مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


دو آیتم از این پلتفرم ها , یکی از اپ های زیر اینترنت و دیگری برنامه های در بستر سیستم برهان های موبایلی میباشد. که در کاغذ پلتفرم های برنامه در خصوص آن بدون نقص توضیح داده ایم. موقتا در‌این نوشته ی علمی قصد داریم تا شمارا با تفاوت های این دو پلتفرم آشنا نموده که چنانچه تا کنون این دو نوع برنامه را یکی میدانستید , دیگر دچار این نادرست رایج نشوید.
اپ های موبایلی اکثرا بر روی دو سیستم استدلال اندروید و IOS ارائه میشوند که برای اجرای آنها شما نیاز به دانلودشان از روش مایکت ها و نصب آن‌ها بر روی موبایل همپا خویش دارید.این نرم افزار ها هر مورد همان گونه که پیش از نصب به شما اعلام مینمایند یکسری دسترسی به قسمت های گوناگون موبایل شما مانند دوربین و یا این که دفترچه مخاطبین دارا هستند. طراحی اپلیکیشن در مشهد
همینطور اجرای این اپلیکیشن ها به طور خودکار است. در نقطه ی مقابل , اینترنت نرم افزار ها نیاز به دانلود و نصب ندارند و از روش مرورگر های اینترنتی و بر روی هر دستگاهی قابل انجام می باشند. همین فرمان منجر می گردد از نگاه ماهیت پاسخگو بودن , اینترنت نرم افزار ها نسبت به برنامه ها برتری داشته باشند.
تفاوت دیگر این دو پلتفرم درین است که اپلیکیشن های زیر اینترنت برای انجام شدن همواره به اتصال به وب نیازمندند در حالی که نرم افزار های موبایلی متعددی وجود دارا هستند که به طور آفلاین هم انجام میگردند. سود ی این مورد باعث شده تا اپلیکیشن های موبایلی از دید سرعت و کارایی خوب باشند البته این اپ ها همواره نیاز به بروزرسانی و نو نمودن ساختارشان دارا هستند.
اما لازم به ذکر میباشد که نرم افزار های مطلوب برای اینترنت هم موجود می باشند که می‌توانند با به کار گیری از خیال و خاطر ی نهان دستگاه یا این که به عبارتی CACHE به طور آفلاین نیز به شما ارائه ی سرویس ها کنند.
پذیرش گردیده بوسیله متخصصین بخش نرم‌افزار نویسی 
تفاوت دیگر اینترنت برنامه ها و نرم افزار های گوشی موبایل در پیاده سازی آن میباشد. پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار در نزدیکی های IDE و با به کارگیری از زبان های برنامه نویسی و گوشه و کنار های مشابه‌ساز شکل میپذیرد. تشکیل داد نرم‌افزار اندروید معمولا به گویش جاوا و در دور و اطراف های اندروید استودیو و یا این که ایکیلیپس شکل میپذیرد، همینطور در ساخت این نرم‌افزار ها از SDK های موسسه ها گوگل و مایکروسافت نیز سود کرده می شود.
برای ساخت برنامه های زیر سیستم ادله IOS از محیط کد زنی ایکس کد و با استعمال از گویش های آبجکتیو-سی و یا این که سوییفت اجرا می گردد. در سمت مقابل برنامه های پایین اینترنت در اکثر مورد ها با زبان های HTML5, CSS, جاوا اسکریپت، PHP و سی شارپ ایفا می شود. ضمنا هیچ SDK خاصی برای اپ های اینترنت مو جود وجود ندارد.
در مقایسه این دو پلتفرم، طراحی برنامه موبایل غامض‌خیس و لبریز هزینه خیس میباشد و برنامه ریزی های اختصاصی اینترنت سهل خیس و سریعتر، اما از لحاظ خصوصیات نرم افزار های پایین اینترنت بسیار محصور خیس از اپ های منحصربه‌فرد موبایل می باشد.
مزایای پلتفرم گوشی نرم‌افزار
🔹 سرعت فراتر در مقایسه با اپلیکیشن های تحت اینترنت

🔹 حفاظت از خصوصیت های بیشتر و همینطور در دست داشتن سورس های دستگاه

🔹 توانگری انجام در شرایط آقلاین در بخش اعظمی از مورد ها

🔹 امنیت بالا به جهت نیاز به پذیرش از سوی مایکت های منتشر کننده ی آن ها

🔹 مورد استقبال بیشتر قرار خریداری کردن از طرف یوزرها

🔹 وجود SDK ها به خواسته امداد به پیاده سازی این نرم افزار ها

 

   مسلما بخوانید : شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی برای مهاجرت

 

معایب پلتفرم موبایل نرم‌افزار
🔹 عدم وضوح و هزینه بر خیس بودن پیاده سازی آن ها نسبت به نرم‌افزار های مختص اینترنت

🔹 در خیلی از مورد ها برای سیستم استدلال خاصی ساخت گردیده و برای به کارگیری بر روی سیستم دلیل دیگر نیاز به پیاده سازی دوباره آن‌ها از شروع میباشد

🔹 مستلزم به بروزرسانی همیشگی

🔹 سختی در دسترس بودن برخی از نرم افزار ها به جهت مبلغی بودن و یا این که انحصاری و تحریم بودن

 

مزایای پلتفرم اینترنت برنامه
🔹 اجرا از روش مرورگر های اینترنتی سوای نیاز به دانلود و نصب

🔹 عدم تخصیص به سیستم عاملی خاص و اجرا بر روی مجموع دستگاه ها

🔹 اجرا بروزسانی به طور اتومات و بدون نیاز به مصرف وب از سمت شما

🔹 سرعت فراتر و سهولت پیاده سازی آن‌ها

🔹 عدم نیاز به مایکت ها برای تکثیر آنان

 

برای سفارش “طرح ریزی آوا” کلیک کنید.

 

معایب پلتفرم اینترنت نرم افزار
🔹 عدم اجرای آفلاین اینترنت نرم‌افزار ها در خیلی از حالات

🔹 محدودیت در خصوصیت های امان گردیده و سرعت تحت خیس نرم‌افزار های ساخته شده در این بستر

🔹 استقبال و به کار گیری ی کمتر از آن‌ها بوسیله مشتریان به جهت آشنایی کمتر نسبت به‌این برنامه ها

🔹 احتیاج نداشتن اینترنت نرم‌افزار ها به مایکت ها برای انتشار سبب ساز شده تا امنیت و کارایی آنان در مواقعی مبتلا نقص‌ خواهد شد
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی