مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


امروزه تلفن های هوشمند فقط برای برقراری رابطه به کار گیری نمی‌شوند، آن‌ها یک سری نیاز ما‌را پوشش داده و در حل گونه های ایرادات امداد می نمایند. پیاده سازی نرم افزار به ما یاری کرد تا بتوانیم از تجهیزات بیشتری زیرا پژوهش و بازی، اجرا اکثری از شغل های مهم در پهنا تعدادی ثانیه فایده ببریم. با اعتنا به داده های عددی منتشر گردیده در زمینه‌ی بازاریابی گوشی، سال 2017 یوزرها به صورت میانگین 69 درصد از فرصت خویش را صرف تلفن های هوشمند کرده اند که‌این داده های عددی به صورت مداوم در هم اکنون رویش میباشد. امروزه او‌لین و واپسین کاری که عموم در زمان روز ایفا می‌دهند نگاه کردن به موبایل هم پا میباشد. تا به درحال حاضر بیش تر از یکسری میلیارد اپلیکیشن در دکان های اپل استور و گوگل پلی منتشر گردیده است و این داده های عددی آرم دهنده محبوبیت نرم افزار ها دربین عموم میباشد.  طراحی اپلیکیشن در مشهد

تصویب پیشنهاد و مشورت کردن 
درین نوشته‌ی علمی قصد داریم تا دوست داستنی ترین گونه های نرم افزار های تلفن های همدم، سعی و مزایای آن‌ها‌را با هم مرور کنیم. ( پیاده سازی نرم افزار در مشهد )

گونه های اپلیکیشن گوشی
قابل انعطاف افزارهای گوشی به گروه های گوناگونی تقسیم می‌شوند که عبارت اند از:

قابل انعطاف افزارهای کمکی
این نوع از نرم افزار ها شاید مطرح ترین و لبریز کاربردترین نوع قابل انعطاف افزارهای موبایل باشد. این نرم افزار ها به یوزرها قابلیت و امکان میدهد یک نقص‌ خاص را حل نمایند. استعمال از این نرم افزار ها به ما امداد می نمایند تا در وقت و تلاشمان صرفه جویی کنیم. برای مثال این نرم افزار ها می شود به ماشین اکانت، ساعت، زنگ هشدار، لامپ قوه، اسکنر بارکد، ابزارهایی برای تبدیل و مدیر سر عبور، قفل شیت و غیره اشاره نمود. این نرم‌افزار ها در معاش روزمره به ما خیلی امداد می نمایند.

اپ های لایف استایل
این اپلیکیشن ها به حوزه های گوناگون کار های ما در معاش مربوط می گردند. معمولا آنها مفهوم ها، موضوعات و سرویس ها تماما همگانی را پوشش میدهند. این قابل انعطاف افزارها به یوزرها امداد می نمایند تا مسیرهای خویش را پیدا نمایند و ظواهر و حس خیر داشته باشند. در حالتی که نرم افزار شما درباره ی املاک و مستغلات، مد ، تربیت فرزند باشد درین مجموعه جای‌دارد.

اپ های نویکیشن
این اپلیکیشن ها به شما یاری می نماید تا روش خویش را پیدا فرمائید و یا این که بتوانید شایسته ترین مسیر را برگزینید.

قابل انعطاف افزارهای غذایی و آشامیدنی
درین نرم افزار ها تمامی چیز درباره ی تناول کردن و آشامیدن، پخت و پز، غذای تندرست، خوراک میل کردن در منزل و موردها دیگر را می اقتدار پیدا کرد. براین اساس، چنین قابل انعطاف افزارها، نرم افزار های متنوعی میباشند که فرمان العمل ها و منوها، حقایق تغذیه ای، رسیدگی وعده های غذایی، آبمیوه، رستوران ها، کافه ها را به یوزرها ارائه میدهد. راهنمای غذاهای کشورهای متفاوت در‌این تیم قرار دارا‌هستند.

اپ های کتاب
این اپلیکیشن به مخاطب یاری می نماید تا بتواند در کمترین مجال ممکن کتاب آیتم نظرش را تنظیم و آن را بخواند.

اپ های آموزشی
در‌این نرم‌افزار ها تمامی چیز راجع به یادگیری و یادگرفتن وجود داراست، غرض مهم در پشت آنان اشتراک علم به نحوه تعاملی میباشد. نرم افزار های متفاوت با هدف ها آموزشی را پیدا خواهید کرد. در‌این دسته مبانی زیرا تلاوت، تایپ کردن، رنگ، الفبا، طبیعت، حیات وحش، نجوم، لهجه، قابل انعطاف افزارهای مهیا سازی امتحان، درگاه های مکتب و ... فراگیری داده میگردد.

 

 

اپلیکیشن های سرگرمی
این برنامه ها با غرض سرگرمی تولید گردیده اند، اپ های تلویزیونی و فیلم ها در‌این دست قرار دارا‌هستند.

قابل انعطاف افزارهای بازی
یک دسته دیگر که هم برای سرگرمی و هم یادگرفتن آیتم به کار گیری قرار میگیرند بازی ها می باشند. این نوع از نرم افزار ها متنوع ترین مدل بصری در نرم‌افزار های تلفن همراه را به خویش تخصیص می‌دهند.

برنامه های موسیقی
برای بخش اعظمی از یوزرها در سراسر دنیا، موسیقی جزء طلاق ناپذیر از معاش میباشد، براین اساس نرم افزار های موسیقی متنوعی پیاده سازی و ارائه شد‌ه‌است.

اپلیکیشن های تجاری
این نرم افزار های گوشی از اشخاصی که در عمل های تجاری شرکت کردن دارا‌هستند مدد می نماید. آنان به ردیابی و تجزیه و ارزیابی اطلاعات، ارائه کارایی برای همیاری، مدیر منابع و طراحی برنامه یاری می نمایند. نرم افزار هایی زیرا استخدام، جستجوی فعالیت، نرم‌افزار های اشتراک پوشه و ابزارهایی با ارتقاء فعالیت تیمی دراین تیم قرار خواهند گرفت.

نرم‌افزار های مالی
این برنامه ها معاملات مالی را اجرا می‌دهند و از یوزرها در زمینه ی کمپانی و مورد ها مالی جانبداری می نمایند. نرم افزار های بانکی موبایل، بیمه و ... در‌این تیم قرار دارا هستند.

 

 

قابل انعطاف افزارهای ورزشی
اپلیکیشن های این مجموعه مرتبط با اشکال شغل های ورزشی مانند عمل های حرفه‌ای، آماتور، دانشگاه یا این که تفریحی است. آنان ممکن میباشد برای دسته ها ، لیگ ها و مسابقات ورزشی سرویس نمایند، اطلاعاتی در باب ورزشکاران، امتیازات پیگیری، آیین نامه ها و خبر ها ورزشی ارائه دهند.

قابل انعطاف افزارهای سالمی و تناسب اندام
این نوع نرم افزار ها برای معاش تندرست مخاطب میباشد. برنامه ها میتوانند به پژوهش بر وضعیت تن درستی، ردیابی و تجزیه و بررسی این نوع اطلاعات، کاهش یا این که ارتقاء وزن، در دست گرفتن استرس، تناسب اندام، استراحت یا این که تفریحات وقار نصیب یاری نمایند. ردیاب های تمرینی، دویدن و دوچرخه سواری، اپلیکیشن هایی برای کاهش وزن، اپلیکیشن های پیلاتس و یوگا ، نرم افزار های بارداری و تمامی این امداد های مفیدی در‌این تیم می‌باشند.

اپلیکیشن های پزشکی
در مقایسه با تیم قبل، این اپلیکیشن ها از نگاه محافظت های بهداشتی و معالجه پزشکی ماهر خیس میباشند. آنان بر روی فراگیری پزشکی، رئیس و مرجع بهداشتی برای بیماران و پزشکان متمرکز گردیده اند. به این ترتیب، در اینجا با نرم‌افزار هایی روبرو خواهید شد که در امر بیماری ها و علائم آگهی کرده و به کشف آناتومی و پیگیری موقعیت بهداشتی عمیق خیس از ردیاب های بهداشت همگانی امداد می نمایند. 

 

 

اپلیکیشن مجلات و خبر نامه ها
این اسم همگی چیز را می‌گوید: این تیم معمولاً دارنده برنامه هایی میباشند که محتوایی را ارائه می‌دهند که ما معمولاً در خبرنامه ها، مجلات یا این که بقیه نشریات پیدا می‌کنیم. معمولاً مطالب به صورت خود کار تمدید میشوند و ممکن میباشد موضوعات متنوعی را پوشش دهند. همینطور، این ها ممکن میباشد قابل انعطاف افزارهایی باشند که ورژن آنلاین نشریات چاپی را ارائه می‌دهند یا این که ممکن میباشد نرم افزار تنها به طور آنلاین خبر‌ها و مقاله‌ها را ارائه دهد و هیچ ارتباطی با نشریه مو جود فیزیکی نداشته باشد.

اپ های خبری
مقصود این برنامه ها ارائه داده ها به یوزرها در خصوص رویدادهای روان در بخش ها متعدد آیتم عشق از سیاست و سرگرمی گرفته تا فناوری، بیزنس، علم ها و بقیه موردها میباشد. قابل انعطاف افزاری از این نوع معمولاً محتوا را در پوسته خواننده خبر یا این که پوسته خلاصه ارائه می‌دهد، یا این که ممکن میباشد یک رسانه دیجیتال باشد که دارنده به روزرسانی مداوم مطالب میباشد. بدین ترتیب، این دسته نرم افزار هایی برای خبرها تلویزیون و رادیو، خوانند‌گان RSS، نرم افزار های خبری و رسانه ها ارائه می‌دهد.

قابل انعطاف افزارهای عکس و فیلم
این نرم‌افزار ها به ساخت، مدیر، ذخیره، بازنویسی و به اشتراک گذاری محتوای عکس و ویدئو امداد می نمایند. اضافه کردن جلوه های ویژه، چاپ، ساخت و ساز کارت تهنیت سفارشی و پست های کانال اجتماعی، بازنویسی محتوا با اضافه کردن متن، تصاویر، تشکیل داد کلاژ و موردها دیگر.

نرم‌افزار های خرید (بیزنس الکترونیکی)
بیشتر یوزرها سرگرم خرید اینترنتی خویش می‌باشند و نصیب عمده ای از آن ها این عمل را مستقیماً از روش تلفن هوشمند خویش جاری ساختن میدهند یا این که دست‌کم از اپلیکیشن هایی تحت عنوان راهی برای کسب سریع و آسوده به داده ها مرتبط با جنس به کار گیری می نمایند. طبق رسیدگی، 80٪ خریداران از موبایل به کار گیری می نمایند. یوزرها از این نحوه یا این که به تحقیق تولید ها می‌پردازند یا این که ارزش ها را با هم مقایسه می نمایند. پیش گویی های اعمال گرفته بر روی یوزرها تلفن همراه نشانه می‌دهد تا نقطه پایان سال 2021 بیشتر اشخاص از این نرم افزار ها برای خرید خویش به کار گیری می نمایند. پس مکان تعجب وجود ندارد که تنوع نرم‌افزار های بیزنس الکترونیکی با اشکال رویکردها و ترفند های پیاده سازی کاربری روز آپ دیت در اکنون ارتقا باشد. این نرم‌افزار ها از چرخه بدون نقص خرید مدد می نماید و یا این که سبب ساز فروش فیزیکی در یک حیطه خاص می‌شوند.

نرم‌افزار های شبکه های مردمی
درین کانال ها اشخاص با به کار گیری از متن، عکس، فیلم، صدا و ... با یکدیگر متصل میگردند. این برنامه ها ممکن میباشد هم در مورد فردی و هم راجع به با جامعه باشد.

گردآوری بندی

پیاده سازی نرم افزار برای هر استخراج و کاری اساسی و ضروری میباشد و با اعتنا به گونه های قابل انعطاف افزارهای اورده شده درین نوشته‌ی علمی بایستی با استراتژی و طرح ریزی ظریف مبادرت به پیاده سازی نرم افزار فرمایید. از این رو می توایند با مشاوران پیاده سازی نرم افزار رایا پارس تماس گرفته تا با تدبیر بیشتری مبادرت به این عمل کنید.
 

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی