مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

بیشتر بسط دهندگان برای تشکیل داد نرم افزار های بیشتر، مخصوصا طراحی اپلیکیشن در مشهد برای اینترنت، به استعمال از لهجه JavaScript روی آورده اند. این کار سبب ساز ارتقاء تقاضا در به کارگیری از کادر ورک هایی گردیده‌است که مخصوصا برای جامعه JavaScript تاسیس شده است. هنگامی در سال 2009 کادر ورک Node.js تحت عنوان ابزاری برای ایجاد کرد نرم افزار های اینترنت سمت سرور در جامعه تکنولوژی معرفی شد، مزایای بسیار متعددی با خویش به یار داشت. این قاب ورک محصور به به کارگیری از سبک ورودی/خروجی مطابق واقعه و اپلیکیشن نویسی ناهماهنگ تک نرخی عدم وجود.

این واقعیت که شما تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده می‌توانید به سادگی از یک لهجه برای سمت کلاینت و سمت سرور به کارگیری فرمائید، به راحتی منجر سازش سریع و به کارگیری پرسرعت از کادر ورک Node شوید. در حین سال ها، تعداد متعددی از توسعه و گسترش دهندگان JavaScript با سابقه، چندین کادر ورک تماما لبریز ابهت ساختند تا در طی توسعه و گسترش نرم افزار های اینترنت، به سادگی فعالیت خویش را با کادر ورک Node.js شروع نمایند. همانگونه که به سال 2019 مجاورت می شویم، اینجانب بعضا از مشهورترین کادر ورک های Node.js را لیست می‌کنم که شما بایستی صرف لحاظ از اندازه، از آنان‌را برای تشکیل داد نرم افزار های اینترنت استعمال نمائید.

کادر ورک Node چیست؟

یک قاب ورک Node.js تنها یک طرح فرضی میباشد که از Node.js تاسیس شده است و بیان کنده جریان در اختیار گرفتن طرح قاب ورک داده شد‌ه‌است. بدین ترتیب حدودا مشابه اسکلت یک نرم افزار میباشد که به موجب آن کدهای با صرفه گردیده ای که شما می نویسید تحت عنوان نصیب اساسی مکمل اپ میباشد.

به این ترتیب برای هر تابع Node.js، چندین اجراسازی کلی وجود داراست که اختصاصی قاب ورک بوده و مستلزم این میباشد که استفاده کننده هدایت قاب ورک را با افزودن کدهای بیشتر دنبال نماید تا جنبه به کار گیری خویش را تعریف‌و‌تمجید نماید. (برای شناخت بیشتر به یادگرفتن NodeJs رجوع‌نمایید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی