مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


برنامه مناسب برای افراد مجرد
همانطور که می دانید، متاسفانه یا خوشبختانه امروزه سن ازدواج در میهن ما بالا رفته می‌باشد. بسیاری از افراد مجرد در آتی ای نه چندان به دور به تجرد قطعی خواهند رسید. براین اساس همت نمایید اپلیکیشنی طراحی کنید که برای افراد مجرد دیدنی باشد و به نوعی نیازهای آن‌ها را برطرف سازد.

اپلیکیشن مناسب برای دانش آموزان
در میهن ما تعداد 12 میلیون شاگرد وجود داراست. متاسفانه هنوز هم هیچ اپلیکیشنی که برای دانش آموزان کاربردی باشد ساخت نشده است. با دقت به اینکه امروزه حتی کودکان هم از گوشی های هوشمند به کار گیری میکنند، می‌توانید با طراحی برنامه که برای آحاد دانش آموزان از کلاس اول تا پایه دوازدهم مناسب باشد، تاثیر زیادی در پروسه آموزشی آن ها داشته باشید و در کنار آن خودتان هم به درآمد قابل توجهی برسید. با طراحی یک اپ که مناسب دانش آموزان باشد می‌توانید آیتم دقت والدین، مدیران و دانش آموزان قرار بگیرید که عملا تعداد آنان بیش تر از 12 میلیون نفر می شود.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

 

طراحی نرم افزار برای دانشجویان
تعداد دانشجوها میهن ما از کاردانی تا دکترا حدود 4 میلیون نفر میباشد که در 31 استان در فعلا تحصیل می‌باشند. اما متاسفانه هیچ نرم افزار جامعی برای ارتباط در میان دانشجوها یا استاید کالج های متفاوت وجود ندارد. به عنوان مثال میتوانید اپلیکیشنی طراحی نمایید تا اساتید بتوانند جزوه های خود را در آن لود کنند و دانشجو یان از سراسر کشور فولدر آن را دانلود کنند.

طراحی نرم افزار برای پزشکان و دندان پزشکان
ما در کشورمان حدود 180 هزار نفر دکتر و دندان دکتر داریم، بدون‌شک طراحی یک نرم افزار که فقط در آن پزشکان و دندان پزشکان عضو باشند برای آنها بسیار جالب خواهد بود. بخش اعظمی از آن‌ها رغبت دارا‌هستند در شبکه اجتماعی کار کنند که در آن نوباوه ها، زنان خانه دار و کسانی که تخصص پزشکی ندارند، حضور نداشته باشند. بنابراین طراحی اپلیکیشنی با این گزینه قادر است جذابیت خاص خود را داشته باشد.

طرح ریزی برای بورس
تا همین لحظه بیش از 11 میلیون نفر ایرانی دارای کد بورسی می‌باشند. در‌این تعداد از فرد 11 ساله تا فرد 80 ساله حضور دارا هستند. بدین ترتیب میتوانید با طراحی نرم افزار که مناسب بورس باشد، سیل عظیمی از کاربران را به سمت خود جذب نمایید و اطلاعات مفیدی در چنگ آنان قرار دهید. امروزه مردم به به حساب آوردن بازار سرمایه گذاری عشق زیادی دارند، بدین ترتیب طراحی این اپ قادر است بسیار کاربردی باشد.

طرح ریزی برای شرکت های
در کشور‌ایران صدها هزار شرکت وجود دارااست که در سراسر میهن سرگرم عمل میباشند. خوشبختانه هنوز اپلیکیشنی برای مشاوره به صاحبان این شرکت ها وجود ندارد. بسیاری از کسانی که صاحب شرکت میباشند در پرداخت حق بیمه، مالیات، عوارض و ... نقص‌ دارند که می‌توانید با طراحی یک اپلیکیشن دراین باره تعداد زیادی از مخاطبین را به سمت خود جذب کنید.

 

 

طراحی اپلیکیشن مشاوره برای سفر
امروزه اپلیکیشن های زیادی به صورت ناقص یا کامل در حوزه تحصیل، هجرت و... وجود داراست، ولی خوشبختانه یا متاسفانه هیچکدام از آنها به صورت تخصصی به گزینه مشاوره برای هجرت بپرداختند. طرح ریزی با مورد مشورت کردن برای هجرت، ایده نه میباشد که می توانید آن را اجرایی کنید.

طراحی اپلیکیشن بازی
ممکن می باشد طراحی یک نرم افزار بازی وقت زیادی از شما بگیرد، ولی حقیقت این می باشد که امروزه بخشی از زندگی مردم به بازی های دیجیتالی تخصیص داده میگردد. بدین ترتیب می توانید با طراحی یک بازی روی درآمد بلند فرصت آن حساب نمایید. در صورتی عملکرد نمایید نرم افزار شما از نظر گرافیکی رابط کاربری جذابی داشته باشد، بعد از مدتی شرکتهای تبلیغاتی به سراغ شما خواهند آمد و شما می‌توانید از طریق تبلیغات درآمد نه داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن مذهبی
همان طور که می دانید فرهنگ و تمدن اکثر مردم جمهوری اسلامی ایران برپایه آئین اسلام میباشد. بنابراین میتوانید با طراحی یک اپلیکیشن مذهبی که خدمات متنوعی هم ارائه دهد، قسمت بزرگی از کاربران را به سمت خود بکشید. برنامه های مذهبی مانند اپ نهج البلاغه، آیت الکرسی، قرآن و ... استفاده کننده خاص خود را دارد و مانند بازی ها و سایر نرم افزار ها به راحتی از گوشی استفاده کننده حذف نمیشود. همچنین میتوانید در مناسبت های مذهبی تعداد کاربران خود را تا حد چشم گیری ارتقا دهید.

طراحی برنامه تناسب اندام
با تمرکز به بیماری های جانور، امروزه افراد زیادی به تندستی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند و به دنبال خط مش های مختلفی برای حفظ تناسب اندام خود می‌باشند. برای موفقیت در طراحی اپلیکیشن تناسب اندام باید نکات زیادی را در حیث داشته باشید. استفاده از قسمت هایی مانند تحقیق رژیم غذایی، تفحص بر ترازو مصرف طعام و آب، میزان شغل های فیزیکی و ... برای موفقیت یک اپلیکیشن در حوزه تناسب اندام اجباری می‌باشد.

 

 

طراحی نرم‌افزار برای مدیر مخارج
متاسفانه با دقت به تورم و نوسانات بازار، امروزه بخش اعظمی از افراد اقتدار رئیس مخارج خود را ندارند. برای مثال بعضا از افراد مسائلی مانند تاریخ چکی که صادر کرده اند یا پولی که قرض گرفته اند را فراموش میکنند. این ایده می تواند هواداران زیادی داشته باشد براین اساس می‌توانید با طراحی این نرم افزار فروش نه داشته باشید و درآمد خود را ارتقاء دهید.

گردآوری بندی
روی هم رفته در این نوشته‌علمی سعی بر آن داشتیم تا ایده های مختلفی برای طراحی برنامه به شما ارائه دهیم. کافیست پاره ای روی این نظر ها فکر کنید و با یه خرده بال و پر دادن به آن‌ها نرم افزار خود را طراحی فرمائید. بنابراین چنانچه در پی طرح ریزی می‌باشید امیداواریم ایده های ارائه شده در‌این نوشته ی علمی برای شما عزیزان موثر واقع شده باشد. اگر که نیاز به مشورت کردن داشتید می توانید با مشاورین ما در رایا پارس تماس بگیرید و از خدمات ما در حوزه طراحی اپلیکیشن و ساخت سایت برخوردار شوید. همچنین از شما عزیزان خواهشمندیم اظهار نظر خود را با ما میان بگذارید.

 

  • ۰۱/۰۹/۲۸
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی