مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


امروزه نرم‌افزار تلفن همراه ، فارغ از دقت به نوع و اندازه شان،به قسمت های جداناپذیر اکثری از دستیابی و امور تبدیل گردیده اند. اگرچه اکثری از موسسه ها و حصول و شغل های خرد دارنده وبسایت می‌باشند و کار خویش را با به عبارتی تارنما شیوه می اندازند ولی وجود یک نرم افزار موبایل میتواند سبب ساز افزایش فروش و در بهره ارتقا واحد سنجش سرویس ها دهی و رضایت مندی مشتریان خواهد شد. چه خودتان پیاده سازی برنامه تلفن همراه اجرا دهید و یا این که از اشخاص کارشناس و ماهر بخواهید این فعالیت را برای شما اعمال دهند، به هر اکنون با پیاده سازی اپلیکیشن گوشی به راحتی میتوانید محدوده ی مشتریان خویش را پیشرفت دهید و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا نمائید.

 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس

ارتقا تجارت با نرم افزار گوشی
داشتن یک وبسایت برای ارتقا و پیشرفت محصول ها و سرویس ها یک دستور حیاتی میباشد البته بایستی به‌این نکته هم توجه داشت که تعداد یوزرها موبایلی نیز روز آپ دیت در موقتی ارتقاء میباشد. اکثر وقت ها این یوزرها موبایلی به وب هم دسترسی دارا‌هستند. نسبتاً همگی انواع سرویس ها و محصولات را می قدرت بر روی یک نرم افزار به فروش گذاشت. طرح ریزی و بعد تکثیر و توزیع آن در میان یوزرها میتواند منجر ارتقا بهره و فروش شما خواهد شد و یوزرها و مخاطبان جدیدی را برای شما جذب نماید که از روش وبسایت هرگز به آن‌ها دست پیدا نمی کردید.

درآمدزایی از روش نرم‌افزار
وقتی که برنامه شما پیاده سازی و آماده شد، آن فرصت میتوانید به روش درآمدزایی از روش آن تصور کنید مانند تبلیغات داخل طرحی. حتی در‌صورتی‌که تصمیم داشته باشید که از روش اپ درآمد حصول نکنید گشوده هم مشتریان و اشخاص تازه که به بیزنس شما اضافه می گردند همه هزینه های نرم افزار را پشتیبانی می نمایند. اکثری از صنعت های کوچک و خرد برای تجارت خویش اپلیکیشن نمی سازند چون می ترسند که هزینه پیاده سازی نرم افزار از ترازو فروش و درآمد بسیار بیشتر شود. صحت دارد که برنامه ریزی میتواند یک مبادرت پرهزینه و هنگفت باشد ولی می قدرت با بعضی اقدامات این هزینه ها را به دست کم رساند.

از جمله می قدرت یک اپلیکیشن ساده و پایه ای پیاده سازی کرد و با حذف موردها غیرضروری میزان هزینه ها را کاهش بخشید. در ضمن میتوانید با طرح ریزی و برخی اقدامات (که پیش از استارت پروسه تشکیل داد اپ جاری ساختن می دهید) ترازو هزینه را معدود فرمائید. مثلا جلوتر مبادرت فرمائید و با صرف یه خرده وقت لوگوی خویش را پیاده سازی نمایید، عکس های ما یحتاج را پیدا فرمایید، و محتوای اپ خویش را نوشته و مهیا فرمائید. وقتی که مورد و زیرسازی شما فراهم شد آن‌گاه به سراغ یک دارای تخصص بروید و از وی بخواهید تا برنامه را برای شما بسازد.

دسترسی به مشتریان بیشتر
ایجاد کرد یک اپلیکیشن می‌تواند منتهی شود شما نسبت به نحوه سنتی گذشته (فقط وبسایت) به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید. سرچ با تلفن همراه امری دوست داستنی و رایج مخصوصا در میان جوان ها میباشد. مشتریان سنتی شما با کلام و دهن به دهن شما‌را تبلیغ می نمایند و مشتریان تازه (موبایلی) شما‌را از روش سرچ پیدا می نمایند. به کار گیری از شبکه‌های‌مردمی مطلوب در برنامه نیز قادر است تعداد مشتریان شما‌را ارتقا دهد.

اکران محصول ها و سرویس ها
می‌توانید از برنامه پیاده سازی گردیده خویش به کار گیری نمایید و محصولات و سرویس ها خویش را به اکران بگذارید. در‌این حالت یوزرها به راحتی و در لحظه به شما دسترسی دارا هستند. به گذر زمان نرم‌افزار خویش را به روزرسانی فرمائید و مشخصات و تولیدها متفاوت خویش را به آن اضافه فرمائید. از اپلیکیشن استعمال فرمائید و فروش های ویژه و تخفیفات خویش را از روش آن به اطلاع مشتریان برسانید.

همیاری متقابل و شراکت با بقیه خدمات و شرکتهای
با بقیه شرکت های همیاری و شراکت فرمائید و از مزایای آن ها به کارگیری و منفعت ببرید، و در سود مشتریان بیشتری را برای خویش به وجود آورید. میتوانید لیستی از دیگر شرکت های به طور محلی تهیه نمائید و با آنان تیم گردید و تبلیغ مشترک برای یکدیگر ایفا دهید. این عمل به عایدی هر دو شما است و افزایش سود را برای هر دو به ارمغان خواهد آورد.

به کار گیری از سایت تلفن همراه فرندلی (سازگار با دستگاه های موبایل)
کمپانی هایی که عشق ای به پیاده سازی برنامه گوشی ندارند دست کم بایستی بدین تامل باشند که وب سایت موبایل فرندلی بسازند. با تبدیل وبسایت خویش به فرمت تلفن همراه فرندلی می توانید بخشی از یوزرها موبایلی را جذب نمایید. داشتن اپلیکیشن شما را مستثنی نمی نماید و بازهم ما یحتاج میباشد این شغل را جاری ساختن دهید و سایت خویش را گوشی فرندلی فرمائید. هیچ ضرری ندارد که طرق دسترسی به وبسایت خویش (کامپیوتر، موبایل، تبلت، ...) را بسط دهید و از راه‌های متعدد به طیف کلان تری از مشتریان دست پیدا نمائید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی