مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


درصورتی که با کاهش بازدید سایت خود مواجه شده اید ، باید در ادامه عامل و عواملی که این افت بازدید را رقم زده اند باشید و آنها‌را رفع فرمایید.
دلایل زیادی وجود دارد که سبب ساز میشود سایت یا بلاگ به اندازه کافی ترافیک نداشته باشند و یا بازدید آنان نسبت به قبل با کاهش مواجه شده باشد.
بسیاری از مخاطبان این سوال را از ما می پرسند که چرا وب سایت من بازدید مناسبی ندارد و یا چرا ترافیک وبسایت کاهش چشمگیری داشته میباشد؟  به‌این نوع سوالات نمی توان در یک یا یک سری گزاره پاسخ اعطا کرد و باید گروه ای از عامل ها مورد تفحص قرار بگیرند.
مواردی مانند سن دامنه ، برند تارنما ، تعداد و نوع لینک و پیوند های دریافتی ، معیار محبوبیت وبسایت در رسانه های اجتماعی و محتوا نقش زیادی در ترازو بازدیدهای یک وبسایت دارا هستند.
اما در شرایطی که یک وب سایت حالت مناسبی از لحاظ فاکتورهای مذکور داشته باشد ، اما بازدید و ترافیک روزانه قابل قبولی نداشته باشد ، باید در پی علت گشت.
دلایل کاهش بازدید و ترافیک سایت طراحی اپلیکیشن در مشهد
آنچه درپی توضیح می دهیم ، 5 استدلال کاهش بازدید سایت هست که غالبا به وسیله مالکان تارنما نادیده گرفته می‌شود و در عین اکنون التفات زیادی در بهینه سازی ، سکو بندی و بازدید وبسایت داراست.
قبل از اینکه ادامه نوشته‌ی‌علمی را تفحص فرمایید ، فراموش نکنید که هنگام ساخت تغییر تحول ممکن می باشد رسیدن به بهره مثبت یک‌سری ماه طول بکشد ، براین اساس باید قبل از هرگونه تصمیم اشتباه بایستی شکیبایی و طاقت باشید.
مقصود از seo وبسایت این میباشد که بازدید بیشتری را از موتورهای جستجو حصول کنیم. گاهی عواملی موجب کاهش بازدید وبسایت می شوند و یا ترافیکی که مدنظر شماست متفحص نمی‌شود. درین وضعیت باید در seo سایت خود بازنگری نمایید. البته ما توصیه میکنیم  به جای تحقیق 200 فاکتور seo ، برای صرفه جویی در طول استارت 5 استدلال زیر را مورد بازرسی قرار دهید. زیرا این موردها دلایل اساسی کاهش یا عدم تحقق بازدید یک وب سایت هستند.
محتوای وب سایت به اندازه کافی بهتر نیست
موتورهای جستجو و به خصوص گوگل در شناخت محتوای بهتر بسیار کارآمد و دقیق شده اند. به این ترتیب ، در صورتی‌که محتوای وبسایت به اندازه کافی بهتر و وب سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار نباشد ، احتمال حضور در درجه های بالا در نتایج جستجو کاهش می‌یابد.

در پیشین حتی در صورتیکه محتوای باکیفیتی نداشتید ، می توانستید با دریافت یک‌سری بک لینک به صفحات و مطالب وب سایت خود ، موتورهای جستجو را فریب دهید و رتبه های بالایی بدست آورید ، اما دیگر اینگونه نیست.

فراموش نکنید که رسانه های اجتماعی تأثیر غیرمستقیم در سکو بندی و ترافیک تارنما دارا هستند. در شرایطی‌که محتوا که از کیفیت بالایی منتفع نباشد ، بعید به لحاظ می‌رسد در شبکه های مردمی مختلف ، به اشتراک نهاده گردد.

محتوای خوب چیست و مهمتر از آن ، چه نوع محتوایی می‌تواند موجب ارتقاء ترافیک تارنما شود؟

محتوایی که بازدید کنندگان تارنما را به خود جلب می کند ، دارای خصوصیات ذیل میباشد:

همه نکات مربوط به سئو محتوا را رعایت نموده باشد.

درصورتی که تارنما شما تازه میباشد ، حتی اگر بهترین مطالب را ارائه دهید ، حصول مرتبه بهتر یه خرده دشوار هست ، به خصوص چنانچه وب سایت های کهن تر و بزرگتری (از حیث تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل ) به عنوان رقبای شما حضور داشته باشند.

محتوای بهتر بی طرفانه ، جامع ، دارای اطلاعات روز با ارزش و معتبر میباشد. کاربران می خواهند محتوای جدید و آپدیت را بخوانند و موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی نیز به‌این محتوا علاقه مند میباشند.

کلمه ها کلیدی با رقابت بالا را هدف قرار داده اید
یک کدام از مشکلات رایج در seo ، غرض قرار دادن لغات کلیدی طاقت فرسا و با رقابت بالاست. که یک کدام از مهمترین دلایلی هست که یک تارنما نمی تواند به اندازه کافی بازدید از موتورهای جستجو بدست آورد. 2 نکته را بایستی در لحاظ بگیرید، برای هر کلمه کلیدی فقط 10 جایگاه در شیت اول serp وجود دارد.  موتورهای جستجو تلاش دارا‌هستند صفحه ها و وبسایت های معتبر که تمامی فاکتورهای بهینه سازی و درجه بندی سایت را رعایت کرده اند را در صفحه اول قرار دهند.

در صورتیکه یک سایت نو دارید و نسبت به سایر رقبا بازدید کمتری دارااست ،بدین علت میباشد که تعداد کمتری از صفحه ها وب سایت شما به ازای لغت ها کلیدی در کاغذ نخستین نمایش داده می‌شوند.

رقابت برای کلمه ها کلیدی دوستداشتنی بسیار زیاد است ، بنابراین در صورتی‌که شما صرفا عبارات کلیدی پررقابت را مقصود قرار می دهید ، کسب به یک سکو عالی بسیار طاقت فرسا است.

شما می بایست سعی فرمایید از کلمه ها کلیدی وقتگیر به کار گیری نمایید. به عنوان مثال چنانچه قصد دارید در زمینه ی بهینه سازی وب سایت بنویسید، می‌توانید عنوان ها و عباراتی مانند خدمات تخصصی seo سایت در تهران را گزینش فرمایید.

این به طور کامل درست است که لغت ها زمانبر نسبت به لغت ها کلیدی کوتاه کمتر توسط کاربران جستجو می شوند، اما افزایش تعداد صفحات با چنین عباراتی شانس حضور صفحه ها بیشتری از وب سایت شما را به ازای عباراتی که جستجو میشود ، را بالاتر می‌برد. که همین در بلند زمان موجب افزیش بازدید شود.

کند بودن استدلال کاهش بازدید تارنما
مطمئناً می دانید که سرعت شیت یک برهان جایگاه بندی میباشد و مطالعات گوناگون نماد داده اند که کاربران از سایت های سریع  تعداد دفعات بیشتری پس از آشنایی نخستین بازدید می کنند.

در صورت عدم لود وبسایت در 4-5 ثانیه ، کاربران احتمالاً از وب سایت خارج می شوند.

این احتمال وجود دارااست که پس از مدتی به علت افزودن تصاویر ، استفاده از ظرفیت هاست ، افزایش تعداد صفحات و یا اضافه کردن افزونه های متعدد ، سرعت وبسایت شما زیر بیاید که قادر است ادله کاهش بازدید سایت باشد.

اگر زمان لود یک وب سایت که در گوگل ایندکس شده را کاهش دهید ، معیار ترافیک تارنما ارتقا می یابد ، زیرا درجه بهتری بدست می‌آورد و کاربران بیشتری به آن مراجعه می کنند.

در حالتی‌که وبسایت شما کند می باشد و مرتبه ای در شیت اولیه ندارد ، با رفع نقص‌ سرعت شیت ، شانس خود را برای داشتن برگه یا صفحاتی در 10 شرایط نخستین گوگل ارتقا دهید.

به وسیله پاندا یا پنگوئن جریمه شده اید
افراد مبتدی در سئو ، ​​ممکن هست از پاندا یا پنگوئن و اینکه چه گونه این الگوریتم ها بر مقام و ترافیک وب سایت تاثیر میگذارد ، اگاه نباشند. درصورتی که این نخستین دفعه میباشد که این لغات را می شنوید ، پیشنهاد میکنیم دو نوشته‌ی علمی زیر را مسلما تحقیق فرمایید :

نقش الگوریتم پاندا در جایگاه بندی گوگل
الگوریتم پنگوئن گوگل
در صورتی به دلیل جریمه پاندا یا پنگوئن با کاهش بازدید سایت مواجه شدید ، علامت آن کاهش چشمگیر درجه و بازدید می‌باشد. میتوانید گزارش Google Analytics وب سایت خود را مشاهده کنید و زمان دقیق افت ترافیک ورودی را استیناف کنید. تا متوجه شوید که آیا توسط این الگوریتم جریمه شده اید یا خیر!

شرکت اشتباهی را برای بهینه سازی تعیین کرده اید
متأسفانه این رخداد نیز خیلی اوقات فیس می‌دهد. فضای مجازی آکنده‌از سایتها و شرکتهایی میباشد که با وعده های جالب ،مانند شما را به مرتبه اولیه گوگل می رسانیم! سعی در ترغیب شما برای همکاری با خود را دارند. متاسفانه برخی از شرکتهای در نحوه های منسوخ و خرید بک پیوند که سبب به جریمه سایت در بلند زمان خواهند شد ، برای فرصت کوتاهی بازدید قابل توجهی را ساخت و ساز می کنند ، اما پس از رسیدگی با جزییات بیشتر گوگل ، این ترافیک و جایگاه از دست خواهد رفت.

شما می‌توانید باتوجه به سابقه و رزومه یک شرکت ، بهترین متخصص را برای بهینه سازی وب سایت خود گزینش نمائید. همچنین در حالتی که دوستان یا آشنایان شما پیش از این با شرکتی تجارب موفقی داشته اند ، پیشنهاد می‌کنیم با همان شرکت شغل فرمایید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی