مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در نوشته‌ی‌علمی فرآیند پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه در سال 2017 به گفت و گو و تحقیق در امر پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه به طور متریال صفحه آرایی (Material Design) جهت رابط کاربری عالی پرداختیم. درین نوشته‌ی علمی قصد داریم به ۱۲ فرآیند پیشرفت نرم افزار تلفن همراه در سال ۲۰۱۹ بپردازیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس

تغییر‌و تحول دسترسی از وب و لپ تاپ به مرورگرهای تلفن همراه‌های هوشمند نسبتاً سریع پیش رفته میباشد. با دقت به نقل از جامعه جهانی دیجیتال، تعداد کاربرانی که از تلفن هوشمند به کارگیری می‌نمایند حدود ۵٫۱۳۵ میلیارد نفر میباشد. اپلیکیش تلفن همراه فرهنگی ساخت کرده که همگی‌ ما به آنان عادت کردیم و باتوجه به اپلیکیشن‌های مبتنی برمکان بسط خویش را در مسئله واقعی و مجازی ارتقا داده که باتوجه به آمارها انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ درآمد جهانی از نرم‌افزار‌های موبایلی به ۱۸۸٫۹ میلیارد دلار رسد. سال ۲۰۱۹ احتمالاً آجل‌ای پر‌نور‌خیس برای بسط نرم افزار گوشی هست.
1) صفحه های تلفن همراه مالامال سرعت از روش AMP و EMM
به جهت تفاوت در سرعت‌ وب گوشی، لود تارنما ‌های هنگفت ‌ خیس با ایراد روبرو می گردد و استفاده کننده در واقع جهت بازرسی یک مقاله بایستی برای لود همگی اجزای وب سایت، طاقت نماید. بدین ترتیب ممکن میباشد وقتگیر شدن این پروسه منجر خواهد شد از دیدن آن مقاله صرف ‌حیث کرده و bounce rate را بالا چیره شود. گوگل برای رفع این نقص‌ در قسمت جستجوی تلفن همراه، پروژه AMP را آغاز نموده است. در واقع صفحاتی که با روند AMP سازگارند با سرعت بسیار بالایی لود گردیده و قابل مشاهده می‌باشند. خصوصیت این صفحه ها روی موبایل، در واقع یک تصویر فوری و سریع از محتوا با کدنویسی بسیار مدل به یار و همدم قالبی بی آلایش و با صرفه‌سازی گردیده را ساخت‌و‌ساز می‌نماید. با قرار دادن این عملگر در پایین تشکیل داد اپ (نرم افزار گوشی)، پیشرفت دهندگان قوی به استعمال از این ورژن HTML برای تجارب و حفظ عالی یوزرها می‌باشند.
2) یادگیری ماشینی و هوش تصنعی و مصنوعی
هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشینی بیش تر از آنچه که تصورش را بکنید در نرم افزار تلفن همراه دارای اهمیت گردیده اند. هوش تصنعی و مصنوعی خویش را به صورت ربات های چت آرم می دهد.  هوش تصنعی و مصنوعی خویش را در پوسته chatboots نشانه میدهد و این یک کدام از وسیع ترین دلایلی میباشد که نصیب بزرگی از نرم افزار ی موبایل را بخود تخصیص داده میباشد. یکی‌از نیازهای رو به پرورش یادگیری ماشینی و هوش تصنعی و مصنوعی در پوسته دستیار مجازی و chatboot، چیزی میباشد که ما می خواهیم و درسال ۲۰۱۹ بدست خواهد آمد.
3) ارتقا تقاضا برای دستگاه‌های پوشیدنی و اینترنتی (IOT)
بسط دهندگان نرم افزار تلفن همراه در‌پی پیشرفت اپ‌هایی برای دستگاه‌های پوشیدنی میباشند که اکثر اوقات آن ها ساعت های هوشمند می باشند. اینک ، صنایعی همانند ساعت سازی و صنعت تن سازی و رویش اندام میباشد که در ادامه ساعت های هوشمند می‌باشند، ولی تعداد اندکی مانند Zomato و Uber در تشکیل داد نرم‌افزار های پوشیدنی سپرده گذاری کرده اند. هر یک‌سری بیشتر آن ها تنها با سطح اندکی از تن در تماس می باشند. سال ۲۰۱۹ وعده می دهد که ساعت‌های پوشیدنی، باندهای تناسب اندام، گام سنج های حرکتی و غیره را به ارمغان بیاورد.

4) چت– بات ها بی نقص میشوند
طبق آمارها، پیش‌بینی می گردد که بازار جهانی چت- بات تا سال ۲۰۲۵ به ۱۲۵۰ میلیون دلار ایالات متحده رسد. می ‌قدرت به آسانی فیض گرفت که نانو روبات‌ها فعلا به نیکی بخشی از حقیقت دیجیتال میباشند. چت - ربات‌ها حال تحت عنوان دستیاران مجازی در نرم افزار تلفن همراه فعالیت می‌نمایند. با اعتنا به توسعه و گسترش هوش تصنعی و مصنوعی، اینک ترکیب چت – بات ها در اپلیکیشن‌ها فارغ از سرگرم کردن اپلیکیشن‌نویسی غامض، فعالیت بسیار معمولی ای میباشد. یک اتاق بازرگانی دیجیتال نسبتا جذاب آرم می دهد که بیشتراز ۵۰ درصد خریداران B۲B سرویس ها CRM را ترجیح میدهند. چت بات ها، طریق جدیدی برای توسعه مدیر رابطه با مشتری میباشد.
5) حقیقت افزوده و حقیقت مجازی، اثر گذار بر استراتژی‌های گوشی
سازه بر چک های جان دار، موفق مهم رقابت بین حقیقت مجازی و حقیقت افزوده، موسسات فعال در موضوع کسب و کار الکترونیک مانند آمازون، علی پدر و eBay می‌باشند که کلاً بیشترین بهره را از بازار AR/VR به دست خواهند آورد.
6) کیف پول گوشی و درگاه های پرداخت
نحوه‌های پرداخت سوای تماس به عبارتی چیزی میباشند که امروزه اکثر مشتریان از آحاد نرم‌افزار‌هایی که به کارگیری می‌نمایند، انتظار دارا هستند. یک تغییر و تحول تدریجی البته قابل‌اعتنا به طرز ای که یوزرها ترجیح می دهند، خرید نمایند. ما به صورت تدریجی به کیف پول همپا و ارزهای دیجیتال عادت کرده ایم. کسب و کار هم پا با توفیق به یک وضعیت خرید ترجیحی تبدیل شده است. براین اساس، برای استحصال و امور، ارائه یک تجربیات app عالی، یکدست ‌سازی دروازه‌های پرداخت و همینطور کیف پول یاروهمدم (مانند آمازون پرداخت، گوگلwallet ، PayPal و غیره) که کد گذاری مطمئن گردیده اند، در سال ۲۰۱۹ به اجزا مهم عمل تبدیل گردد.

7) بیزینس اینجانب ها بیشتر در انسجام ابری (Cloud Integration ) سرمایه‌گذاری می‌نماید
سال‌ها زمان بر شد، البته عالم در غایت به فرض ها ارائه‌ گردیده از سوی رایانش ابری و یک پارچه‌ سازی تبدیل شد. معمولی سازی عملیات، کاهش هزینه‌ها در میزبانی، ذخیره‌سازی عالی و گنجایش بار گذاری، یاور با ارتقاء محافظت استفاده کننده، بخشی از مزایای بسط نرم افزار تلفن همراه بر روی ابر میباشد.

8) نرم‌افزار‌های فوری در درحال حاضر وارد شدن می باشند 
۲۰۱۶ سال ساخت و ساز نرم افزار‌های فوری – نرم افزار های هم پا مستقر – نرم افزار گوشی که از نگاه اندازه خرد‌خیس از نرم افزار‌های معمول، استفاده کننده پسندبودن، بسیار مطلوب، و اینکه نیازی به بارگیری ندارند. همان گونه که‌این اسم نماد میدهد، آن ها نیازی به دانلود نداشتند. نرم افزار‌های فوری فرایند نیکی در ۲۰۱۹ طی خواهند کرد براین اساس مجال انتظار برای نصب هم از دربین می‌رود.
9) امنیت نرم افزار تلفن همراه برای جلب دقت بیشتر
آری میدانیم که چیز جدید‌ای وجود ندارد، ولی با داخل شدن Uber و قبول هک، و حتی اعتراف چهره بوک و گوگل به خطاهای امنیتی خویش، بسط دهندگان نرم‌افزار در ادامه سرمایه‌گذاری بیشتر در امنیت سایبری خواهند بود، با دقت به اینکه آن مستقیما با حریم سری اطلاعات و ضوابط تامین مرتبط میباشد. ذهن‌های رفیعتر درین صنعت می بایست روی فعالیت بیایند تا هر سیرتکامل نا امنی در حوزه اپ‌های تلفن همراه را از در بین ببرند.
10) تکنولوژی Beacons (یک فرستنده رادیویی بلوتوثی خرد)
تکنولوژی Beacons در سال ۲۰۱۹ با به عرصه خواهد گذاشت. ما این فناوری را بیشتر بصورت مقر‌های فعال نوری و حتی بیکن‌های خود کار فردی می بینیم. به این ترتیب طریق‌های بیشتری جهت تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه برای به کار گیری از فناوری نوری و تولید راهنماهای مجازی و فردی سازی و اشتراک گذاری داده ها خواهد بود.
11) نظارت و نظارت توسعه یافته و اثر آن برUI / UX گوشی
Predictive Analytics در سوژه گسترده داده‌ها، صنعت بزرگی میباشد و کمپانی‌ها از داده ها نتیجه ها از آن استعمال می‌نمایند. از طرفی Predictive Analytics دربرگیرنده فوت و فن اجرایی بررسی آماری، سوال‌های تحلیلی و الگوریتم‌های خود کار میباشد و امکان‌های بررسی و ارزیابی توسعه یافته را که مشمول گردآوری داده، محاسبه داده، داده های عددی و غیره میباشد، در کنار هم عده می‌نماید. صورت بوک، گوگل و اپل اکنون از هوش تصنعی و مصنوعی برای محاسبه های پیش گویانه به کارگیری میکنند تا جنبش مشتری را در سطح واسط مخاطب ارتقاء دهند و سال ۲۰۱۹ شاهد گسترش هایی دراین باره در پیاده سازی نرم افزار گوشی خوا هیم بود.
12) ارتقاء محبوبیت برای نرم‌افزار‌های درخواستی
چیزی که وقتی تحت عنوان یک حباب غیر قابل‌ اجتناب در حوزه توسعه و گسترش و پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه محسوب می شد، فعلا پیش روی ما میباشد . در حالی که صنعت های مشتمل بر یک سبک حصول ‌و شغل مطابق تقاضا مانند یک دوست دیرین میگردند، ارتقاء UX و UI ، وام ها تجاری، محاسبه پیش گویانه و ربات‌های تجاری، تا پرورش اپلیکیشن های کمپانی هایی زیرا Uber و Zomato را در سال ۲۰۱۹ میتوان انتظار داشت.
مطلبی که خواندید تهیه و تنظیم گردیده در دسته تحریریه کمپانی ساخت سایت ، seo وب سایت و پیاده سازی نرم افزار بود. امید خواهیم داشت که از تلاوت آن غایت به کارگیری را کرده باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی