مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اندروید به شما اذن می‌دهد تا به صورت بوک متصل گردیده طراحی اپلیکیشن در مشهد و هر سیرتکامل داده ها یا این که آپدیتی را روی صورت بوک به اشتراک بگذارید.
این نوشته‌علمی در زمینه‌ی اتصال رخ بوک به نرم افزار ، به شما توضیح خواهد اعطا کرد .

دو طریق وجود دارااست ، این دو طریق عبارتند از :

 Facebook SDK
 Intent Share
 Facebook SDK :
این او‌لین طرز برای اتصال به چهره بوک است. رایا پارس شما بایستی نرم افزار خویش را تصویب کرده و آنگاه تعدادی Application id اخذ نمایید و بعد از آن Facebook SDK را دانلود نمایید و آن را به پروژه ی خویش اضافه نمایید. فرآیند مرتبط با آن در ذیل ارائه گردیده اند :

ساخت مشخصه های نرم افزار :
شما می بایست یک مشخصه ی اساسی ایجاد فرمائید، ولی پیش از ایجاد آن مطمئن گردید که SSL را نصب نموده اید، در غیر این شکل آغاز می بایست SSL را دانلود نمائید.

اینک command prompt را گشوده کرده و مجدد به سمت پوشه java jre بروید. هنگامی که بدین فایل می رسید ، این امر را به صورت ظریف تایپ فرمایید. شما می بایست مسیر را با مسیر keystore در درون کاماهای معکوس جایگزین نمایید.
مسیر keystore را میتوانید در eclipse با تعیین تب window و آن گاه گزینش مراجع و آن گاه گزینش آیتم ی build زبر android در نصیب چپ ، پیدا فرمایید.

keytool -exportcert -alias androiddebugkey -keystore \"your path\"
| openssl sha1 -binary | openssl base64
هنگامی که‌این دستور را وارد میکنید تا مرحله ی پسورد پیش خواهید رفت.واژه ی Android را تحت عنوان پسورد وارد نمائید و بعد کلیدی که به شما داده می‌گردد را نسخه برداری نمائید،

تصویب اپ (Registering your application) :
در حال حاضر یک نرم افزار رخ بوک تازه در developers.facebook.com/apps وارد نمایید و کل داده ها را وارد نمایید 

فعلا وارد نرم افزار داخلی اندروید (native android app) گردیده ، داده ها مرتبط با پروژه و اسم دسته را لبریز کرده و آنچه را که در مرحله ی نخستین اسکن کرده بودید در اینجا پیست فرمایید.

در شرایطی که تمامی چیز به خیر پیش برود، یک application ID با سر اخذ خواهید کرد، صرفا کافیست این id را نسخه برداری کرده و در جایی ذخیره نمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی