مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ساختن اپلیکشن مخصوص امداد بسیار متعددی به کسب و کار شما می‌نماید. چراکه رشد سریع کسب و شغل های اینترنتی در کشور‌ایران سبب رقابتی شدید در‌این حوزه گردیده‌است.
پذیرش گردیده به وسیله متخصصین نصیب اپلیکیشن نویسی
یکی‌از مزیت‌های داشتن نرم‌افزار منحصربه‌فرد، پرزنت‌کردن دستیابی و کارتان است. با این فعالیت احتمال فروش را فراتر خواهید توفیق، مزایای برنامه عبارتند از:
» سبقت از رقبا: با قرار دادن استخراج و کارتان بر روی گوشی همدم مشتری، از رقبایتان متمایز می‌شوید.
» رابطه مداوم با مشتری: برنامه بیزنس شما مدام اسم شما را به مشتری یاد آوری می‌نماید.
» کاهش شدید هزینه تبلیغات: هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف گردیده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می گیرد.
» افزایش تصویر مارک شما: یک نرم‌افزار منحصر برای کسب و کار شما نشانگر به‌روز بودن و جذب مشتری‌های مدرن است.
» آپ دیت رسانی: مشتریان هر لحظه لیست آپ دیت محصول ها و سرویس ها شمارا می بینند و از جدیدترین خبر‌ها شما با خبر می شوند.
» ارتقا فروش: نرم افزار بیزنس، مشتریان شما‌را به مبلغین تجارت شما تبدیل می‌نماید. طراحی اپلیکیشن در مشهد
با همراه باشید.
مزایای داشتن نرم‌افزار
مزایای به کارگیری از اپ
داده های عددی علامت می‌دهد که هر اهل ایران به طور معدل، دو ساعت از زمان خویش را صرف شغل با موبایل تلفن همراهش می‌نماید. ولی در نگاهی واقع بینانه اغلب یوزرها در این فرصت، از یک‌سری نرم افزار محصور که عمدتاً کانال‌های اجتماعی و پیام رسان می‌باشند به کار گیری می‌نمایند، البته بطور کلی یوزرها در طول روز ده‌ها توشه قفل موبایل خویش را می‌گشایند و شیت نخستین دربردارنده برنامه‌های مختلف موبایل خویش را بالا و زیر می‌نمایند!

بنابراین حتی اگر اپلیکیشن شما جزو نرم افزار موردنیاز روزانه یوزرها نباشد، شانس چشم شدن مداوم توسط یوزرها را از دست نداده‌اید. روزمره چندین توشه چشم شدن به وسیله یوزرها هدف، موقعیتی خاص و اختصاصی هست که کمتر روشی در تبلیغات میتواند آن را فراهم سازد. حتی در‌حالتی که نرم افزار‌های کسب و کار در به عبارتی لحظه آیتم استعمال استفاده کننده قرار نگیرد یا این که حتی مخاطب فراموش کرده‌با‌شد که چرا اپ را نصب کرده، مشاهده متعدد آیکون مارک شما یک تصویر فرضی از شما در ذهن وی ایجاد کرد می‌نماید، در بهره هرگاه نیاز به خدماتی شبیه بیزنس شما داشته باشد، مطلقاً اولین گزینش شما می باشید. به همین ادله میباشد که تعیین اکثری از شرکتهای پیاده سازی اپلکیشن خدماتی می‌باشد.

مزایای استفاده از برنامه
تجهیزات برنامه فروشگاه آنلاین
در حالیکه خویش دکان‌های اینترنتی با داشتن سایت، سرعت و سهولت در خرید را به مشتری می‌دهند، امروزه تلفن‌های هوشمند شیوه درآمدزایی و رابطه با مشتریان و یوزرها را کلاً تغییر داده‌اند، به‌همین عامل کمپانی‌های بسط قابل انعطاف افزاری برای پیاده سازی نرم افزار با بحران جدیدی رو به رو گردیده‌اند.

دلیل این که طرح ریزی فروشگاهی یک مزیت اصلی در کسب و کار اینترنتی به حساب می آید، این می باشد که مشتریان معمولاً رغبت دارند تا بتوانند سرویس ها (خبر‌ها مغازه، سبک‌های نو محصول ها، تغییرات نرم افزار و … ) را سریع‌خیس اخذ نمایند. یوزرها اکثراً با تلفن همراه کار می‌نمایند و دسترسی آنها به دنیای مجازی از روش گوشی میباشد.

دکان‌های اینترنتی می‌توانند با ارتقای قابلیت و امکان‌های اپلیکیشن خویش، ساخت‌و‌ساز طرح‌های تشویقی، معمولی‌کردن دسترسی به تجهیزات نرم‌افزار، به کار گیری از شغل های گرافیکی جذاب و … یوزرها را جذب نمایند. مهم‌خیس از همگی، با این شغل مدل‌کاری خویش را از دیگر رقبا جدا نمایند؛ با این فعالیت شما می‌توانید درآمدزایی از نرم افزار خویش داشته باشید.

برای توصیه “طرح ریزی پزشکی” کلیک کنید.

برای تشکیل داد برنامه به چه مواقعی مورد نیاز میباشد؟
برای داشتن نرم افزار مطلوب و کاربردی موردنیاز است تا تحت ساخت یا این که پلتفرمی کارکشته در چنگ داشته باشید؛ می‌قدرت پلتفرم را به آسانی یک سیستم عامل معرفی کرد که مجموع نرم افزار‌ها روی آن اجرا می‌شوند. سه نوع اساسی از پلتفرم‌های برنامه به گستردن پایین هستند:

الف) نرم افزار‌های پلتفرم دسکتاپ: نرم‌افزار‌های پایین ویندوزوی که بر روی سیستم عامل‌های دسکتاپ مانند مک، ویندوز، لینوکس و … نصب و ایفا می‌شوند.

ب) اپلیکیشن‌های پلتفرم تلفن همراه: نرم‌افزار گوشی که روی سیستم دلیل تلفن همراه همپا مانند اندروید، iOS، بلکبری و … نصب گردیده و جاری ساختن میگردند.

ج) نرم افزار‌های پلتفرم متعلق به اینترنت: نرم‌افزار‌هایی می باشند که به طور آنلاین صورت گرفته یا این که می‌توان ذکر کرد که‌این اپلیکیشن‌ها به طور ابری نرم افزار نویسی گردیده‌اند.

مزایای ساخت نرم افزار
پیاده سازی نرم افزار را از کجا استارت کنیم؟
شروع بازار غرض خویش را به حساب آوردن فرمایید، تیم سنی غرض خویش را معین کنید؛ مثلاً در صورتی محصولی دارید که برای کودکان مطلوب می باشد، بهتر می‌باشد پدر و مادر را جزو گروه هدف خویش قرار دهید.

پلتفرم خویش را معلوم نمایید، زیرا اغلب یوزرها از گوشی‌های اندرویدی استعمال می‌نمایند، خوب میباشد استارت از ورژن اندروید شروع کنید، آن گاه سراغ IOS بروید. (البته این موضوع به بیزنس و روش بازاریابی شما متعلق می باشد.)

دست اندرکاران تاثیرگذار بر هزینه ایجاد کرد نرم افزار عبارت‌اند از:

» کارداران فنی و ابهام آن

» تعداد سیستم استدلال‌ها و دستگاه‌هایی که نرم افزار باید روی آن اجرا در بیاید.

» UI و UX و گرافیک و برنامه کودک‌های پیاده سازی گردیده

» طرز اتصال نرم افزار به سرور

» سبک کسب و کار

» عملکرد و قابلیت و امکان‌های نرم افزار

» مجال ایفا پروژه
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی