مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ساخت برنامه بهتر می‌باشد یا توصیه طراحی سایت‌وب سایت؟
پاسخ بدین سوال پرتکرار صاحبان دستیابی‌وکار، فعلا بسیار مورد نیاز و ضروری میباشد. چرا باید برای مجموع حصول‌وکارهای دیجیتال، پیشنهاد ساخت وب سایت‌سایت دهیم؟ چرا ساخت نرم‌افزار برای استحصال‌وکار دیجیتال ضروری می باشد؟ آغاز باید به این نکته اشاره کنیم که زمانی حرف از فعال‌ساز‌ی استخراج‌وکار دیجیتالی می گردد، قطعاً ما نیاز به یک بستر دیجیتالی داریم.
این بسترها می تواند پلتفرم‌های متفاوت دیجیتالی از قبیل تلویزیون، رادیو، اینترنت طراحی اپلیکیشن در مشهد و فضای مجازی مثل اپ‌ها و وب‌وبسایت‌ها باشد. دسترسی به اینترنت و فضای­مجازی، وارفته‌تر میباشد. از طرفی هزینه کمتری را به صاحبان استخراج‌وکار تحمیل می‌کند. با این تفاسیر، این بستر بیشتر از هر پلتفرمی دیگر گزینه اعتنا صاحبان استخراج‌وکار میباشد. بدین ترتیب اکثر وقت ها دستیابی‌وکارهای دیجیتال، در حقیقت استخراج‌وکارهای اینترنتی می‌باشند.
دیگر مقالات نوشته شده مرتبط با طراحی وب سایت و نرم‌افزار نوشته شده در وب لاگ وستا را می‌توانید از اینجا رسیدگی نمائید.
در حال حاضر اپ طراحی کنیم یا طراحی وب؟ قضیه این میباشد!
برای به کار گیری از بستر اینترنت معمولاً صاحبان حصول‌وکار سراغ ایجاد کرد اپ و یا پیشنهاد طراحی سایت می روند. درین میان پاسخ به سوال \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"ایجاد کرد برنامه یا سفارش ساخت وب سایت؟\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" همیشه برای آن‌ها چالش برانگیز بوده هست. به همین دلیل درین مقاله کاملا به  مطالعه پاسخ این سوال می پردازیم.
با یک مشاور مجرب مشورت فرمایید!
ما به سوال \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"ایجاد کرد نرم افزار یا پیشنهاد ساخت وب سایت‌وب سایت؟\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" پاسخ صریح می‌دهیم. درصورتی که صاحبان حصول‌وکار، اقتدار مالی و دارایی مناسبی برای بستر دیجیتالی خود داراست، عالی است از هر دو آیتم یعنی هم ساخت اپلیکیشن و هم پیشنهاد طراحی وب سایت‌سایت استفاده کنند. چنانچه دارایی و قدرت مالی آن­ها در این مورد محدود است، عالی می باشد با مشورت متخصصین دیجیتال مارکتینگ و با تمرکز به نوع کسب‌وکار، بستر مناسب دیجیتالی گزینش کنند. برای گزینش گزینه مناسب، تیم وستا مهیا ارائه مشورت به شما دراین باره می‌باشد.
برای آشنایی بیشتر می‌توانید نوشته‌علمی‌ی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" تاثیر طراحی برنامه بر گسترش و بهره‌دهی صنایع گوناگون \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" را از اینجا استیناف نمائید.
چرا هر دو مورد تشکیل داد نرم‌افزار و توصیه طراحی وب‌تارنما سفارش می شود؟
چرا دکان‌های مشهور چندین شعبه در شهر یا میهن دارا‌هستند؟ پاسخ به این سوال اشکار و روشن میباشد. اولا برای دسترسی بیشتر به مشتریان! حضور در بسترهای اینترنتی متعدد، یعنی دسترسی بیشتر به مشتریان. به عبارت دیگر در مقایسه با شرایط فیزیکی به معنای داشتن تعدادی شعبه مغازه به جای یک شعبه هست. حتی در صورتیکه برندها و دستیابی‌و‌کارهای بزرگ را دنبال نمائید، متوجه می شوید که آن ها معمولاً روی مجموع بسترهای اینترنتی حضور دارند.
همچنین حضور استخراج‌وکار دیجیتال در پلتفرم‌های مختلف، اعتماد مشتریان را جلب می‌کند. چراکه حضور پر رونق شما، نماد از صرف انرژی، کوشش و هزینه برای دستیابی‌وکارتان میباشد. بنابراین به اندازه کافی در کار خود بدون شوخی و ثابت قدم میباشید. با این موقعیت، به حیث می‌رسد یک فروشنده حقیقی و واقعی و مصمم باشید نه یک کلاهبردار! 
 برای داشتن ساخت نرم افزار و طراحی وب­سایت ایده­آل
بدین ترتیب میبینیم که ایجاد کرد نرم‌افزار و توصیه طراحی وب‌وب سایت، هر دو از التفات بالایی بهره مند میباشند. البته درصورتی که بنا به هر دلیلی هزینه ایجاد کرد اپلیکیشن و توصیه طراحی سایت‌وب سایت در دارایی‌بندی، استخراج‌وکار دیجیتال تعریف‌و‌تمجید نشده است، می توانید با مشورت کردن گروه وستا گزینه مناسب‌تری برای دستیابی‌وکار خود انتخاب نمائید. در بخش زیر به بعضا نکات برای کمک به گزینش تشکیل داد نرم افزار یا پیشنهاد ساخت سایت‌وبسایت می‌پردازیم.

 

چرا ایجاد کرد نرم افزار؟
همانطورکه گفتیم که در‌حالتی که صاحبان حصول‌وکارها، محدودیت‌های مالی دارا هستند، بهتر میباشد که از میان ایجاد کرد نرم افزار و توصیه طراحی وب سایت‌وب سایت، یکی‌از را با مشورت متخصصین گزینش کنند. در این نصیب نکات مقایسه‌ای برای امداد به انتخاب بستر مناسب بیان می کنیم. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشورت کردن با تمرکز به نوع استحصال‌وکارتان به وب‌وب سایت وستا رجوع کنید. نقاط قوت تشکیل داد نرم افزار عبارت میباشد از:

 

استفاده آفلاین از نرم افزار
 از بارزترین تفاوت‌ها یا بهتر می‌باشد بگوییم از بارزترین برتری‌های ایجاد کرد نرم‌افزار نسبت به توصیه طراحی وب‌وب سایت، قابلیت و امکان به کار گیری آفلاین از برنامه است. هرچند برای دسترسی به بعضا از امکانات نرم افزار، نیاز به اتصال به اینترنت می‌باشد. اما اکثری از امکانات نرم‌افزار‌ها به صورت آفلاین، قابل به کارگیری هستند از این‌رو استخراج‌وکارها، ساخت اپ را به پیشنهاد ساخت وب سایت‌وبسایت ترجیح می‌دهند.

 

استفاده نرم‌افزار از امکانات موبایل
گاهی اوقات نیاز است که مشتری عکسی از گالری خود آپلود کند. به عنوان مثالً برای تعامل بیشتر با مشتری تصمیم گرفتیم که از نظریات او بهره‌مند شویم. از او درخواست کردیم که با ارسال عکس تولیدها دریافتی، نظرها مثبت یا منفی خود درباره ی محصول را عنوان کند. با دسترسی به دوربین و  وجود اپ بر روی گوشی، احتمالاً به درخواست شما پاسخ مثبت میدهند. در صورتی‌که فقط دسترسی ما به مشتریان از طریق وب‌سایت باشند تمایل مشتری به تعامل بیشتر با ما معدود میشود. به دلیل آنکه او قصد ندارد وقت خود را هدر دهد.

تحقیق‌ی مقاله‌ی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" ترفندهای ایده پردازی برای طراحی نرم افزار \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" از اینجا هم سفارش می شود.

ارسال نوتیفیکیشن شل و ول
براساس آمارها، ارسال اعلان و نوتیفیکیشن به کاربران ۴۰ درصد نرخ کلیک را ارتقاء داده‌اند. این در حالی هست که نرخ کلیک پست الکترونیک در فعلا پایین آمدن میباشد. یعنی به نوعی می‌اقتدار نوتیفیکیشن‌ها را جایگزین مناسب برای ایمیل دانست. یکی دلایل محبوبیت تشکیل داد نرم افزار‌ها نسبت به سفارش طراحی سایت‌سایت ارسال اعلان و نوتیفیکیشن‌های فوری و سریع به مشتریان و کاربران میباشد.

 

ایجاد کرد نرم‌افزار‌ها و صرفه‌جویی در وقت کاربران
برای استعمال از اپ در مقایسه با به کار گیری از وب‌وبسایت فرصت کمتری نیاز میباشد. به این دلیل که تحقیق داده‌ها در برنامه‌ها با سرعت بالاتری صورت می گیرد.از آن­جا که آدم امروزی پرمشغله میباشد همیشه با محدودیت مجال مواجه می‌شود و مجال برای او بسیار پر ارزش است. بنابراین صرفه‌جویی در زمان سبب ساز میشود که کاربران استفاده از نرم‌افزار را به وب‌تارنما ترجیح دهند. از این‌رو نیز صاحبان دستیابی‌وکار درپی ایجاد کرد نرم افزار‌ها هستند تا با نیاز‌های مشتریان‌شان همسو باشند.

 

آمارهایی برای ایجاد کرد اپلیکیشن
۷۸ درصد از خریداران ترجیح می دهند که از نرم افزار به جای وب‌تارنما استعمال کنند.
کاربران ۸۶ درصد از مجال خود را به رصد برنامه‌ها و ۱۴ درصد از وقت‌شان را به مشاهده وب‌سایت‌ها می‌گذرانند.
نرخ رخنه‌ سبد خرید در تارنما‌های دسکتاپ ۶۸ درصد و در اپلیکیشن‌های ۲۰ درصد است.
اطلاعات بیشتر را میتوانید از طریق تفحص‌ی نوشته ی علمی‌ی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" مطالعه مزایا و معایب تشکیل داد اپلیکیشن منحصر هر حصول‌وکار \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" از اینجا به دست آورید.


چرا پیشنهاد طراحی وب سایت‌سایت؟
برتری ساخت اپ به سفارش طراحی وب سایت‌تارنما را عنوان کردیم. البته این برتری  یک طرفه نیست. از بعضی جهات سفارش ساخت سایت‌وب سایت به تشکیل داد نرم افزار ارجحیت دارااست. در‌این قسمت به برخی از مهم ترین دلایل برتری سفارش طراحی وب سایت‌وبسایت به ایجاد کرد نرم افزار میپردازیم.

 

 دسترسی سریع و وارفته به وب‎تارنما
همانگونه که به طبعً تجارب داشتید برای استعمال از اپلیکیشن‌ها، ناگزیر به دانلود و نصب آن هستید. در حالی که دسترسی به وب‌وبسایت صرفا به یک مرورگر نیاز دارد و امروزه نیز یک مرورگر در همه اشکال تلفن همراه‌های هوشمند نصب می‌باشد. به این ترتیب صاحبان استخراج‌وکار ترجیح میدهند که یک وب‌سایت داشته باشد تا به راحتی در دسترس کلیه مشتریان قرار گیرند. اغلب مشتریان دارای مسئولیت اقدام به نصب اپ می‌کنند، اما حصول‌وکارها دیجیتال نیاز به تزریق مشتری تازه برای سودآوری بیشتر دارند.

 

سازگاری با کلیه دستگاه‌های هوشمند
نسخه‌های یک نرم‌افزار ممکن است با سیستم‌ادله‌های متفاوت سازگاری نداشته باشند. براین اساس درصورتی که سیستم‌برهان گوشی مشتریان ذیل باشد، ممکن میباشد فرصت به کارگیری از نرم‌افزار را از دست بدهند. این در حالی می باشد که وب‌تارنما با تمامی‌ی گوشی‌های هوشمند سازگاری دارااست. بدین ترتیب یکی از دلایل صاحبان استحصال‌وکار دیجیتالی برای سفارش طراحی وب‌وب سایت، سازگاری آن ها با اکثر دستگاه‌های هوشمند میباشد.

ارتقا وا رفته
 در‌صورتی‌که یک نسخه از نرم‌افزار افزایش یابد. مشتریان ناگزیر می‌باشند که آن نسخه تازه را دوباره دانلود و نصب کنند. در حالیکه وب‌وب سایت ها به‌راحتی و با یک رِفرِش سیستم، بروز می گردند. به این ترتیب ارتقا نرم‌افزار‌ها به نسبت وب‌وبسایت‌ها طاقت فرسا‌تر میباشد. به همین جهت میباشد که مشتریان کمتر این بروزرسانی‌ها را در اپلیکیشن دنبال می‌کنند.

هزینه‌ها
 از هرچه بگذریم سخن از هزینه همیشه جزء اساسی و جدایی‌ناپذیر یک کسب‌وکار میباشد. یکی از برتری های توصیه ساخت سایت­وبسایت به ایجاد کرد نرم افزار  هزینه کمتر آن می باشد. از طرفی دیگر طراحی سایت‌وبسایت سریع‌تر هم صورت می‌پذیرد. هر چند برای کاهش هزینه ایجاد کرد اپ، می‌قدرت از نرم‌افزار‌سازها نیز بهره مند شد. این نرم افزار‌سازها مزایا و البته معایبی نیز دارا‌هستند. می‌توانید درباره‌ی آن ها بیشتر بازرسی کنید.

 

استفاده وارفته از وب‌تارنما برای مدیران
در صورتی‌که مدیریت یک استحصال‌وکار می باشید و رغبت دارید که مدیر وب‌وب سایت خودتان را برعهده بگیرید، این فعالیت زیاد مشقت بار نیست. امروزه با تعدادی از ابزارهای مدیریت محتوا می‌توانید کار‌های تارنما را در دست گرفتن و بر آن تفحص داشته باشید. این در حالی میباشد که مدیر اپلیکیشن، یه خرده بغرنج‌تر می باشد. بدین ترتیب معمولا مدیرانی که گرایش دارا‌هستند در مدیر دستیابی‌وکار دیجیتالی خود مستقیما نقش داشته باشند، معمولا با وب‌تارنما شل‌تر هستنند. اما همیشه استثنا هم وجود دارااست!

 

برندسازی وا رفته توسط نرم‌افزار‌ها و وب‌وبسایت متعدد!
در‌این نوشته ی علمی کوشش کردیم به سوال \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"پیشنهاد طراحی وب سایت‌وب سایت یا ایجاد کرد اپ؟\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" پاسخ دهیم. در‌حالتی که کسب‌وکارهای دیجیتالی، به حیث بودجه از قدرت مالی نه منتفع باشند، سفارش ما به آنان هم تشکیل داد اپلیکیشن و هم توصیه ساخت وب سایت‌وبسایت میباشد. برای این توصیه دلایل محکم و استواری را ارائه دادیم. از جمله: دسترسی به مشتریان بیشتر و اعتمادسازی.

از طرفی بعضا از حصول‌وکارهای دیجیتالی محدودیت مالی داراست. به آنان سفارش می کنیم با امداد متخصصین وستا و با تمرکز به نوع استخراج‌وکار، بستر مناسب برای استحصال‌وکار دیجیتالی خود انتخاب کنند. برای اینکه صاحبان دستیابی‌وکار یک مشاهده کرد جامع به برتری ساخت نرم افزار یا پیشنهاد طراحی وب سایت‌سایت داشته باشند.
 

  • ۰۱/۱۱/۱۲
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی