مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


به صورت جداگانه میدانید که اپ‌های زیادی برای دانلود و نصب وجود دارا هستند که یوزرها از آن استفاده می‌نمایند؛ از این رو در صورتیکه شما تصمیم دارید برنامه خویش را در مشت یوزرها قرار دهید، قبل از گذاشتن نرم‌افزار در بازار یا این که هرنوع پلتفرم دیگری، استارت باید اقداماتی انجام دهید که اپلیکیشن شما قابل دسترس یوزرها باشد؛ به همین برهان امروز در کنار کارشناسان شرکتتصمیم داریم به گزینه طراحی اپلیکیشن در مشهد « بهینه سازی نرم افزار استور » بپردازیم تا با به کارگیری از این داده ها بتوانید نرخ دانلود نرم افزار خویش را ارتقاء دهید.
پذیرش گردیده توسط متخصصین نصیب اپلیکیشن نویسی
سئو نرم افزار استور چیست؟
قبل از هر چیزی استارت خوب میباشد به طور مختصر مضمون‌ بهینه سازی نرم افزار استور را برای شما آیتم استیناف در اختیار بگذاریم؛ seo نرم افزار استور یا این که App Store Optimization را با مخفف ASO میشناسند که با استفاده از آن می توانید تعداد یوزرها بیشتری را به نصب اپ خویش ترغیب فرمائید و بدین ترتیب معیار درآمد خویش را نیز افزایش دهید.
عامل التفات بهینه سازی اپ استور چیست؟
در واقع سئو اپلیکیشن استور یا این که ASO را می‌توان نوعی بازاریابی نرم افزار به‌اکانت آورد که با استعمال از آن می‌توانید یوزرها هدف خویش را پیدا نمائید تا دقت بیشتری به برنامه شما جلب خواهد شد.
جهت توصیه “پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی” کلیک نمایید.
چه طور یوزرها را به نصب نرم افزار ترغیب کنیم؟
برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی یکی‌از نحوه‌هایی است که سبب ساز ترغیب یوزرها به نصب اپلیکیشن میشود؛ اما درنظر داشته باشید که‌این روش مستلزم صرف هزینه نسبتاً متعددی است؛ براین اساس استفاده از طریق‌هایی نظیر seo اپلیکیشن استور تعداد متعددی از یوزرها را به نصب برنامه ترغیب می‌نماید؛ به دنبال شمارا با طرز‌های seo برنامه استور آشنا میکنیم.
نحوه‌های بهینه سازی نرم‌افزار استور On-Metadata
درین قسمت، طریق‌های سئو اپلیکیشن استور را به شما عزیزان معرفی میکنیم؛ همان گونه که اشاره کردیم، استفاده از این‌شیوه‌ها باعث می گردد که نرم افزار شما به تعداد متعددی از یوزرها اکران داده خواهد شد؛ پس مطالعه این قسمت را از دست ندهید.
گزینش شایسته ترین استراتژی
اولین گام برای بهینه سازی اپلیکیشن استور این میباشد که مشتریان خویش را به طور کامل بشناسید و شعور فرمائید؛ این مسئله سبب ساز میگردد که در طول پیاده سازی نرم افزار ذوق و سلیقه و نیاز مشتریان را در آن پیاده‌سازی کنید.
انجام پژوهش ها کلمات کلیدی
هنگامیکه قصد به انتخاب کلمه ها کلیدی برای برنامه خویش را دارید، باید سوال ها تحت را نیز در ذهن خویش مطالعه نمایید:
» قابلیت‌های ویژه نرم افزار شما چه چیزهایی میباشد؟

» مجموعه‌بندی اپلیکیشن شما به چه‌‌ شکل می باشد؟

» برای تعریف و تمجید قابلیت‌های برنامه خویش به چه کلمه ها مترادفی نیاز دارید؟

»‌ رقبا نرم‌افزار خویش را با چه اسم‌های منتشر کردند؟

» یوزرها برای استعمال از دسته‌بندی‌های نرم افزار شما از چه کلماتی به کارگیری می‌نمایند؟

جهت پیشنهاد “برنامه ریزی توریسم” کلیک نمایید.

انتخاب اسم مطلوب برای اپ

انتخاب اسم، یکی مهمترین بخش‌های پیاده سازی اپلیکیشن می باشد که در seo اپ استور نیز اثرگذار واقع میگردد؛ چراکه یوزرها شروع با اسم نرم افزار شما مواجه می شوند؛ به این ترتیب اسم نرم افزار خویش را می بایست به‌سیرتکامل‌ای انتخاب فرمائید که با مورد نرم افزار مرتبط باشد؛ علاوه‌ بر آن در ذهن کاربر نیز به یادماندنی گردد؛ به‌همین ادله پیشنهاد میکنیم اسم برنامه خویش را کوتاه، مختصر و دیدنی انتخاب فرمائید؛ اعتنا داشته باشید که برای انتشار اپلیکیشن ios باید اسم نرم افزار نزدیک به 30 کاراکتر باشد.‌

تعیین آیکون نرم‌افزار

لوگو یا این که آیکون نرم افزار یک کدام از نصیب‌هایی می باشد که باعث جلب اعتنا یوزرها به اپلیکیشن شما می‌گردد؛ بدین ترتیب در‌حالتی که آیکون قابل قبولی را برای نرم افزار خویش انتخاب نمائید، با‌یقین تعداد متعددی از یوزرها از برنامه شما به کار گیری می‌نمایند؛ توجه داشته باشید که آیکون نرم افزار باید با گزینه آن هماهنگی داشته باشد.

جهت پیشنهاد “برنامه ریزی سوپرمارکت” کلیک فرمایید.

تعریف و تمجید مطلوب اپلیکیشن

» تعریف کوتاه

تعیین تعریف و تمجید مطلوب درباره نرم افزار سبب می گردد که یوزرها به طور خلاصه با خصوصیت‌های نرم افزار شما آشنا شوند؛ ناگفته نماند که‌این تمجید علاوه‌بر باخبر‌سازی یوزرها، منجر سازش عالی اپلیکیشن با الگوریتم‌های نرم افزار استور می شود؛ ولی درنظر داشته باشید که شما نمی‌توانید به طور هم زمان از همگی عبارات کلیدی خویش تحت عنوان تعریف و تمجید به کار گیری نمایید، بلکه بایستی مهمترین کلمه ها کلیدی را به شغل ببرید؛ توجه داشته باشید که ارتفاع کاراکتر حداکثر 80 است.

» تعریف و تمجید بلند

برای توصیفات بلند قابلیت به کارگیری از 4000 کاراکتر وجود دارد؛ براین اساس سفارش میکنیم از دستورات کد HTML برای Bold کردن و از ایموجی برای جذب یوزرها به کارگیری نمائید.

درج اسم گسترش دهنده

در واقع درج اسم پیشرفت دهنده با به کارگیری از لغت ها کلیدی سبب ساز بهینه سازی برنامه استور می شود؛ براین اساس این قسمت را نادیده نگیرید.

جهت سفارش “پیاده سازی نرم افزار تاکسی اینترنتی” کلیک کنید.

تهیه و تنظیم کلیپ و اسکرین شات از برنامه

تهیه و تنظیم اسکرین شات و ویدئو نیز یکی از‌از دیگر از طریق‌هایی می‌باشد که نقش پررنگی را در بهینه سازی نرم‌افزار استور برعهده دارااست؛ در واقع تمامی ویدیوها و اسکرین شات‌ها مداقه نرم افزار شمارا به یوزرها آرم می‌دهد و به نوعی سبب برقرار تعامل یوزرها با اپلیکیشن میگردد؛ براین اساس این قسمت بایستی از جذابیت بصری بیشتری منتفع باشد تا یوزرها در به عبارتی اولِ دیدن این تصاویر و ویدیوها، اپلیکیشن شما‌را برای دانلود و نصب گزینش نمایند.

در به عبارتی نخستینِ نشر نرم افزار شما می بایست تصمیم بگیرید که تصاویر و ویدیوها به طور عمودی یا این که افقی در دست یوزرها قرار گیرند؛ توصیه می کنیم اسکرین شات‌های نرم‌افزار را به طوری انتخاب فرمائید که ذکر‌گر یک داستان کوتاه دیدنی برای یوزرها باشد تا به به کار گیری از نرم‌افزار ترغیب شوند.

گزینش بنر گرافیکی نرم‌افزار

گرافیک فیچر یا این که بنر گرافیکی به نوعی معرف نرم افزار شماست؛ هنگامیکه ویدیویی را در نرم افزار قرار می‌دهید، بایستی از یک بنر گرافیکی تحت عنوان بنر ویدئو به کارگیری نمایید.

خطاهای نرم‌افزار

نرم افزار‌هایی که در گیر باگ می باشند، بدون شک یوزرها خویش را از دست میدهند؛ یعنی یوزرها پس از مشاهده این باگ‌ها برنامه را از موبایل خویش تمیز می‌نمایند؛ این آیتم منجر میگردد که اپ استور اعتباری را به نرم افزار شما تخصیص ندهد.

جهت پیشنهاد “پیاده سازی نرم‌افزار سفارش طعام” کلیک نمائید.

به‌روزرسانی نرم افزار
سفارش میکنیم هر یک سری وقت یکبار اپ خویش را در برنامه استور بروزرسانی فرمائید.

انجام لیست‌بندی و محلی سازی نرم‌افزار

در این بخش بایستی محلی سازی یا این که ASO میان‌المللی را ایفا دهید؛ شاید در نگاه اول فکر کنید که بیشتر یوزرها با زبان انگلیسی از نرم افزار شما به کارگیری می‌نمایند؛ البته این تصور صحیح وجود ندارد! درواقع شما با محلی‌سازی نرم افزار تعداد مخاطبین هدف خویش را ارتقا می‌دهید و یوزرها فرنگی گویش دیگر نیز میتوانند از اپلیکیشن شما به کارگیری نمایند.

شناخت با Off-Metadata در بهینه سازی نرم افزار استور
درواقع Off-Metadata دربرگیرنده مواقعی میباشد که در حین مجال میتواند باعث seo نرم‌افزار استور خواهد شد که پیرو به شما معرفی می‌کنیم.

تصویب نظر ها یوزرها

یوزرها می بایست امکان تصویب دیدگاه ها خویش را برای نرم‌افزار داشته باشند؛ این مورد علاوه‌ بر اینکه سبب ترغیب یوزرها به دانلود نرم‌افزار شما می گردد؛ تأثیر بسیار خیر در ارتقاء رنک اپ داراست.

تعامل یوزرها با نرم‌افزار

تعامل یوزرها با اپلیکیشن یکی‌از فاکتورهایی می باشد که سبب ساز اعتباردهی نرم افزار استور به برنامه شما میگردد؛ به صورت نمونه فرصت مجال به کارگیری از برنامه باعث میگردد اسم برنامه شما در قسمت TOP CHART قرار ‌گیرد که‌این مورد سبب ساز ترغیب یوزرها به نصب اپلیکیشن می شود.

واحد سنجش نصب نرم افزار

درحقیقت می‌قدرت گفت که اعتبار یک اپ به تعداد نصب آن بستگی دارااست؛ به صورت نمونه اپلیکیشنی با 3 میلیون نصب، اعتبار بیشتری به نسبت اپلیکیشنی با 4000 نصب دارااست؛ به بیانی دیگر هر چه تعداد نصب یک اپ بیشتر باشد، یوزرها به نصب کردن آن نرم‌افزار بیشتر ترغیب می شوند.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی