مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


وقتی دعوا گسترش و پیاده سازی نرم افزار موبایل به در بین می آید، مثال‌ سازی یکی ابتدایی ترین و مهمترین قدم ها به حساب می آید. به همین خواسته ما، شایسته ترین طریق‌ها و نکاتی را که درین مسیر به شما امداد خواهد کرد را در‌این نوشته‌علمی گزینه تفحص قرارمی دهیم. قصد داریم به شما کمک کنیم تا شایسته ترین بسط دهنده را برای پروژه خویش تعیین کنید تا عمل پیشرفت طرح ریزی خویش را به شایسته ترین صورت و با توفیق اجرا دهید. در‌این مرحله از عمل مثال سازی اپ به شما امداد خواهد کرد تا آنچه را که می‌خواهید به شایسته ترین صورت جاری ساختن دهید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس

مثال سازی نرم افزار چیست؟
به عنوان مثال سازی در طرح ریزی موبایل ، استارت یک ورژن ابتدایی بسازید و سپس با ارائه یک مال قدرتمند به توفیق برسید. به همین ترتیب، مثال سازی سریع‌ترین و شایسته ترین نحوه چهت نیل به یک دیدگاه صحیح و قوی در جهت توفیق در پروژه میباشد. مثال سازی کد نویسی و یا این که اپلیکیشن نویسی وجود ندارد، بلکه یک مثال نخستین می‌باشد که نگرش کلی از پیاده سازی ، قابلیت و امکان و ظواهر نرم افزار به شما میدهد که به شما در جهت وصال به شایسته ترین استراتژی امداد می نماید. Wireframe و مثال‌سازی نرم افزار یک گام و قدم اساسی و حیاتی است؛ شایسته ترین شیوه برای ایفا این کار از روش اصول و ضوابط wireframes و مثال‌های اول می باشد.

نحوه‌های مختلفی وجود دارا هستند که میتوانید یک اپ را مثال سازی نخستین فرمایید. برنامه‌های متعددی وجود دارا هستند که به شما اذن می دهند که یک ظواهر بصری و نخستین را فارغ از کد نویسی پیاده سازی نمائید. این ابزارها بسیار اصلی و کاربردی هستتند که خیر تنها در بالا پروژه بلکه در ادامه شیوه نیز به یاری شما میایند چرا‌که توسط این نرم‌افزار ها میتوانید تغییراتی در پیاده سازی و یا این که امکان های نرم افزار بدهید و ترازو سعی و اثر این تغییرات را پیش از اعمال بر روی نرم افزار اساسی بسنجید.

در مثال‌سازی اپلیکیشن شتاب نداشته باشید.
یکی از دلایلی که ما پیشنهاد می کنیم که یک مثال اول از نرم افزار خویش را مثال‌سازی نمائید این هست که دیگر نیاز نباشد در حین پروژه همیشه فکرتان درگیر به پیاده سازی، ظواهر و... باشد و تا جایی که ممکن میباشد در طول صرفه‌جویی خواهد شد. وقتی که در مرحله‌ی مثال‌سازی می باشید، شتاب‌ای برای اتمام فعالیت نداشته باشید چرا که در غایت سبب صرفه‌جویی در زمان پروژه اصلی می‌شود. مثال‌سازی APP یک شیوه خوب برای جستن یک نگرش مطلوب و صحیح نسبت به ایده و پروژه ای که در ذهن دارید است، به این ترتیب مجال صرف گردیده در‌این مرحله ابدا هدر رفته و اسراف گردیده وجود ندارد و هرچه بهتر در‌این مرحله مبادرت کنید و عجول نباشید در غایت در پروژه بسیار به شما کمک خواهد کرد. در زمینه‌ی شغل کردن با ما بیشتر تصور کنید و به مزیت‌های آن بیاندیشید.

به UI و UX در برنامه ریزی بسیار توجه کنید.
اپلیکیشن خویش را از جهت رابط کاربری، تجربه کاربری و معیار مشتری محوری بودن باید آیتم بازرسی قرار دهید چراکه موردنیاز هست بدانید که یوزرها چه دیدی نسبت به اپ دارا هستند و آن را چگونه هدایت و ناوبری می نمایند. زمانی که اپ ها به وجود می‌آیند بایستی خدماتی را به کاربر ارائه نمایند و یا این که مشکلی از خطاها آن‌ها را برطرف نمایند. مثال‌ سازی به شما یاری خواهد کرد تا از بابت این گزینه یقین خاطر پیدا نمائید تا نرم‌افزار شما به مکان سرویس‌رسانی سبب دردسر و گیج شدن بیشتر کاربر نگردد و دیگر نیاز وجود ندارد که APP تان را به طور بی نقص پیاده سازی فرمائید و بعداً تازه بخواهید ترازو همت اپلیکیشن برای استفاده کننده را بسنجید.

یک مثال نخستین عالی مثال ای میباشد که به دور از هرگونه برنامه ای گرافیکی، شاخصه ها و ... باشد و می بایست تماماً ساده باشد. در طی مثال سازی کارایی نمائید که به مارک ، متاع و ... فکر نکنید و فقط در پی یک طرح کلی و اولیه از نرم افزار خویش باشید؛ این سیرتکامل میباشد که شما می توانید یک مشاهده کرد کلی نسبت به APP پیدا فرمایید و نقاط ضعف و قوت آن را بشناسید.

ایده های تازه برای پروژه برنامه ریزی موبایل
بیزنس شما و طرحی که می‌خواهید برای آن پیاده سازی فرمایید، ایده فرد شما بوده میباشد، با مثال سازی می توانید پیش از شروع پروژه اصلی، به خودتان مجال این را بدهید که مجدد پیاده سازی اپ تلفن همراه موبایل تان را بازنگری فرمائید و در صورتی‌که ایده جدیدی که می‌خواهید در آن پیادهسازی نمایید به ذهنتان رسید بتوانید آن را اجرا نمایید. همواره چیزهایی وجود دارا‌هستند که ممکن میباشد از دید پنهان بمانند و یا این که فراموش شوند از جملهً میخواهید که یوزرها بتوانند از روش عضویتشان در شبکه های اجتماعی به سیستم وارد شوند و یا این که ایده هایی از این قبیل. مثال سازی این زمان را به شما می دهد که پیش از اینکه استارت به پروژه اساسی کنید تمام این نظر ها و تصمیمات را بازنگری فرمائید. قرار دادن ایده های خویش در یک ساختار دارای انسجام به اسم مثال سازی اول به شما کمک خواهد کرد تا یک روئت کرد گشوده نسبت به نرم‌افزار پیدا نمایید تا آنچه را که می خواهید بسازید. وقتی که به اندیشه ساختن APP تان می‌افتید اکثر اوقات بدین تامل‌می‌کنید‌ که باید برای همگی سیستم کارداران و پلتفرم ها آن را بسازید امّا راجروو، بنیانگذار Cooperatize می گوید: بایستی متناسب با نوع نرم افزار و متناسب با میزان دارایی تان شغل فرمائید. وی می‌گوید که ما قصد داشتیم تا یک APP بومی را پیاده سازی کنیم به این مراد استارت از پلتفرم موبایل استارت کردیم و آن را برای تلفن همراه پیاده سازی کردیم. در پی نحوه متوجه شدیم که همین کافی هست و براین اساس ما به وسیله ی codebase ،CSS آن را مراقبت کریم ومهربان. این دقیقاً به عبارتی رهنمود و پیشنهاد بسیار موءثر برای مواردی که میزان دارایی محدودی دارید ، است.

اپلیکیشن های موبایلی یک شیوه مدبرانه و خوب برای زود به دست خریدن بازار میباشند. اکثر یوزرها امروزه اکثر اوقاتشان را صرف گوشی های همراه می نمایند و به این ترتیب نرم افزار تلفن همراه برای آن‌ها راضی کننده خواهد بود. برای ثابت این گزینه به صورت نمونه به اینستاگرام اعتنا فرمائید، متوجه صحت این نگرش خواهید شد. پس برای شروع از جایی که اکثر یوزرها در آن حضور دارند و مخاطبان می باشند واهمه نداشته باشید .با دقت بدین مورد که شما طرح ها و پلن های مختلفی برای اپلیکیشن خویش در نظر دارید عالی می‌باشد که از مثال سازی به کار گیری نمایید تا بوسیله حق تقدم بندی طرح ها و پلن های خویش به‌این شعور برسید که دقیقا هدف شما برای پیاده سازی اپلیکیشن تلفن همراه تان چه چیزی است.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی