مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پباده سازی یک لوگو به یاد ماندنی برای توفیق تجارت درین روز ها ضروری میباشد. لوگو ابزار موثری در اختیار طراحی اپلیکیشن در مشهد بازریابان میباشد تا اسم تجاری آیتم پشت گرمی بسازند، برای پباده سازی لوگو ۶ اصول را به صورت جدا می بایست رعایت فرمایید تا لوگو شما بیادماندنی خواهد شد و باعث توفیق تجارت خواهد شد.

پباده سازی لوگوی برای ایفا کسب و کار در دنیای رقابتی امروز بسیار اصلی میباشد. بیزنس شما می بایست موسسه ها باتجربه رقابت نماید. مهارت های رابطه بصری مثل پباده سازی لوگو و پباده سازی ux , ui تولیدها برای بیزنس به اندازه نرم‌افزار بازاریابی اساسی میباشد. با یاری تصاویری مانند علامت، کارت ویزیت و بقیه طرح های گرافیکی و غیره، بیزنس قادر است با مخاطبین فوری رابطه برقرار نماید.

فراموش نکنید که اکنون ساخت و ساز یک بیزنس در‌این دنیای رقابتی راحت وجود ندارد. براساس گزارش ها، ۸۰ درصد از شروع نرم افزار های کوچک در سال نخستین نقطه پایان می‌یابند. سایر آن ها در دو تا سه سال از بازار بیرون می‌شوند و نهایتا تعداد یه خرده از آن‌ها قدرتمند به نگهداری خویش در بازار می‌باشند.

یکی عواملی که به توفیق آغاز آپ یاری می نماید پباده سازی زیبای آن و برندسازی خوب میباشد که سبب میشود در عمل های مارکتینگ به توفیق رسد. درین نوشته ی علمی در زمینه ی لوگو کلام میکنیم چنانچه از ux و ui داده ها کافی ندارید درین نوشته‌ی‌علمی ملاحظه کنید ux چه چیزی است

لوگو بروی تارنما، نرم افزار بروشور، بنر تبلیغاتی و هر جایی که نامی از کمپانی شما باشد قرار می‌گیرد، بنابر این بسیار با اهمیت میباشد.


۵ اصول پباده سازی لوگو
۱.آسانی

لوگو معمولی زیبایی و فیض بهتری نسبت به لوگو های غامض خواهد داشت، شایسته ترین لوگو ها خیلی بی آلایش و سریع و بدیهی احساس مارک شما‌را به استفاده کننده میرساند. یک لوگو پیچده با رنگ های زیاد و قسمت های زیاد و نوشته قادر است حواس ببینده را پرت نماید و سود عکس داشته باشد.
۲.استعمال هوشمندانه از رنگ

اعتقاد و باور نتیجه ها نمایید که پباده سازی لوگو شما جالب میباشد. به کار گیری هوشمندانه از رنگ ها می‌تواند لوگو را اختصاصی نماید. رنگ یک بضاعت شگفت انگیز داراست که میتواند احساسات ما‌را ذکر نماید. برای مثال، زمانی که قرمز‌رنگ میبینیم، ما رمانتیک از عشق و علاقه، انرژی و پر نمک و شوق و اشتیاق داریم.

این بدین معنا میباشد که در صورتی‌که تجارت شما تولیدها یا این که سرویس ها برای نسل برنا داراست، از رنگ قرمز رنگ استعمال نمایید. آبی‌رنگ نشانگر هوش و صلح و آشتی میباشد و از این رو در شبکه‌های‌عمومی مانند Facebook و Linkedin از آبی رنگ مصرف شده میباشد. صورتی آلرژی را نماد میدهد و معمولا با هر چیزی که مرتبط با تولیدات زنان مانند جامه و کفش میباشد به کارگیری میگردد.
۳.در هر ابعادی و روی هر جنسی به خیر چشم خواهد شد
لوگو خوب بایستی هم خوانی با استاندارد های پباده سازی و چاپ ساخته گردد تا قابل عرضه به طور های متفاوت باشد از لوگو ممکن میباشد روی اتومات مصرف شود یا این که روی یک بنر تبلیغاتی خیلی تعالی مصرف شود، به طبع لوگو را با نرم‌افزار های وکتور مثل ایلستریتور پباده سازی فرمائید و با ابزاری مثل فتوشاپ پباده سازی نکنید تا بتوانید از آن در هر سایزی خروجی بگیرید و با کوچک و والا کردن آن تغییر‌و تحول در کیفیت به وجود نیاید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی