مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

برای طراحی سایت بایستی سه مرحله کلی طی خواهد شد. در مرحله اولیه بایستی اسم یا این که طراحی اپلیکیشن در مشهد دامنه ای برای تارنما تصویب خواهد شد. دامنه وبسایت بهتر میباشد متناسب با نوع سرویس ها وب سایت تعیین گردد.
مرحله دوم طراحی وب سایت میباشد که بوسیله طراح یا این که نرم‌افزار نویس شکل میگیرد.
مرحله سوم، بعد از آنکه ساخت وب سایت جاری ساختن شد. برای آنکه در بستر اینترنت و در دسترس یوزرها قرار گیرد، نیاز به یک اینترنت سرور داراست، که در اصطلاح بدین مرحله هاستینگ نیز گفته میگردد. در غایت رابطه در بین دامنه و هاست از روش این سرور جاری ساختن میگیرد و از روش وب برای یوزرها قابل مشاهده خواهد بود.

پهنای باند هاست چه است؟

پهنای باند هاست «Bandwidth» به عبارتی ترافیک ماهیانه ای میباشد، که به وب سایت شما تخصیص داده میگردد. همان گونه که پیشتر توضیح داده شد، مجموع داده ها تارنما در اینترنت سرور یا این که هاست ذخیره میباشند. هر توشه که کاربری وارد وب سایت شما گردیده و صفحه های متعدد برایش بارگزاری می گردند. پاره ای وب مصرف می‌شود، تا اطلاعات از سمت هاست به استفاده کننده ارسال شوند. به وسعت اینترنتی که برای این بارگزاری از سمت اینترنت سرور مصرف می‌شود، پهنای باند می‌گویند.
در واقع هر چه تعداد بازدیدکنندگان یک وبسایت بیشتر باشند به پهنای باند بیشتری نیاز میباشد. همینطور هر چه محتوای صفحه ها وبسایت لبریز وسعت خیس باشند، پهنای باند بیشتری مصرف می گردد.
پهنای باند با فضای هاست تفاوت دارااست و دو مقوله غیروابسته می‌باشند. فضای هاست وسعت تخصیص داده گردیده به تارنما، برای ذخیره داده ها میباشد.

ساخت وب سایت

شناخت با سیستم مدیر محتوا و گونه های آن

سیستم رئیس محتوا، یا این که به عبارتی CMS، کوتاه گردیده عبارت \"Content management system\" میباشد. CMS یک اپلیکیشن رایانه ای میباشد، که قابلیت نشر محتوا، بازنویسی، رئیس، حذف و ... را برای یک سایت مهیا می سازد.
مدیر سایت به یاری ابزار مو جود در CMS بسیار معمولی میباشد. به نحوی که تالیف کننده یا این که رئیس تارنما میتواند، فارغ از هیچ کدنویسی یا این که علم نرم‌افزار نویسی، محتوا به تارنما بیافزاید یااینکه آنرا تغییر تحول داده و حذف نمایند.
سیستم مدیر محتوا را بر روی فضای هاست یا این که به عبارتی اینترنت سرور نصب می نمایند و بعداز آن تغییر و تحول صورت ظاهری وبسایت، رئیس محتوا، رابطه با یوزرها و هر عملی که در وبسایت شکل می‌گیرد، از روش همین CMS ایفا می‌شود. فرصت طراحی وب می اقتدار از هریک از اشکال CMS بهره مند شد.
همان گونه که میدانید اشکال گوناگون از CMS های بدون‌پول، مبلغی، همگانی و منحصربه‌فرد وجود دارااست، که هرمورد سعی و مزایا و معایبی دارا‌هستند. به عنوان مثال می شود به CMS های متن گشوده وردپرس، جوملا، دروپال و پرستاشاپ اشاره نمود.
هیچ محدودیتی نیست که، برای طراحی سایت از CMS متن گشوده به کار گیری فرمایید یا این که آنکه CMS منحصر خودتان را پباده سازی و ایفا نمائید. در درحال حاضر حاظر سیستم رئیس محتوای WordPress دوستداشتنی ترین میان CMS های متن گشوده و بدون‌پول میباشد.
معمولا همگی وبسایت های پویا (داینامیک) از سیستم مدیر محتوا استعمال می نمایند. در غیر این شکل برای کوچکترین تغییرات در محتوا یا این که قالب وب سایت، نیاز به اپ نویسی خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی