مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ری اکت نیتیو یا این که فلاتر دو مثال از قاب ورک‌های شناخته گردیده برای پیاده سازی و فعال سازی اپ می‌باشند که اکثر اوقات بسط دهندگان از آن به کارگیری می‌نمایند؛ اما برای اینکه بدانید کدام یک از این دو فریم ورک را برای پیاده سازی نرم افزار انتخاب نمایید، تصمیم گرفتیم در نوشته‌ی‌علمی امروز به مسئله « مقایسه react native و flutter » بپردازیم؛ پس تا انتهای این مطالب همراه ما و تیم کارشناسان  باشید تا فلاتر و ری اکت نیتیو را از نگاه کاربردی، راحتی در نصب و راه اندازی، لهجه کدنویسی و … مقایسه کنیم.
ترافیک یکی‌از مهم‌ترین پارامترهای وب لاگ شما میباشد. هرچه تعداد بیشتری از اشخاص بلاگ شمارا پیدا نمایند، عده ای که ایده­‌های شما را می­‌خوانند، بیشتر می شود و متوجه ارتقا بازدید وبسایت خویش خواهید شد. امروزه می‌­توانید اقدامات متعددی اعمال دهید که به بالا بردن بازدید وب سایت شما امداد متعددی می‌­نماید. سایت­هایی برنده می­‌شوند که به بازاریابی محتوا و شناخت با ترفندهای ارتقاء بازدید سایت و سرگرم کردن مخاطبان خویش اعتنا می­نمایند. در‌پی یار و همدم باشید. طراحی اپلیکیشن در مشهد


پذیرش گردیده به وسیله متخصصین نصیب اپ نویسی 

 

گویش کدنویسی فلاتر یا این که ری اکت نیتیو
برای کدنویسی flutter از لهجه اپ نویسی دارت به کارگیری می گردد؛ دارت جزو زبان‌هایی میباشد که توسعه و گسترش دهندگان همت می‌نمایند نادر‌خیس از آن استفاده نمایند؛ ولی درنظر داشته باشید که به کار گیری از دارت بسیار بی آلایش می‌باشد؛ علاوه‌بر آن در صورتی به زبان جاوا اسکریپت و جاوا شناخت داشته باشید اکثری از مفاهیم این لهجه برای شما وارفته می شود.

لهجه اپ نویسی ری اکت نیتیو، جاوا اسکریپت میباشد که با به کار گیری از آن گونه های نرم افزار‌های موبایل را می‌توان پیاده سازی کرد؛ درحقیقت می‌قدرت ذکر کرد که ری اکت نیتیو به جهت گویش کدنویسی آن، جزو کادر ورک‌های بسیار دوست داستنی به حساب می‌آید؛ چراکه توسعه دهندگان اینترنت فقط کافی می باشد به گویش جاواسکریپت مسلط باشند؛ سفارش می کنیم بعد از اتمام مطالب امروز به نوشته‌ی‌علمی ری اکت نیتیو چیست رجوع نمایید تا به طور تماماً ظریف با مضمون‌ و معنا آن آشنا گردید.

بهره‌گیری: بنابر توضیحاتی که ارائه کردیم، کاملاً واضح است که اکثر زمان ها برنامه نویس ها ترجیح می‌دهند از گویش جاوا اسکریپت استعمال نمایند.

مقایسه اصول فنی فلاتر یا این که ری اکت نیتیو
فلاتر به جهت فایده‌گیری از لهجه dart نیازی به رابطه با ماژول‌های مستقر ندارد؛ چراکه کامپوننت‌های داخلی زیادی در آن وجود دارد؛ از این رو تمامی تجهیزات موردنیاز را برای توسعه دهنده مهیا می‌نماید؛ علاوه‌بر آن flutter از گویش c++  و موتور Skia بهره‌مند هست.

ری اکت نیتیو نیز به جهت به کار گیری از گویش جاوا اسکریپت قادر است به کدهای نیتیو runtime کامپایل خواهد شد؛ علاوه‌بر آن ری اکت نیتیو از flux نیز استفاده می‌نماید؛ ناگفته نماند که ری اکت نیتیو برای رابطه با ماژول‌های نیتیو باید از JavaScript bridge بهره گیرد.

سود‌گیری: از آن جاییکه ری اکت نیتیو برای فعال سازی نیاز به کامپوننت‌های زیادی دارااست، بایستی از JavaScript bridge استفاده نماید؛ به همین برهان می‌قدرت اظهار‌کرد که پرفرمنس ری اکت نیتیو به نسبت فلاتر ضعیف‌خیس میباشد.

 

برای پیشنهاد “پیاده سازی نرم افزار پزشکی” کلیک نمائید.

 

مقایسه روش نصب flutter یا این که react native
فلاتر برای نصب شدن نیاز به Github داراست؛ اما برای نصب ری اکت نیتیو بایستی از NPM به کار گیری نمائید؛ علاوه‌بر آن که در‌حالتی که تجربه استعمال از جاوا اسکریپت را داشته باشید، با‌یقین نصب و فعال‌سازی ری اکت نیتیو برای شما راحت خواهد بود.

منفعت‌گیری: ری اکت نیتیو به NPM برای نصب شدن نیاز داراست؛ براین اساس نصب شل‌تری نیز دارااست.

مقایسه کامپوننت های UI و API ری اکت نیتیو یا این که فلاتر
فلاتر از کامپوننت‌های زیادی همانند آزمایش اپ، API دستگاه، navigation و … برخوردار است که‌این قابلیت و امکان منجر میشود که نیازی به کتابخانه‌های جانبی نداشته باشید؛ علاوه‌بر آن فلاتر به سیرتکامل‌ای است که با به کارگیری از ویجت‌های Materia Design و Cupertino کامپوننت‌های UI به سادگی رندر میگردد.

react native به نسبت فلاتر کامپوننت‌های معدود‌تری دارااست و فقط رابط کاربری و API را در مشت پیشرفت دهنده قرار می دهد؛ از این رو ری اکت نیتیو به کتابخانه‌های جانبی نیاز دارد.

فایده‌گیری: به صورت جدا برای نصب فلاتر می بایست فرآیند بیشتری طی گردد؛ از این رو می‌اقتدار اعلام‌کرد نصب ری اکت نیتیو راحت‌خیس میباشد.
 

  • ۰۱/۱۱/۰۶
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی