مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


پیاده سازی جذاب و زیبای نرم افزار‌های موبایل فاکتور مهمی در پیاده سازی نرم‌افزار تلفن همراه می باشد؛ چون در توفیق اپ‌های موبایل نقش گزینش‌کننده‌ای داشته هست. زمانی استارت به استعمال از هر برنامه موبایلی می‌کنید، رابط کاربری و تجارب‌ی کاربری اولین مواقعی می باشند که به دیده می آیند. پیاده سازی جالب و قادر یک نرم افزار‌ مانند نردبانی کار می‌نماید که با آن می‌قدرت به قلب و ذهن یوزرها و مشتریان دست پیدا کرد و محتواهای بصری جالب و موارد دیگری را در معرض مشاهده کرد آنان قرار اعطا کرد. ما نمونه‌های گوناگونی را در مشت داریم که اثبات می‌نمایند سبک‌های رابط کاربری گوشی اشاره‌گردیده در پایین درها را برای توفیق گشوده می‌نماید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس

البته آیا تمامی می توانند این مزایا را قدر بدانند و در پیاده سازی نرم افزار گوشی از آن بهره ببرند؟ در این دنیای مشتری‌اساس آیا تمامی‌ی گسترش‌دهندگان و کارآفرینان اپلیکیشن‌های گوشی با مهم ترین نکات راجع به با پیاده سازی‌ رابط کاربری آشنا هستند؟ پیش بینی می‌زنم که اینطور نباشد! ما با شعار اگاهی‌رسانی به کلیه در خصوص سبک‌های تازه پیاده سازی رابط کاربری، لیستی از این سبک‌ها را تهیه و تنظیم کرده‌ایم که شرکت کردن مخاطب در سال ۲۰۲۰ را دو موازی خواهد کرد. وضعیت تحولات ارتباط کاربری در سال ۲۰۲۰: تکنولوژی‌ها و سبک‌ها بر دنیای صنعت حکم کننده خواهند شد.

رابط کاربری مکالمه ‌‌پایه
رابط مکالمه ‌‌پایه یک کدام از اساسی‌ترین الگوهای پیاده سازی رابط کاربری برای آینده میباشد. استحصال‌‌وکارهای جدید و برندهای در درحال حاضر بسط به طرز‌ی اپل، آمازون، گوگل، فیسبوک و مایکروسافت منابع خویش را صرف بسط بات‌های مکالمه می‌نمایند تا جایگاه‌ی جدیدی از تجارب‌ی مکالمه‌‌محور را در مشت مقر کاربرانشان بگذارند.

تاثیر همپوشانی
در سال ۲۰۲۰ طراحان رابط کاربری/تجارب‌ی کاربری، از استعمال اجزای متعدد مثلِ محتوا، تصویر و رنگ‌ها در یک تصویر استقبال خواهند کرد. این ایده به ایجاد کرد یک رابط کاربری کارآمد امداد می‌نماید و توهمِ وجود یک اتاق را در نظر استفاده کننده ایجاد کرد می‌نماید. این موضوع نهایتا با حدس تمامی چیز، تجربه‌ی کاربری را نیز ارتقاء میدهد.

تایپوگرافی
شبیه سال پیش، توجه به تایپوگرافی برای پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار‌ها، در مقایسه با بقیه سبک‌های پیاده سازی‌ گوشی بسیار پررنگ‌ خواهد بود. اگرچه برندها برای مدتی از مدل‌های نوشتار سن‌سریف و تایپوگرافی‌ توپر به کارگیری کرده‌اند، ولی فعلا بر روی تایپوگرافی‌هایی تمرکز می‌نمایند که تاثیرات حرکتی‌سیرتکامل و سه‌آجل را منعکس نمایند.

رابط‌های کاربری بر مبنا‌ صدا
تا سال ۲۰۲۰، نصف درخواست‌های سرچ توسط‌ی صدا انجام می‌شوند. در همین راستا، رابط‌های کاربری صدامحور به یکی از سیستم‌های پرطرفدار پیاده سازی برنامه تلفن همراه پایان خواهد داد. این سیستم‌ها درپی وصال به سود بیشترند.

خمیدگی‌های معمولی
یک کدام از از سایر از سبک‌های پیاده سازی رابط کاربری که آتی را تغییر و تحول خواهد داد، استعمال از خم‌های اصلی و هندسه است. استفاده از خمیدگی‌ و هندسه، بی‌نظمی‌هایی را که نتایج از وجودِ طرح‌ها، تصاویر، سطرها و برنامه خردسالان‌ها در پیاده سازی هستند، کاهش میدهند.

رابط‌های تصویری مخصوص
تصاویر به صورت مشابهی یک کدام از دارای شهرت‌ترین سیستم‌های پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه خواهند بود که ابعاد استفاده خواهند شد. برندها و طراحان به استفاده از تصاویر منحصربه‌فرد در نرم‌افزار‌هایشان روی خواهند آورد؛ به عبارتی‌‌طور که اوبر این کار را اعمال اعطا کرد.

فضای سپید
فضای سپید هم همواره یکی‌از اجزای مرکزیِ فرایندهای برنامه ریزی خواهد بود. با حوزه‌‌ی سپید، طراحان به احتمال زیاد رویارویی معمولی‌‌ای با مقر‌ یوزرها واقع‌دربین خویش خواهند داشت. طراحان سبب خواهند شد تا یوزرها بدین بخش اساسی اپلیکیشن‌ها نسبت به بقیه بخش‌ها دقت بیشتری داشته باشند. آنان خواهند فهمید که در‌این عمل فاکتور آسانی حرف اولیه را میزند و چیزی که در غایت بخش آن ها شود، ارتقا ارزش استخراج‌ شغل آن‌هاست.

هوش تصنعی و مصنوعی‌ (AI)
یکی از دیگر از تکنولوژی‌هایی که اثر قابل توجهی بر روی مورد‌ی پیاده سازی رابط کاربری خواهد داشت، هوش مصنوعی میباشد. صرفا کاربرد هوش مصنوعی امداد به سازندگان برای اجرای کاغذ‌های فرود آن ها وجود ندارد، بلکه به ارائه‌ی قابلیت و امکان‌های دلخواهی امداد می‌نماید که با وجود بخش اعظمی از بررسی ها و تست‌های بصری هواخواهی گردیده‌اند. این آیتم کلاً سبب ساز شود تا سازندگان روش‌ی استعمال از هوش تصنعی برای پیاده سازی عالی رابط‌های کاربری را رسیدگی نمایند.

در نوشته ی علمی بعد از آن به ادامه گفت و گو و رسیدگی در ارتباط تحولات رابط کاربری در پیاده سازی اپ تلفن همراه در سال 2020 خوا‌هیم پرداخت.

کمپانی ساخت وب سایت و پیاده سازی نرم افزار رایا پارس در مورد پیاده سازی نرم افزار حرفه‌ای شغل نموده و تا به امروز پروژه های متعددی را به اتمام رسانیده میباشد. مخاطبین گرامی می توانید از مثال شغل های پیاده سازی نرم افزار ما بازدید نمایید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی