مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

شما خیلی نادر نگران دفاع مداوم میباشید، چون یک کمپانی خیلی طراحی اپلیکیشن در مشهد دارای اعتبار پشت آن جای‌دارد. JetBrains کارشناس در ساخت‌و‌ساز برخی از IDEهای آیتم به کارگیری در دنیا میباشد.

در اندروید استودیو آحاد کاری که بایستی برای اخذ تامین first-class Kotlin اعمال دهید، نصب این افزونه میباشد. معمولی میباشد. همینطور افزونه Eclipse را نیز ارائه میدهد.

تمامی خصوصیت‌های IDEی اندروید استودیو به طور کامل در کاتلین عمل می‌نمایند. شما میتوانید کد جاوا و کاتلین را در به عبارتی پروژه مخلوط کرده و تطبیق دهید، و تمامی چیز هنوز هم خوب فعالیت می‌نماید.

یکی از دیگر از خصوصیت‌های شگفت‌انگیزی که افزونه کاتلین برای اندروید استودیو به ارمغان میاورد \"تبدیل پوشه جاوا به کاتلین\" میباشد. تنها پوشه جاوای کهن خویش را به آن دهید و با یک کلیک آن را به فولدر کاتلین متساوی تبدیل فرمائید.

تایپ کردن کد کمتر

با به کار گیری از کاتلین می توانید به صورت قابل توجهی کمتر از آنچه که تا به هم اکنون با جاوا کد می‌زدید، کدنویسی را اعمال دهید. خطوط کمتر کد در معنای اندازه فولدر‌های کوچکتر برای کاتلین، در مقایسه با هم اندازه به عبارتی کد برای جاوا میباشد.

هنگامی که سینتکس کاتلین را فهم نمائید، به راحتی قابل تلاوت میباشد. این لهجه همچون جاوا زمانبر وجود ندارد. کاتلین مختصر و کوتاه میباشد و بخش اعظمی از کدهایی که گسترش‌دهندگان می بایست هر روز بنویسند را کاهش می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی