مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اگر میخواهید طراحی اپلیکیشن در مشهد یا شهر های دیگر داشته باشید حتما تا انتها همراه ما باشید.

دهه پیش خبری از تلفن همراه های هوشمند نبود اما در سال های اخیر شاهد تولید یک پرورش سریع و تحول مهم در تلفن همراه ها و مدل معاش عموم بوده ایم.

به‌این تصور کنید که تعدادی ساعت از روزتان را صرف به کارگیری از تلفن همراه میکنید؟

به بعد از ظهر گوشی خوش آمدید. در سال قبل، تعداد یوزرها تلفن همراه، تعداد یوزرها کامپیوتر را پشت راز گذاشت. نفوذ پرشتاب تلفن همراه در معاش روزانه بشر ها یک فرآیند جهانی میباشد. روندی که یاری می نماید ما سریع خیس و سهل خیس به وب و دوستان و آشنایانمان و سرویس ها و محصولاتی که نیاز داریم، دسترسی داشته باشیم.

سالانه تلفن همراه های بیشتری فروخته می گردند و آدم ها وقت بیشتری را در گوشی هایشان صرف میکنند و این پروسه صعودی، زمان های جدیدی را برای کسب و امور برای دسترسی بی واسطه به مشتریان و شیوه ارائه تولید ها و خدماتشان ساخت‌و‌ساز نموده است.

بعنوان یک بیزنس، یک کدام از مهم‌ترین مسائلی که برای بازاریابی، فروش و درآمدزایی می بایست در لحاظ بگیرید، حضور در جاهایی میباشد که مشتریانتان حضور دارا هستند.

چه افرادی می‌توانند از این پروسه جهانی بیشترین به کارگیری را ببرند؟ داشتن نرم افزار تلفن همراه برای چه کسب و کارهایی مطلوب میباشد؟ نرم افزار تلفن همراه چه فوایدی قادر است داشته باشد؟ در پی به سوالهای فوق جواب می‌دهیم:
۱- سفارشی سازی بهتر

نرم افزار گوشی قابلیت تولید رابطه مطلوب با مشتریان بر حسب علایق، جای ، به کارگیری، اخلاق و رفتار و غیره را مهیا می نماید. با نرم افزار تلفن همراه بهتر می قدرت یک تجربه سفارشی گردیده برای مشتریان آماده کرد.

سفارشی سازی علاوه بر بهبود تجربه مشتریان، نرخ تبدیل مشتریان را نیز ارتقا می‌دهد. به عبارت دیگر منجر می شود که مشتریان گرایش بیشتری به خرید تولیدها یا این که سرویس ها داشته باشند.
۲- ارسال نوتیفیکیشن

در تعدادی ده سال اخیر، ارسال پست الکترونیک پرکاربردترین ابزار ارتباطی کسب و امور بوده میباشد. کسب و شغل های بصورت عظیم ای از آدرس اینترنتی برای دسترسی به مشتریانشان به کارگیری می کردند. در سود، پست الکترونیک اثربخشی اول ای که داشت را از کف داد و نرخ گشودن نشانی اینترنتی ها و نرخ کلیک ها مرتبا کاهش یافت.

ولی مکان نگرانی وجود ندارد.

نوتیفیکیشن تلفن همراه بعنوان یک جایگزین مطلوب برای رابطه با مشتریان ارائه شد.نوتیفیکیشن ها دو نوع می باشند: push notifications و in-app notifications

نوتیفیکیشن های in-app، نوتیف هایی میباشند که مخاطب تنها هنگام مفتوح کردن نرم افزار میتواند مشاهده نماید.

نوتیفیکیشن های push، نوتیف هایی میباشند که مخاطب جداگانه از هر فعالیتی که در گوشی اعمال می‏دهد، آنها را اخذ می نماید. در مواردی ایننوتیفیکیشن ها می‌توانند نرخ های کلیک تا ۴۰ درصد را اخذ نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی