مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

۱۳.ویوالدی

پباده سازی UI و UX - ویوالدی

ویوالدی ( Vivaldi ) قابل تهیه‌ترین بروزری میباشد که تا بحال چشم‌اید.

گهگاه شایسته ترین ابزار طراحی سایت میتواند چیزی به آسانی یک طراحی اپلیکیشن در مشهد بروزر تازه باشد. ویوالدی یک بروزر اینترنت قابل تهیه و تنظیم و سریع میباشد که برای یوزرها حاذق به وسیله اشخاصی که اوپرا را فعال‌ساز‌ی کرده‌اند تاسیس شده است. ویوالدی با به کار گیری از تکنولوژی‌های اینترنت تاسیس شده است. جاوااسکریپت و ری اکت نیز به خواسته ساخت و ساز رابط کاربری به یار و همدم نود جی اس و اکثری از مدول‌های NPM آیتم استعمال قرار گرفته‌اند.

ویوالدی قابل تهیه و تنظیم‌ترین بروزر هست و دیگر خصوصیت‌هایی همچون امر در دست گرفتن خط، یک پنل برای یادداشت، مجموعه‌بندی یا این که تایل کردن تب‌ها و پنل‌های وبی میباشد که شما‌را قوی می‌سازد کل وب سایت‌های گزینه عشق‌تان را برای دسترسی شل در یک جا قرار دهید.


۱۴.فایرفاکس ریلیتی

پباده سازی UI و UX - فایرفاکس ریلیتی

فایرفاکس ریلیتی ( FireFox Reality ) یک بروز تازه به خصوص برای دستگاه‌های VR میباشد.

در‌صورتی‌که در webVR فعالیت میکنید حتما دوست دارید که فایرفاکس ریلیتی را محاسبه فرمائید، یک بروزر نو برای دستگاه‌هایی با حقیقت مجازی همچون وایوپورت، اوکلس و گوگل دی دریم.

این ابزار به وسیله موزیلا در سپتامبر سرازیر روانه بازار شد و از مغازه‌های اینترنت این دستگاه‌ها قابل استعمال میباشد و طوری پباده سازی گردیده است که به طور یک پارچه فی مابین اینترنت دو بعدی و اینترنت سه بعدی تکان داراست. بین این خصوصیت‌ها توان جستجوی اینترنت با استعمال صدایتان از روش هدست دستگاهتان نیز وجود دارااست. این بروزر به طور گشوده درست شده، و شما می توانید آن را از پیج گیت هاب فالو نمایید. همینطور هولوگرام نرم افزار VR را نیز محاسبه نمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی