ کردن آحاد مشخصات نرم‌افزار های موردنیاز را چهت نیل به هدف ها مشخص و معلوم نمایید.

گام سوم طرز پیاده سازی نرم افزار گوشی
راجع‌به رقیبان نرم افزار خویش استیناف نمایید. در صورتی مجموع روند را تا به اینجا اجرا داده باشید در حال حاضر می دانید نرم افزار شما چه کاری را اعمال می‌دهد. حالا وقت آن رسیده در ارتباط نرم افزار‌های شبیه که حریف شما میباشند و برنده شغل کرده‌اند، بازرسی نمایید تا با به کارگیری از حاصل این پژوهش ها مشتری غرض خویش را به سمت نرم افزار خویش سوق دهید. در‌این مرحله تنها به‌این بسنده نکنید که به پژوهش نرم افزار‌های محلی بپردازید، شما میتوانید در سراسر دنیا به رسیدگی نرم افزار‌های شبیه نیز بپردازید تا با علم بیشتری در بازار حاضر گردید. شما می توانید به خصوصیت‌های آنان نگاه بیاندازید، دکوراسیون و کارایی آن‌ها را مشاهده کنید و هر آنچه را شم می کنید خاص و متمایز میباشد را، یادداشت نمایید.

 

گام چهارم روش پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه
نرم افزار خویش را وایرفریم ( wireframe ) کرده و آن را به وجود آورید. خب تا این مرحله، مقصود نرم افزار خویش را معلوم کرده‌اید و از خصوصیت‌های آن که دربرگیرنده بازار شما و استیناف در خصوص رقبا میگردد، نقشه تنظیم کرده‌اید. درحال حاضر وقت آن رسیده میباشد که به نرم افزار خویش بدنه و ساختار به یاری وایر فریمینگ ( wireframing ) بدهید. وایرفریمینگ یک راهنمای تصویری میباشد که فارغ از پیش بینی پیاده سازی گرافیکی‌ برنامه ای از نرم افزار را نماد می دهد؛ در واقع، وایر فریمینگ رابطی میباشد در بین تصویر خامی که در ذهنیت شما میباشد و آنچه که قرار میباشد در انتها به طور ماهر ارائه خواهد شد. در تحت به آنچه پس از استعمال از وایر فریمینگ به دست می آورید اشاره می کنیم:

۱. مواقعی را که استعمال کرده‌اید و فرایند فکری که در پشت آن وجود دارااست را متوجه می شوید.

۲. تعداد و ترتیب شیت اکران را چهت نیل به هر غرض باصرفه میکنید.

۳. صفحات مختلفی را تولید می کنید تا دریابید کدامیک خوب فعالیت می‌نماید.

۴. صدها ساعت را که قرار میباشد برای پیشرفت صرف فرمائید، نجات می دهید.

دو رویه برای ساخت‌و‌ساز وایرفریم وجود داراست: یک کدام از به طور آفلاین و دیگری آنلاین. در صورتیکه آفلاین تعیین شما میباشد، می توانید از یک برگه و کاغذ خالی به کارگیری فرمائید. در حالتی که می خواهید از روش آنلاین مبادرت نمایید، از اپلیکیشن‌هایی مثل پوسته‌های Adobe Suite و ابزارهایی مثل Fluid Ul و Balsamiq Mockups و Gliffy و Mockflow به کارگیری نمائید و استارت به کشیدن نمایید. شما برای هر موردی که مد نظرتان میباشد، می بایست وایرفریم داشته باشید که نمایانگر جریان بی نقص شیت از وقتی که استفاده کننده نرم افزار شما‌را گشوده می‌نماید تا به مقصود خویش می‌رسد، باشد.

 

گام پنجم روش پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه
هم اکنون که موردها به کارگیری خویش و طرح تصویری آن را دارید، فرصت آن می‌رسد که تجارب استفاده کننده را تست فرمایید. این آزمایش امداد می‌نماید که مفاد مستعمل را نظارت فرمائید و نقاط قوت را بشناسید. درین مرحله می توانید نرم‌افزار را با انتظارات مخاطب مقایسه کرده و از هرگونه ناامیدی درخصوص نرم‌افزار که در آجل ممکن میباشد پیش بیاید پرهیز فرمایید. برای آزمایش وایرفریم خویش می بایست از ابزاری مثل Invision به کار گیری نمایید تا وایرفریم شما تعاملی خواهد شد. به کار گیری از آن بسیار سریع و سهل و آسان شکل می گیرد. بر روی نشانه + کلیک نمایید و با ساخت و ساز مثال اول نو یک‌ اکانت بدون‌پول در Invision تصویب فرمایید و پروژه خویش را ساخت‌و‌ساز فرمائید. هنگامی که پروژه خویش را اسم گذاری می کنید و نوع آن را مشخص و معلوم می سازید دو مورد در پیشرو دارید. یکی‌از Cyncing With photoshop/Sketch و دیگری اضافه‌کردن عکس از کامپیوتر. از این شیوه میتوانید صفحه های اپلیکیشن خویش را همگام فرمائید و حتی‌د‌ر غایت مورد‌ای دارااست که آنچه نتایج شد را با کسی به اشتراک بگذارید. بعد از گذراندن این مرحله سوالهای تحت را راجع به نرم افزار از خویش بپرسید:

۱. آیا پس از گشودن اپلیکیشن، دسترسی به منوی مهم آسوده میباشد؟

۲. آیا به راحتی می توانید شغل‌هایی که با نرم‌افزار می‌قدرت اجرا بخشید را شناسایی نمائید؟

۳. آیا آیتم‌ی رجوع و برگشت در تک تک بخش‌ها وجود دارااست؟

۴. آیا در‌پی مورد‌ای بودید که در آن فهرست نبوده باشد؟

۵. آیا آیتم‌هایی وجود داراست که زائد و اضافه باشد؟

گام ششم طرز پیاده سازی نرم افزار گوشی
در نرم افزار خویش با دقت به بازخوردها تجدید حیث نمائید. نظراتی که اشخاص می دهند، مثل اینکه مورد‌ای مازاد میباشد و ... را بر روی برگه بنویسید و آنان را تیم بندی فرمائید. روی آن ها عمل نمایید و در شکل نیاز آنان‌را انجام نمایید. هنگامی که از بازخوردی که میگیرید ذوق زده شدید وقت آن رسیده که به گام والا آجل بروید.

گام هفتم شیوه پیاده سازی نرم افزار گوشی
وقت آن رسیده یک ‌مسیر برای نرم افزار نویسی تعیین فرمائید. هم اکنون که موردها گزینه به کارگیری نرم افزار شما به طور نقشه در آمده، وقت آن رسیده‌میباشد که آن را بسازید. در مرحله نخستین بایستی یک گویش اپلیکیشن نویسی مثل BuildFire برای رمز گذاری نرم افزار خویش تعیین فرمایید تا پلتفرمی که نرم افزار شمارا می‌سازد را ساخت و ساز نمایید. تعیین آن به فرصت بندی و دارایی شما بستگی داراست. هرچه فرصت بیشتری داشته باشید و هزینه بیشتری را بپردازید مورد‌های بهتری را برای خویش ساخت کرده‌اید. به عنوان مثال در‌حالتی که فرصت زیادتری داشته باشید و‌پول بیشتر، نرم افزار شما می تواند هم روی سیستم دلیل ios و هم Android عمل نماید. وقتی که تصمیم گرفتید کدام لهجه نرم‌افزار نویسی را گزینش فرمائید فرصت آن میرسد که به قدم‌بعدی بروید.

 

هشتم شیوه پیاده سازی نرم افزار گوشی
وقت آن رسیده نرم افزار گوشی خویش را بسازید. چنانچه تصمیم گرفتید کدهای اپ خویش را از در بین چارچوب‌های نرم افزار گوشی تعیین نمائید می بایست با نرم‌افزار نویس و طراح آغاز به همیاری فرمایید. شما با همیاری با آن‌ها ایده‌های خویش را منتقل میکنید و مرحله به مرحله روند تا تکوین را از مجاورت مشاهده میکنید. در برخی مورد ها هم شما گزینش میکنید که نرم افزار گوشی خویش را با به کار گیری از یک پلتفرم بسازید که‌این فعالیت بسیار دیدنی میباشد. هم اکنون میخواهیم به توضیح بپردازیم تا ملاحظه کنید چقدر ریلکس میتوانید ایده نرم‌افزار خویش را به حقیقت برسانید.‌ او‌لین گام بعداز آمدن به نرم‌افزار تشکیل داد نرم افزار تعیین یک سر مشق میباشد. پس از اینکه چندین داده ها شالوده‌ای را وارد می کنید، آفریننده آغاز به بارگیری می نماید. در مرحله‌ی آنگاه تک تک پلاگین‌هایی را که نیاز دارید وارد نمایید و آنچه نیاز ندارید را حذف فرمایید. در مرحله سپس برند‌ها و تصاویری که در برگه اساسی نرم‌افزار تولیدکننده وجود داراست را حذف نمائید و مارک و تصاویر خویش را در آن وارد نمائید. پالت رنگ را می‌توانید تغییر‌و تحول دهید و به نظارت هرمورد از پلاگین‌هایی که ساخت و ساز کردید به طور غیر وابسته بپردازید. نصیب RSS را میتوانید برای افزودن پست‌ها و به‌روز رسانی‌ها اضافه فرمایید و بخشی برای تماس با ما از روش آدرس اینترنتی و یا این که ارتباط تلفنی هم وارد نمائید که نصیب تعاملی میشود. در غایت هم می توانید تب‌های گوناگون را در برگه اساسی به صورت‌های متفاوت کنار هم بچینید و شایسته ترین وضعیت را گزینش فرمایید.
 

  • ۰۱/۱۱/۱۳
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی