مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تشکیل داد نرم افزار با فلاتر
با وجود اینکه برهه زمانی فرصت مقداری از پباده سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد فلاتر (Flutter) می‌گذرد ولی تخت گاز توانسته نرم افزار‌نویس‌ها را ذیل تاثیر قرار دهد. به کارگیری از فلاتر پروسه ایجاد کرد اپلکیشن را بسیار بی آلایش کرده‌میباشد به نحوی که صرفا کافی میباشد یک توشه کدنویسی نمایید و هم نرم افزار مطلوب سیستم استدلال اندروید و هم IOS را اخذ فرمائید.

تاریخچه فلاتر
فلاتر (Flutter) یک پوسته کراس پلتفرم (cross-platform) میباشد که بوسیله کمپانی گوگل در دسامبر سال 2018 منتشر شد. حدودا 1سال طولانی شد تا فلاتر بتواند نسبت به یک کدام از رقبای کهن و قادر خویش یعنی ری‌اکت‌نیتیو (React Native)، محبوبیت بیشتری پیدا نماید. یوزرها می توانند از این ابزار برای ایجاد کرد نرم افزار‌های خوشگل و تلفیقی برای گوشی، اینترنت و دسکتاپ از یک مقر داده استعمال نمایند.

استدلال محبوبیت فلاتر چه می باشد؟
یکی‌از عوارض محبوبیت فلاتر وجود لهجه اپ‌نویسی دارت در آن میباشد. این لهجه از در آغاز برای پباده سازی نرم افزار‌ها به وجود آمده‌میباشد، ابهام متعددی ندارد و یادگیری آن نسبتا شل میباشد.

علاوه بر این، فلاتر توانسته هم کیفیت نرم افزار‌هایی که به طور ساکن ساخته میگردند را محافظت نماید و هم آن را با  انعطاف‌پذیری توسعه و گسترش کراس‌پلتفرم ادغام نماید. کسانی متعددی این مورد را برهان محبوبیت فلاتر می دانند.

فلاتر (Flutter) بسیار آیتم اعتنا صاحبان استارتاپ‌ها نیز قرار گرفته‌میباشد. آنان برای تشکیل داد کمینه فرآورده پذیرفتنی و ارائه آن به سرمایه‌گذار نیاز دارا‌هستند نرم افزار خویش را در کوتاه‌ترین مجال ممکن و با کمترین هزینه فراهم نمایند. پوسته فلاتر به خیر و خوبی در این مورد به آنان امداد می‌نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی