مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


تبلیغات انواع بسیاری دارد، اما بایستی بدانید بهترین نوع تبلیغات را می توان ویدئو دانست. با به کار گیری از ایجاد کرد ویدئو می توان در بازاریابی های اینترنتی بهترین سعی را در جذب مخاطب داشت. همچنین بهتر است بدانید که تشکیل داد ویدئو میتواند خلال سئو سایت روی جذب مخاطب در اپلیکیشن هم بسیار اثرگذار واقع خواهد شد. طبق آمار بدست آمده، در میان کل شیوه های تبلیغاتی ویدئو بهترین همت را داشته و نزدیک به چهار برابر اثر بیشتری در نسبت به سایر نحوه ها در جذب مخاطب دارد. به دنبال با ما یاروهمدم باشید تا تاثیرات تولید فیلم برای معرفی جنس در اپ را بهتر بیاموزید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس

ثبت پیشنهاد و مشورت کردن
معرفی کردن یک مال در ویدئو تبلیغاتی
ویدیو به خاطر نحوه نمایش کالا که به یکسان سازی هرچه تک تک تر عملکرد آن می پردازد، عالی از سایر راه‌های تبلیغاتی روی کاربر اثر میگذارد؛ سرنوشت به فهم خوب استفاده کننده از جنس خاتمه می یابد. ویدئو به دلیل تاثیر گذاری بالایی که روی کاربر دارد؛ منجر می شود تا درصد اشخاصی که نسبت به جنس برخورد نشانه می‌دهند، به نزدیک 46 درصد برسد. تاثیر گذاری آن به همینجا خاتمه نمی گیرد و می توان روی مشتری های بالقوه تقریبا تا دوبرابر شانس خرید بیشتر انتظار داشت.

طبق آخرین آمار بدست آمده شرکت ها گران قدر همت می کنند، در حصول و کارشان برای معرفی هرجه بهتر تولید ها از ویدئو به کار گیری کنند. زیرا از این قضیه که یک ویدیو با زمانی نسبتاً کمتر از 60 ثانیه می‌تواند، توجه بیشتری از مخاطبان را بدست آورد. با کل این تفاسیر بهتر است زمانی که طراحی نرم‌افزار را انجام می دهید، قسمتی برای معرفی تولیدات به صورت ویدیو را در لحاظ بگیرید، این قضیه می‌تواند یاری شایانی به شما در زمینه ی جذب مشتری و فروش بیشتر برساند.

 

 

تاثیر قصه بسیار بیشتر از لیست مختصات در معرفی محصول می باشد
گاها دیده شده بعضی از موسسات گرانقدر برای معرفی تولید ها خود به مشتری دچار اشتباهاتی می شوند که سبب ساز فروش معدود تر و تاثیر گذاری حداقلی روی مشتری می‌شود. آنها هنگام معرفی محصول برای مشتری عملکرد می کنند تا ویژگی ها و خصوصیات تولیدات خود را برای مشتری عنوان کنند. البته آن‌ها نمی دانند که این نوع از ویدیو یا فیلم کمترین تاثیر گذاری را روی استفاده کننده دارد، برخی اوقات هم واقعا خسته کننده می گردد. به همین استدلال مخاطبان علاقه کمتری به نگاه کردن معرفی فرآورده انان دارند، بعضی وقتها هم این نوع از فیلم ها را نادیده می گیرند یا حتی بلاک می کنند.

ماجرا چیزی می باشد که اکثر مردم دوست دارند آن را بشنوند، به همین مراد چنانچه می خواهید به معرفی مال خود بپردازید؛ بایستی هنگام طراحی نرم‌افزار بدین موضوع دقت نمائید و معرفی محصولات را به صورت ویدئویی و داستان گونه در نرم افزار خود ارائه دهید.

وقتی که برای معرفی کالا یا خدمت خود از ویدئو به کارگیری می کنید، باید توجه نمائید که نحوه عمل با جنس یا سرویس را هم آموزش دهید. همچنین هنگام تهیه ویدئو می بایست فیلم طوری باشد تا همسان سازی حل یک خلل در آن آماده گردد. با این مدل ویدئو مطلقا فیلم شما گزینه اعتنا بزرگ قرار خواهد گرفت.

 

 

ایجاد کرد یک روایت کوچک و بی آلایش در ویدئو
زمانی که می خواهید ویدئو معرفی محصول خود را مهیا فرمائید، به کوتاه بودن زمان آن توجه ویژه ای داشته باشید. مثلا وقتی شما سرگرم تهیه یک کلیپ تبلیغاتی هستید، در‌حالتی که زمان این ویدئو بیشتر از 60 ثانیه گردد استفاده کننده بعداز 10 دقیقه دیگر اطلاعات ارائه شده در ویدیو به یادش نخواهد ماند.

هنگام ساخت‌و‌ساز video می بایست تنها پیام مهم و کلیدی را در یک روایت کوتاه بگنجانید، در‌این حالت کلیپ برای کاربر جذاب شده و پیام شما را از کلیپ دریافت می کند. همچنین آحاد نکات آن به یادش خواهد ماند. در تهیه و تنظیم این Clip باید اعتنا کافی را داشته باشید و کارگردانی را به صورتی جاری ساختن دهید که به پیام کلیدی و اساسی اشاره داشته باشد، در این حالت زمانی که ویدئو هم تمام شود مخاطب همواره پیام شما‌را به یاد خواهد آورد.

ارائه ماجرا باید از لحاظ مخاطب عنوان خواهد شد
هنگامی که می‌خواهید داستان خود را طراحی فرمائید، حواستان باشد که از نظر مخاطب به آیتم نگاه کنید، بعد به طراحی قصه بپردازید. باید سوالاتی همچون او چه انتظاری از یک ویدئو ویدیو تبلیغاتی دارد؟ را از خود بپرسید. پاسخ این گزینه بسیار ساده میباشد. خودتان را جای مخاطب بگذارید، انتظار دارید هنگامی که معرفی فرآورده اجرا می شود بدانید، چه‌گونه قادر است ایراد شما‌را حل کند یا اینکه بدانید این مال چه ویژگی های منحصر به فرد به فردی دارد! طبق آخرین تحقیقات انجام شده دراین باره معین شده است که 80 درصد کاربران خواهان این می باشند که بدانند توسط این فرآورده چه مشکلی از آنها حل شود تا اینکه ویژگی های منحصر آن را بدانند.

استفاده از اصطلاحاتی در ویدیو که استفاده کننده به آن آشنایی داشته باشد
یکی‌از مهم ترین نکات هنگام تنظیم ویدئو ویدیو برای معرفی محصول، به کار گیری از اصطلاحاتی هست که کاربر نسبت به آن آشنایی داشته باشد. هنگامی که شما از این ترفند به کارگیری نمائید، استفاده کننده شل تر با ویدئو شما ارتباط برقرار کرده و منجر می‌گردد فعالیت شما در ارائه توضیحات جنس بسیار آسان تر انجام شود. همچنین خوب می باشد بدانید به کارگیری از اصطلاحات طاقت فرسا و ناآشنا میتواند به کلی تاثیر منفی روی اثر پذیری ویدئو تبلیغاتی شما در برنامه داشته باشد.

تهیه کلیپ تبلیغات با استفاده از هنر حرفه بیان
زمانی که طراحی برنامه شما به اتمام رسید، وقت معرفی کردن محصولات باطن آن است. در این مرحله بایستی از هنر حرفه بیان خود در ارائه توضیحات کالا به کار گیری نمائید. این هنر که چه زمانی در ارائه احساسات خود را بیان نمائید و یا هنگام صحبت کردن با مخاطب از چه کلماتی به کارگیری فرمائید، در واقع به عشق مندی مخاطبان و کاربران به متاع یا سرویس شما منتهی می‌گردد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی